Auki se oli minullakin kun paketin sain, mutta omaankin silmään näytti, että oli selvästi vain hajonnut kuljetuksessa kun pakkaus on sen julmetun ison ruskean laatikon sisällä kuintenkin päässyt jonkin verran liikkumaan. No samapa tuo, miltä sinetti näyttää. Sisältö kuitenkin vaikutti olevan ihan koskematonta.
Niin ja vielä lähetysseurantaa kyttääville sellainen tieto, että jos asut muualla kuin Tampereella ja lähetysseuranta kertoo, että paketti on Tampereella, niin se ei välttämättä kyllä ole. Itse en asu lähelläkään Tamperetta, mutta seuranta näytti päivällä, että paketti on kuriirin kyydissä Tampereella ja myös lopullisena toimituspaikkana näkyy Tampere, vaikka kyllä minun osoite on joitakin satoja kilometreja kyseisestä kaupungista. Asun pienellä paikkakunnalla, missä lopullisen jakelun hoitaa muu kuin DHL. Luulen, että tuo johtuu siitä, että siinä vaiheessa kun paketti ei enää ole DHL:n hallussa, ei oikeaa tietoa enää saada, vaan seuranta olettaa, että kaikki siitä eteenpäin tapahtuu siellä, missä DHL viimeisen kerran pakettia käsitteli.