Käytetyistä telkkareista puheenollen, olin todella yllättynyt kuinka paljon kysyntää käytetyllä telkkarilla oli torissa. Pistin vanhan Samsungin sinne myyntiin satasen hintapyynnöllä, siis 7 vuotta vanha Samsungin 55" perustason UHD joka maksoi mulle uutena 555 euroa ja se meni kirjaimellisesti kahdessa minuutissa kaupaksi. Noin 10 minuutissa oli tullut muistaakseni 7 kyselyä/ostotarjousta siitä, mutta kun heti ensimmäinen tarjoutui hakemaan sen samana päivänä pyyntihinnalla niin sille se sitten meni. Tyyppi ajoi vieläpä jostain 100 km päästä hakemaan sitä telkkaria.
Ihan käsittämätöntä mun mielestä, ikinä en maksais noin vanhasta toosasta tollasia rahoja, mutta näköjään useampikin ihminen oli valmis niin tekemään. Hyvä toki mun kannalta, sain melkein 10% uuden telkkarin hinnasta katettua vanhan myynnillä. Käyttökustannukset tuosta telkkarista oli mulle siis noin 65 euroa vuodessa, mikä on mielestäni aika vähän
Ei siis välttämättä kannata tumpata niitä vanhoja telkkareita suoraan SERiin tai lahjoittaa pois jos ovat toimivia, vaan toriin myntiin niin voi saada jotain rahaa takaisinkin siitä vielä.