Yleistä keskustelua autoista

Aika tyhmää kun ceedin (ainakin oma ladattava farkku -21) 40/20/40 ratkaisu on poistettu takapenkiltä. Aina voittajan ratkaisu ja vielä kun tuossa on suksiluukku tuolla kokoluokalla aika lailla turha. Ceedihän lähti ladattavanakin alkaen 35-36k niin onhan tuolla aika kova hinta.

@338lm hoplaa! Onko toi POLTTIS MALLI? Tästä en ollut tietoinen. Juur viikonlopulla katsoin noi sähkövehkeen hintahaarukat.

Mistähän juontaa juurensa tämä ilmiö, että esim. Youtube on täynnä tällaisia fake-videoita autoista:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=xpzOAl8uUM0

Eli jonkun itse AI:lla tai jollain muulla työkalulla kyhäilemä auto, jolla ei ole mitään tekemistä sen auton kanssa, mikä se väittää olevansa. Ja miksi helvetissä Youtube ei puutu näihin?

Mistähän juontaa juurensa tämä ilmiö, että esim. Youtube on täynnä tällaisia fake-videoita autoista:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=xpzOAl8uUM0

Eli jonkun itse AI:lla tai jollain muulla työkalulla kyhäilemä auto, jolla ei ole mitään tekemistä sen auton kanssa, mikä se väittää olevansa. Ja miksi helvetissä Youtube ei puutu näihin?

Jaa näitä on jo autoissakin, mä just pari päivää sitten katselin täydellisiä naisia uimapuvuissa 🙈.

Taitaa kohta kaikki olla jotain "tekoälyä"

Noita AI videoita on mun feedissä nykyään suunnilleen 20%

Eilen illalla työnsi (punaisesta) citroen ds21 2025 videon, jota ilmeisesti ei ole olemassa, mutta olisi kyllä hitti josa olisi.

Miksi puuttuisi, noitahan katsellaan ja Google saa myytyä mainoksia sekaan?

Miksi puuttuisi, noitahan katsellaan ja Google saa myytyä mainoksia sekaan?

Jotenkin olettaisin että tahalliset valeuutiset poistettaisiin tai edes flägättäisiin jotenkin.

Ja noitahan katsellaan vain siksi, koska ihmisiä huijataan katsomaan niitä valehtelemalla että ne olisivat oikeita autoja. Mielestäni Youtuben pitäisi poistaa noita julkaisevilta tunnukset ja jättää mainostulot tilittämättä.

Statistiikka

Viestiketjuista
290 828
Jäsenet
79 909
Uusin jäsen
1Lare

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom