• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Yleistä keskustelua hyvistä tarjouksista

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Ymmärtääkseni optimistisestikin laskettuna koodi loppui jo viimeistään 5. elokuuta, vaikka toki käyttöehdot ja käytäntö on monesti ristiriidassa. Alennuksen suuruudesta ei voi varmasti sanoa, kun ei tiedä onko 25€:n raja ennen koodia (10 / 25 = -40%) vai sen jälkeen (10 / 35 ~= -29%). Hyvää apetta silti haaveille halvoista muistikorteista.
https://www.amazon.de/b/?node=206222278031&language=en_GB sanoi:
  • The Offer can be activated only between 10:30am on 4 August 2025 and 11:59pm on 9 September 2025 by adding the promotional code to your checkout basket and finalizing the purchase.
  • The maximum discount that an eligible customer can receive in this promotion is 10€ (promotional reward) with a minimum order value of 25€ (the minimum order value) on products (the offer). The offer is only available for the Amazon Shopping App for iPhone or Android phones. Excludes Amazon Shopping App for Android tablets, Windows Phones or iPad.
    (...)
  • The offer to redeem the promotional voucher is valid for the first 25,252 eligible customers in accordance with the redemption conditions.
EDIT: Vaikuttaa alustavan tutkimuksen perusteella kuitenkin mahdolliselta.
 
Viimeksi muokattu:
Kärkkäisellä tänään 1.9. ilmainen toimitus yli 50 euron tilaukselle. Ei koske rahtia, kotiinkuljetusta eikä VAK-lähetyksiä (vaarallisten aineiden lähetys, esim. patruunat, akut, kaasut ja palavat nesteet).
 
Ja sen jälkeen loppukuun ajan koodilla AVAJAISET

"Kärkkäisen verkkokauppaan koodi yli 50€ tilauksille 30.9.25 asti"
Ja sen jälkeen "joka toinen päivä" tulee sähköpostia, että "tänään ilmaiset toimitukset" ja kun klikkaat katsomaan, niin "yli 50€ ostoksilla".
 
Kyllä huomaa kun tässä selailin isojen liikkeiden tarjontaa että on black friday tuloillaan, ei löydy kuin muutamista tuotteista noita alennuksia. Saavat taas näyttämään hinnat paremmilta sitten marraskuussa.
 
Halpeneeko 8 teran ssd:t koskaan?
Erikoinen kysymys. Jos ihan historiaakin katsoo, niin kyllä ne nyt koskaan väkisinkin halpenee. Toki se, että paljonko halpenee ja milloin on sitten enemmänkin arvailua. Jos haluaa valistuneen arvauksen, niin apuna voi käyttää esim. aiempaa hintahistoriaa tera/euro -suhteen kehityksen osalta. Lähinnä ainoa tilanne jossa eivät halpenisi on, että teknologia tai valmistus alkaa pakittamaan taaksepäin ja en nyt tätä näe edes nykyisessä maailmantilanteessa.
 
Viimeksi muokattu:
Itseä ärsyttää aika vahvasti se ettei vaivattomana asiakkaana oleminen johda hyviin liittymähintoihin, vaan kaikkien aikaa (eli rahaa) kuluu siihen että niitä pitää kierrättää parhaat hinnat saadakseen. En siis yleensä lähde mukaan mutta nyt Elisan henk koht MOI vaihtotarjous rajaton 100mb 4G 8€/kk 24kuukautta + 30€ lahjakortti teki kolmen muksun liittymillä sen verran paljon säästöä vs 20€ moi liittymät että oli pakko tarttua. Toivottavasti yhteydet pelaa edes jossain määrin. Yhden 100mb laiteliittymän @5€/kk otin lisäksi.
 
Itseä ärsyttää aika vahvasti se ettei vaivattomana asiakkaana oleminen johda hyviin liittymähintoihin, vaan kaikkien aikaa (eli rahaa) kuluu siihen että niitä pitää kierrättää parhaat hinnat saadakseen. En siis yleensä lähde mukaan mutta nyt Elisan henk koht MOI vaihtotarjous rajaton 100mb 4G 8€/kk 24kuukautta + 30€ lahjakortti teki kolmen muksun liittymillä sen verran paljon säästöä vs 20€ moi liittymät että oli pakko tarttua. Toivottavasti yhteydet pelaa edes jossain määrin. Yhden 100mb laiteliittymän @5€/kk otin lisäksi.
Operaattorin kannalta olet huono asiakas jos pysyt liian kauan. Parempi jos lähdet menemään, jotta voit tulla uudelleen asiakkaaksi.

Näin se valitettavasti on, kun ainoastaan uusmyynti merkitsee.
 
Suurin osa asiakkaista tyytyy maksamaan hattu kourassa sen verran, mitä pyydetään, joten eihän operaattoreilla ole mitään järkeä lähteä pudottamaan nykyisen asiakkaan hintaa yhtään mihinkään. Tarjoushinnoilla on kuitenkin tarkoitus houkutella uusia asiakkaita muualta. Ei sillä mielestäni pidäkään olla mitään väliä oletko ollut asiakkaana 20 vuotta vai 20 päivää.

Pätee moneen muuhunkin asiaan. Vaikka olisi ollut siinä "omassa pankissa" 20v asiakkaana niin lainatarjous kannattaa ottaa muualtakin. Tiedän monia tuttuja, jotka ottaa OP:sta kaiken mahdollisen edes kysymättä muualta ja kalliita vakuutuksiakin pidetään siellä, koska niihin voi käyttää bonuksia. :) Jopa säästötili tehdään sinne, eikä hoksata, että se voi olla oikeita termejä käyttämällä arvo-osuustili ja "säästäminen" tapahtuu ylihintaisiin rahastoihin.

Jos ei ole valmis tekemään mitään asian eteen niin on ihan oikein, että sitten maksaa liittymistä, lainoista, vakuutuksista, rahastoista, puhelimista jne jne kalliimpaa hintaa, kuin tarjoushaukka.
 
Suurin osa asiakkaista tyytyy maksamaan hattu kourassa sen verran, mitä pyydetään, joten eihän operaattoreilla ole mitään järkeä lähteä pudottamaan nykyisen asiakkaan hintaa yhtään mihinkään. Tarjoushinnoilla on kuitenkin tarkoitus houkutella uusia asiakkaita muualta. Ei sillä mielestäni pidäkään olla mitään väliä oletko ollut asiakkaana 20 vuotta vai 20 päivää.

Pätee moneen muuhunkin asiaan. Vaikka olisi ollut siinä "omassa pankissa" 20v asiakkaana niin lainatarjous kannattaa ottaa muualtakin. Tiedän monia tuttuja, jotka ottaa OP:sta kaiken mahdollisen edes kysymättä muualta ja kalliita vakuutuksiakin pidetään siellä, koska niihin voi käyttää bonuksia. :) Jopa säästötili tehdään sinne, eikä hoksata, että se voi olla oikeita termejä käyttämällä arvo-osuustili ja "säästäminen" tapahtuu ylihintaisiin rahastoihin.

Jos ei ole valmis tekemään mitään asian eteen niin on ihan oikein, että sitten maksaa liittymistä, lainoista, vakuutuksista, rahastoista, puhelimista jne jne kalliimpaa hintaa, kuin tarjoushaukka.
Riippuu markkinointikampanjoiden hinnoista, mutta jos vertaa vaikka suoratoistopalveluihin niin itsellä on "ikuisen" puoleen hintaan-tarjouksen takia koko ajan päällä HBO ja Skyshowtime, mutta muita käytän jaksoittain ja yleensä selvästi alle puolet vuodesta. Eli HBO ja Skyshowtime saavat minulta enemmän rahaa kuin muut.

Tähän sitten päälle se että liittymämyynti on herkästi aika kallista kun sitä teetetään ihmisillä ja paikoissa joissa pitää maksaa siitä myyntipisteestä varmaan jotain vuokraakin jne.
 
Suurin osa asiakkaista tyytyy maksamaan hattu kourassa sen verran, mitä pyydetään, joten eihän operaattoreilla ole mitään järkeä lähteä pudottamaan nykyisen asiakkaan hintaa yhtään mihinkään. Tarjoushinnoilla on kuitenkin tarkoitus houkutella uusia asiakkaita muualta. Ei sillä mielestäni pidäkään olla mitään väliä oletko ollut asiakkaana 20 vuotta vai 20 päivää.

Pätee moneen muuhunkin asiaan. Vaikka olisi ollut siinä "omassa pankissa" 20v asiakkaana niin lainatarjous kannattaa ottaa muualtakin. Tiedän monia tuttuja, jotka ottaa OP:sta kaiken mahdollisen edes kysymättä muualta ja kalliita vakuutuksiakin pidetään siellä, koska niihin voi käyttää bonuksia. :) Jopa säästötili tehdään sinne, eikä hoksata, että se voi olla oikeita termejä käyttämällä arvo-osuustili ja "säästäminen" tapahtuu ylihintaisiin rahastoihin.

Jos ei ole valmis tekemään mitään asian eteen niin on ihan oikein, että sitten maksaa liittymistä, lainoista, vakuutuksista, rahastoista, puhelimista jne jne kalliimpaa hintaa, kuin tarjoushaukka.
Tästä en itse tykkää vaikkakin kapitalismi rattaiden perusvoiteluaine.
Tykkäisin enemmän vanhanaikaisemmasta "halutaan pitää asiakkaat alennuksilla ja diileillä" eikä niin että puhelinliittymän vaihto on elisa-moi-telia-elisa rinki joka vaan pitää tehdä josset halua maksaa 10€ kuussa liikaa
 
Tästä en itse tykkää vaikkakin kapitalismi rattaiden perusvoiteluaine.
Tykkäisin enemmän vanhanaikaisemmasta "halutaan pitää asiakkaat alennuksilla ja diileillä" eikä niin että puhelinliittymän vaihto on elisa-moi-telia-elisa rinki joka vaan pitää tehdä josset halua maksaa 10€ kuussa liikaa

Jotta ei tule väärää käsitystä, niin huomattavasti mieluiten minäkin ottaisin parhaan hinnan juuri tuolla tavalla ja olisin tyytyväinen jos nämä yhtiöt arvostaisivat pitkäaikaisesta asiakkuudesta ja kohtelisivat kaikkia asiakkaita tasavertaisesti. Niin kauan kuin asia menee aivan päinvastoin, niin tienaan ne muutamat kympit/sataset vuodessa sitten sillä tavalla, että kilpailutan aika lailla kaiken. Pelataan siis niillä pelisäännöillä, jotka nämä firmat ovat itse säätäneet. Tarjoushaukathan näissä pärjää ihan hyvin lopulta.

Säästöstä huolimatta monesti tympäsee näitten kanssa puuhastella. Eniten rassaa juuri se, että ilman mitään perusteita osalle sattuu tulemaan tuurilla halvempi hinta (Liittymät, Samsung jne) ja toisten pitää käydä läpi tyyliin 3-10 asiakaspalvelijaa ennen kuin löytyy vastaavaa jos edes löytyy.

Olisi huomattavasti yksinkertaisempaa ja vähemmän stressaavaa jos olisi ihan vaan kaikille esillä joku kanta-asiakasohjelma, joissa ehdot ovat kaikille samat ja jokainen tietää tasan tarkkaan, että liittymä/tuote saadaan nyt ympäri Suomen tähän hintaan jos olet ollut asiakkaana ajan x tai ostanut kaupasta summalla y. Tosin sehän ei olisi yhtään mielenkiintoista ja sitä myöten aika tuhoon tuomittu taktiikka. Jymypaukuthan ne aina myy siellä myyntikojuilla. Kauppa käy huonommin jos liittymäsopimusta tehdessä kyseessä ei olisikaan tarjous. :)
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 731
Viestejä
4 919 936
Jäsenet
79 244
Uusin jäsen
Eetu Hakkarainen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom