Makuasioita sano musti.Tsekkaa BMW:n 2017 vuoden infoteiment ja mittaristo, sen jälkeen Model 3, sitten menet BMW:hen vuodelta 2025 (neue klasse tulee tänä vuonna) ja vertaat tätä tuohon vanhaan, sekä käyt katselemassa Model 3 highlandia vuodelta 2025. Voit tehdtä tämän myös Passat vr. ID.7.
Huomaat miten auto vanhenee pystyyn softalta, muttei Tesla, johon on kokoajan tuotu uutta raikasta softaa ja ominaisuuksia. Vaikutuksena myös siinä ettei legacy autoja voi päivittää niin halvalla.
Just viikonloppuna kävin istumassa vm -96 Toyota starletissa kun piti liikauttaa vähän ettei jumi.
Ohjaamossa oli kaikki ne toiminnot joita tarvitsee, ilmastointi oli ainoa jota ehkä kaipaisi jos pitäisi halki suomen lähtä ajelemaan. Ei ainuttakaan päivitettävää kikkaretta, ei valmistajan jatkuvaa seurantaa miten autoa käytetään ja missä, eikä ainuttakaan softahaavoittuvuutta.
Tuo oma Enyaq, vaikka karvalakkimalli onkin, sisältää monta itselle ihan turhaa toimintoa. Mutta poiskaan niitä ei saa eikä hintakaan varmaan tippuisi vaikkei niitä olisikaan.
Hyviä autoja molemmat. Vanhempi alkaa vaan ruostumaan hiljalleen pois ja tupruttelee turhan paljon päästöjä. Ja onhan toki Enyaqissa miellyttävämpi kyyti. Infotainmentin suhteen molemmat itselle täysin riittäviä, Nova kuuluu molemmissa radiosta.