Tästäpä tulikin mieleen että nyt kun on ensimmäinen pitempi reissu i4:lla takana, niin saisi muutkin ottaa oppia Bemarilta kuinka vakkari toteutetaan. Ensinnäkin jo se, että asetuksissa saa asetettua halutun "ylinopeuden" tekee mulle nopeusrajoitusmerkkien tunnistuksesta ensimmäistä kertaa käyttökelpoisen. Asetukseen vaan +10 niin satasen merkin kohdalla saa nopeudeksi 110. Ja alle 60 rajoituksille on oma asetus, jos ei halua koulujen kohdalla tai keskustassa lasketella ihan yhtä reipasta "ylinopeutta" kuin maanteillä ja moottoriteillä. Ja siitäkin tykkään, että auto ei vaihtele nopeuksia itsestään, jolloin ei ole ongelmia esim. väärästä karttadatasta jos merkejä ei näy pitkään aikaan, eikä muistakaan merkeistä joita se luulisi nopeusrajoituksiksi.
Mutta parannetavaakin on. Nopeuden saa päälle vasta tasan merkin kohdalla. Esim. jonkun taajaman jälkeen kun 50 vaihtuu 100, niin alkaa takana tulevat jo näyttämään siltä että tulee kontista läpi kun köröttelee 50 ihan siihen merkille asti eikä yhtään ennakoi. Samoin kun rajoitus laskee niin ei saa hidastumaan etukäteen vaan pitää odottaa merkin kohdalle, ja sitten se tekeekin omaan makuun monesti liian voimakkaan hidastuksen. Mutta ei kuitenkaan niin voimakkaan, että jos siinä on kamera heti merkin jälkeen, niin kameran kohdalla on vielä ylinopeutta ja saattaa räpsähtää. Nämä kun korjautuisi niin se olisi täydellinen, nyt vaan sellainen lähes täydellinen, mutta ensimmäinen tunnistussysteemi jota voi kuitenkin käyttää ilman että pitää korjata nopeus joka merkin kohdalla huomioimaan mittarivirheen.