Yleistä keskustelua sähköautoista

Polestar 3 oli näköjään mennyt Englannissa yli 900km lataamatta.

Hieno suoritus, mutta käytännön elämää silmällä pitäen vähän epärealistinen, koska matkaan käytettiin aikaa lähes 23h, eli hissukseen on menty.
 
Hieno suoritus, mutta käytännön elämää silmällä pitäen vähän epärealistinen, koska matkaan käytettiin aikaa lähes 23h, eli hissukseen on menty.
Tyypillinen kaupungin keskinopeus eli kauppakassikäytössä tuollainen riittää todella pitkäksi aikaa lataamatta.
 
Volvo luki vielä pari kuukautta sitten kaikki numerot nopeusrajoituksina ja tämä Elroq ei edes lue liikennemerkkejä jostain syystä. Ja koska GPS-häirintää esiintyy liian usein( kertakin on liikaa), lukee se nopeusrajoituksia ties mistä korvesta.

Yhä edelleen siis on suurilla merkeillä petrattavaa.
Pari vuotta ollut i4 ja en muista että olisi kertaakaan bongannut nopeusrajoitusta väärin. Muutaman kerran toki kun on alkanut tietyörajoitus missä ei ole ollut merkkiä kun työmaa on ohi niin luullut alhaisen rajoituksen jatkuvan.
 
Tyypillinen kaupungin keskinopeus eli kauppakassikäytössä tuollainen riittää todella pitkäksi aikaa lataamatta.
Joo, totta, jos ennätys on ajettu kaupungissa. Toisaalta taitaa kaupunkiajossa range olla toissijainen ominaisuus, se kun lienee kaikille sähkäreille vähintään riittävä. Tai no ainakin kesällä ;)
 
Joo, totta, jos ennätys on ajettu kaupungissa. Toisaalta taitaa kaupunkiajossa range olla toissijainen ominaisuus, se kun lienee kaikille sähkäreille vähintään riittävä. Tai no ainakin kesällä ;)
Just kun hiljattain vaihdettiin pikkuakkuisesta Miistä tuohon isoakkuiseen ID.4:een, niin kyllähän se tuo omanlaista helppoutta tekemiseen ihan kesälläkin. Meillä tosin ajomatkat ovat sen verran vaihtelevia, että sekin vaikuttaa kokemukseen. Talvella miitä joutui lataamaan joka toinen päivä eli tuleva talvi tulee olemaan paljon helpompi hanskata kahden sähköauton kanssa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
284 082
Viestejä
4 877 367
Jäsenet
78 764
Uusin jäsen
Soffis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom