Ei kai sitä stressata tarvitse ja kukin tekee kuten parhaaksi näkee. En kuitenkaan näe etteikö käyttöä kannata hivenen miettiä. Mitä vähemmän akustoa kiusaa niin sitä paremmin se kestää. On se kesto sitten kilometrejä, tehoja pienellä akunvarauksella tai millä vaan.
Jos ajoprofiili on sellainen että kokee latauksen olevan tärkeää niin siinähän lataa täyteen. Jos päivittäinen ajosuorite on pienempi niin sitten voi ladata harvemmin tai pienemmälle prosentille. Itse varmaan kytkisin 80% rajan päälle, ajoittaison sen yölle ja lätkisin auton aina piuhaan.
Nykyisessä plugarissa auto lataa aina 100% niin lähinnä tulee katsottua ettei pidä autoa turhan kauan täydessä latingissa. Eli jos ajoa ei seuraavana päivänä ole (ja akusto suht täynnä) niin en kyke piuhaa.
Lähinnä raja tulisi asetettua sen takia, kun muille talouden asukeille auto piuhaan on selkeä ja helppo tapa hoitaa päivittäinen lataus eikä hommaa tartte miettiä.
Jos ajoprofiili on sellainen että kokee latauksen olevan tärkeää niin siinähän lataa täyteen. Jos päivittäinen ajosuorite on pienempi niin sitten voi ladata harvemmin tai pienemmälle prosentille. Itse varmaan kytkisin 80% rajan päälle, ajoittaison sen yölle ja lätkisin auton aina piuhaan.
Nykyisessä plugarissa auto lataa aina 100% niin lähinnä tulee katsottua ettei pidä autoa turhan kauan täydessä latingissa. Eli jos ajoa ei seuraavana päivänä ole (ja akusto suht täynnä) niin en kyke piuhaa.
Lähinnä raja tulisi asetettua sen takia, kun muille talouden asukeille auto piuhaan on selkeä ja helppo tapa hoitaa päivittäinen lataus eikä hommaa tartte miettiä.