ZTE G5 Ultra, Pro ja G5 Max 5G-reitittimet

Mulla ZTE 5G ultra ja 1000mb Telia. Vauhti on noin 600-900mb välillä. Ei pätki, mutta ongelma on että esim iso Steam lataus jotenkin tukehduttaa modeemin. Alkuun lataa sitä parhaillaan 90mb/s sitten laskee pikku hiljaa ja lopulta saattaa mennä kokonaan jumiin. En tiedä mistä johtuu, mutta todella raivostuttavaa. Sitten pysäyttää itse latauksen ja laittaa hetken päästä uudelleen niin taas mennään.
Tiedän olen vähän myöhäisella vastauksella. Mutta onko mahdollista että ssd hyytyy eikä netti? Itsellä sama ZTE 5G ultra ja sama liittymä tarjous ja riippuen mille asemalle koneella asententelen peliä steamistä niin isompirn pelien kohdalla ei kaikki minun SSD pysy matkassa vaan jaksaa aluksi täydellä nopeudella ja sitten hidastuu ja levy hakkaa 100% tehtävien hallinnassa.

PS. Täällä purkki toiminut moittteetta. Sijainti talossa epä optimaalinen, mutta silti vahva singaali ja kaikki on toiminut. Eikä ole kertaakaan tarvinut käsin buuttailla ( Tosin minulla taitaa olla automaatti rebootti päällä ajastetusti)

Riippuu onko Telialla ajettu tietyt päivitykset verkkoon. Jos ollaan sanottaisko 5km päässä n78 saitista ja signaali hyvä, ei silti auta koska ei tietty alitaajuusasettelu ole käytössä ---> ei pysty yhdistämään. Ja n78 muutenkin hyvin herkkä UL:n toimivuudelle. Jos ei tukari kuule modeemiasi, niin ongelmia tulee.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 756
Jäsenet
82 041
Uusin jäsen
anzaeh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom