4K-Näytöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JuSiZ
  • Aloitettu Aloitettu
:eek: Näkikö heti laatikosta että ottanut osumaa, vai? Todella ikävä tilanne että rikki on :confused2:
laatikko oli suhteellisen ok kunnossa. Näytti enemmän siltä että tehtaalla missä näyttö on laitettu pakettiin, joku on peukalolla (no ei nyt välttis peukalolla, mut you get the point :D) saanut painettua reunasta rikki. Oli selvästi särkynyt ja sitten halkeamat levis pidemmälle ruutua pitkin.
Laitoin viestiä jo toimittajalle ja huomen aamulla varmaan 9 maissa tulee sit viestiä sieltä suunnalta ja toivottavasti saan korvaavan näytön pian. Halvatun harmillista kun odotellu tätä näyttöä melkein 6 viikkoa ja sitten käy näin. <_<

laatikko oli suhteellisen ok kunnossa. Näytti enemmän siltä että tehtaalla missä näyttö on laitettu pakettiin, joku on peukalolla (no ei nyt välttis peukalolla, mut you get the point :D) saanut painettua reunasta rikki. Oli selvästi särkynyt ja sitten halkeamat levis pidemmälle ruutua pitkin.
Laitoin viestiä jo toimittajalle ja huomen aamulla varmaan 9 maissa tulee sit viestiä sieltä suunnalta ja toivottavasti saan korvaavan näytön pian. Halvatun harmillista kun odotellu tätä näyttöä melkein 6 viikkoa ja sitten käy näin. <_<

En ihan heti usko että tehtaalla käsin niitä pakkaisivat ja ehkä rikkoisivat. Joskus isku koteloon ei jätä itse pakkaukseen jälkeä. Tai sit se käynyt asiakkaalla ja palautunut myyntiin. Toki voihan se tehtaaltakin tullut, mut ihmetyttäisi minua kovasti.

Nämä taitaa olla suomeen tulleesta ensimmäisestä erästä nämä meidän saamat montut. Asiakkaalla tuskin on käynyt. Itse veikkaan että joku painauma/jännitys ollut näyttöä vasten lootassa ja perus Posti-Pate ku on heittänyt sen monitorin sieltä rekan lavalta asfalttiin niin se on sitten ollut menoa.

Noita haljenneita PG32UCDM3:a on ollut enemmänkin liikkeellä, mitä redditistä olen huomannut.

Harmi kun on vähän kalliin puoleinen. Pitää mahdollisen hankinnan kanssa odotella black fridayhin jos hinta olisi sitten vähän asettunut. S90C on kyllä ollut hyvä, joten ei tässä kiire mutta lisä Hz kuume vähän vaivaa.

Nämä taitaa olla suomeen tulleesta ensimmäisestä erästä nämä meidän saamat montut. Asiakkaalla tuskin on käynyt. Itse veikkaan että joku painauma/jännitys ollut näyttöä vasten lootassa ja perus Posti-Pate ku on heittänyt sen monitorin sieltä rekan lavalta asfalttiin niin se on sitten ollut menoa.
Tässähän oli sellanen hauskuus, että paketti piti saapua päivän aikaisemmin, mut sit tulikin joku viivästys viesti ja vitsailin puolisolle et siel on varmaan postiauto tolpassa ja täytyy siirtää kamat toiseen. Tiedä sitten mitä oikeasti käynyt :D
Mut nyt on palautus tehtynä ja ootellaan et sielt tulis korvaava tuote jossain vaiheessa tilalle. Ikävästi vaan näyttää että menis taas noin kuukauden päähän toimitus.

Statistiikka

Viestiketjuista
304 748
Jäsenet
82 564
Uusin jäsen
Benedict81

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom