En nyt selaillut pahemmin vanhoja postauksia, kun en vielä Ryzeniä omista, mutta voi olla että pian annan raudanhimolle periksi, kun uudet muistit pakko ostaa kuitenkin...
Eli: onko täällä jollain
Trident Z RGB:t Ryzen-setissä ja miten on toiminut? Huonoa olen kuullut etteivät tykkäisi toisistaan ja ledit olis tuhoutuneet sitten milloin mistäkin syystä, mutta pakottava tarve saada sateenkaarta koppaan
C6 Heroa tai X370F:ää olen miettinyt lankuksi ja ainakin Herossa löytyy QVL-listalta
F4-3200C14D-16GTZ (G.Skill Trident Z 3200 CL14) ja nää ois Samsungin B-diet, mutta mietin sisältääkö GTZ-pääte myös GTZR:n (eli RGB-variantin)?
3200-14-setin lisäks oon kattonu F4-3600C17D-16GTZR (ei täysin varma B-die?
Tämän mukaan olis, mutta Luumin mukaan voivat olla myös E-diet) ja F4-3466C16D-16GTZR-settejä, mutta mikä olis paras valinta? 3600-16:kin vielä ihan siedettävän hintanen...
Alkaa ilmeisesti Ryzenin suorituskyky peleissäkin olemaan jo hyvällä mallilla? Ei paljon muuta raskaampaa käyttöä sille ookkaan, mutta pelottaa i5:n
tuleva jalkoihin jääminen.
Ei varmaan tarvii enää sanoa kuin "joo" niin liityn kerhoon
Edit: mites toi C6H:n 8+4-pin paikka prossuvirralle, onko niin että 1x8 riittää ja sit 4-pinnisestä hyötyä vain jos haetaan jotain überkelloja/LN2-touhuja?