ASUS reitittimet, modeemit yms. verkkolaitteet

Merlin perustuu Asuksen toimittamiin ajureihin, niin yleensä on samat ongelmat asuswrt kuin asuswrt-Merlin. Mutta toki Merliniä kannattaa ennemmin käyttää kuin perusfirmistä, jos tuo on vaihtoehtona. Merlinissä on kuitenkin muita parannuksia ja customointimahdollisuuksia laajemmin

Huom! On oleellista huomata, ettei taida olla yhtään Asus reititintä joka tukisi sekä Merlin että OpenWRT:tä, eli hankittaessa on valittava kumpaa haluaisi jatkossa käyttää. Asus Merlineissä on Broadcomia ja OpenWRT:ssä hyvin harvoin Broadcomin piirejä, lähinnä Mediatek ja Qualcomm

Mulla on kokemuksia siitä että virallinen ei toimi, mutta merlin on täysin vakaa. RT-BE86U kyseessä. Kirjoittelinkin siitä aikaisemmin tähän ketjuun. Ongelmia tasan 0, sen jälkeen kun löysi toimivan softan.
1769351848108.png

Mulla on kokemuksia siitä että virallinen ei toimi, mutta merlin on täysin vakaa. RT-BE86U kyseessä. Kirjoittelinkin siitä aikaisemmin tähän ketjuun. Ongelmia tasan 0, sen jälkeen kun löysi toimivan softan.
1769351848108.png
RT-BE86U täälläkin ja ainut onglma, kuten monseti kertonut, mikä meidän yksikön kanssa ollut - on että ei vieläkään löydä Nedis Smartlife smoke detectoreita.
Ajan ihan uusimmalla asuswrt softalla.
Olen määrittänyt että laite boottaa itsensä 2 krt/viikko - kun ei siitä haittkaaan ole.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
298 837
Jäsenet
81 534
Uusin jäsen
Sami_K

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom