Battlefield 6

Tuo uusin kenttä on kyllä kamala hirvitys. Näennäisesti vähän muka suojaa, mutta oikeati on niin helvetin avoin, että jos sekunniksi pysähdyt niin sniper tai tankki lahtaa. No onneksi tuonkin kartan voi ottaa pois kierrosta.
Ainakin saa helposti engineerin anti-air haasteen tehtyä ku pistää AA-tankilla menemään 😀
 
Onkos täällä ollut juttua siitä että 2 pelaajaa ei pääse samassa verkossa pelaamaan samaan aikaan? Liittyykö asia NAT portteihin? Meillä 2 pelaajaa voi kyllä pelata samaan aikaan Battlefield 4 peliä netissä, samalla servulla. Sori jos tästä on ollut juttua aikaisemmin :thumbsup:
Olen itse pelannut kaverin kanssa samassa netissä ilman ongelmia.

Olen tosin kuullut tuosta sun ongelmasta ennenkin muun pelin kohdalla, ettei se mahdotonta ole.

Veikkaan että siinä on jotain muuttujia mitkä vaikuttaa siihen onko se ongelma.
Millä netillä (mobiili vai kiinteä) pelaatte?
Oma toimiva kokemus oli 5G, mutta julkisella IP:llä. Käytännössä aina vakiona mobiilinetit on operaattorin oman NATin takana ja se aiheuttaa joskus ongelmia nettipeleissä.
Monella operaattorilla julkisen IP:n saa viimeistään pyytämällä, DNA:lla ainakin voi itse kytkeä modeemin asetuksista APN vaihtamalla ja on maksuton.
Kiinteissä pitäisi yleensä olla julkinen IP muutenkin, tosin järkytyin kun kuulin että joku näistä uusista nevahööd kuitufirmoista laittaa vakiona NATin taakse.
 
Itselle kävi Blackwell Fieldsissä vastaavasti kuin tässä videolla. On kyllä ihan vitsi koko mappi :D

Lisäksi tänään tuli vastaan samankaltainen hienous Mirak Valleyssa, nimittäin siinä pystyy laittamaan reconin laser designatorin korkean talon katolle siten, että se maalaa helikopterin jo maassa ennen kuin se on päässyt edes ilmaan. No enkös minä lähtenyt siitä kopterilla lentoon ja alle 10 sekunnissa tuli IFV:n ohjusta naamaan eikä tietenkään mitään mahdollisuutta puolustautua, kun tällä indie-studiolla kestää laittaa ohjus-bugin korjaus jakeluun :facepalm:
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=LRW8XGKoaAA


Jackfragsi pelailee jonkun leikkaamia mappeja br kartasta. Aika sika veto että pelintekijät ole viitsineet leikata siitä nyt jo useampaan osaan jolloin meillä olisi paljon enemmän karttoja. Rahankiilto silmissä varmaan ripotellen julkaisevat 1-2 per season.
 
Itselle kävi Blackwell Fieldsissä vastaavasti kuin tässä videolla. On kyllä ihan vitsi koko mappi :D

Lisäksi tänään tuli vastaan samankaltainen hienous Mirak Valleyssa, nimittäin siinä pystyy laittamaan reconin laser designatorin korkean talon katolle siten, että se maalaa helikopterin jo maassa ennen kuin se on päässyt edes ilmaan. No enkös minä lähtenyt siitä kopterilla lentoon ja alle 10 sekunnissa tuli IFV:n ohjusta naamaan eikä tietenkään mitään mahdollisuutta puolustautua, kun tällä indie-studiolla kestää laittaa ohjus-bugin korjaus jakeluun :facepalm:
Itseäni ei hämmästytä patchien tekonopeus niin paljoa kuin se että tuollaiset aivan itsestäänselvät game breaking bugit päästettiin julkaisuversioon.

Samoiten tuo spawn-tappaminen. En edes muista mistä pelistä oli kyse, mutta tämä ratkaistiin jo joskus 10-15v sitten lyhyellä timerilla (esim. 5 sekunttia) jonka sisällä pelaajaan ei voi tehdä vahinkoa ja vice versa. Tuohon hävittäjä-tilanteeseen se ei toki auttaisi vaan kyseessä on ihan toinen bugi, mutta varsinkin Blackwell Fieldissä melkein joka 3 kuolema on spawn kill ainakin itsellä.

Tuntuu että monet jo kauan sitten ratkaistut nettipelaamisen ongelmat tulee aina vain uudestaan ja uudestaan esille ja niitä sitten hiljalleen korjaillaan käyttäjäraivon saattelemana. Taitaa olla että kaikki oikeat veteraanitekijät on lähteneet firmasta ja jäljelle on jäänyt vain BF-brändi. Tätä ei kuitenkaan voi mitenkään perustella että itse pääpeli on rikki kun samalla hirveä määrä on käytetty resursseja turhaan skini-paskaan, pelin UI:n muuttamiseen mikromaksu-kasinoksi, diversiteetti-hahmoihin jne.
Puhumattakaan siitä että peliin ei ole edes oikein tuotu mitään uutta vaan kierrätetään samaa BF konseptia, sillä poikkeuksella että laivat ja veneet puuttuu. Tuntuu vähän siltä että jengi jo odotti koko BF-sarjan kuolevan niin se oli julkaisijalle ja DICE:lle merkki siitä että nyt voidaan mennä mistä aita on matalin kunhan ei kusta yhtä pahasti kuin aikaisemmin. Olisi mukava nähdä jotain uusia sota-ajoneuvoja kuten vaikka HIMARS-systeemi, mobile artillery, predator-drone jne.
 
Viimeksi muokattu:
sillä poikkeuksella että laivat ja veneet puuttuu.
Muistaako muut että ekassa Bäfässä oli käytössä sukellusvene?
Mikäköhän siinä on ettei voida tehdä tällä bäfäkonseptilla enää jättimäisiä meritaisteluita syvyyspommien, sukellusveneiden ja lentokoneiden kesken. Meritaistelussa dominoiva puoli voisi sitten keskittyä pitämään taivasta puhtaana vihun ilmavoimista ja pommittamaan rannikolle vihun asemia. Pelin nimi on kuitenkin Battlefield eikä maran nakkikioski.
 
Botteja on alkanu tulla aina vaan enemmän vastaan normi conquest peleissäkin. Täytyy kuitenki sanoa, on ne paremmat botit joskus oikeasti kuin normi pelaajia tempuiltansa. Noh, vaikka se kohtuu samalta tuntuisi on siinä se jokin kun ei voi edes kuvitella, että nyt siellä kroatiassa joku raivoaa tai edes tuhahtaa kun onnistuit sen yllättämään. Poistaisivat nyt ne bot merkinnät niin olisi edes onnellisen tietämätön.
 
Muistaako muut että ekassa Bäfässä oli käytössä sukellusvene?
Juu hauskaahan tuo oli. Sukellusveneitä oli ainakin Guadalcanal ja Battle of Midway -mapeissä. Sittenhän oli muitakin mappeja joissa oli pienempiä veneitä, isompia hävittäjiä ja lentotukialuksia yms. Good times.
 
Muistaako muut että ekassa Bäfässä oli käytössä sukellusvene?
Mikäköhän siinä on ettei voida tehdä tällä bäfäkonseptilla enää jättimäisiä meritaisteluita syvyyspommien, sukellusveneiden ja lentokoneiden kesken. Meritaistelussa dominoiva puoli voisi sitten keskittyä pitämään taivasta puhtaana vihun ilmavoimista ja pommittamaan rannikolle vihun asemia. Pelin nimi on kuitenkin Battlefield eikä maran nakkikioski.
Juu hauskaahan tuo oli. Sukellusveneitä oli ainakin Guadalcanal ja Battle of Midway -mapeissä. Sittenhän oli muitakin mappeja joissa oli pienempiä veneitä, isompia hävittäjiä ja lentotukialuksia yms. Good times.
Voisivat muutenkin IMO ihan suosiolla vain kopioida karttoja vanhoista Battlefieldeistä jos eivät kykene enää suunnittelemaan uusia karttoja joita on hauska pelata ja joissa eri klasseilla ja aseilla on hyvä balanssi. Hyvä esimerkki on tuo Operation Firestorm joka toimii edelleenkin yhtä hyvin kuin ennen.

Edit: Hahaha. Googlettelin hiukan asiasta ja redditistä löytyi postaus 14 vuoden takaa jossa EA:ta pyydettiin tuomaa takaisin nuo meritaistelut.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=9cYC04aQZUc

1942:ssa pystyi myös lentokoneista pudottamaan torpedoja ja jos pudotti liian korkealta niin ne eivät toimineet. Huomaa että peli oli tehty intohimolla ja halulla eikä pelkästään salkkumiesten dollarin merkit silmässä.
 
Viimeksi muokattu:
Voisivat muutenkin IMO ihan suosiolla vain kopioida karttoja vanhoista Battlefieldeistä jos eivät kykene enää suunnittelemaan uusia karttoja joita on hauska pelata ja joissa eri klasseilla ja aseilla on hyvä balanssi. Hyvä esimerkki on tuo Operation Firestorm joka toimii edelleenkin yhtä hyvin kuin ennen.

Edit: Hahaha. Googlettelin hiukan asiasta ja redditistä löytyi postaus 14 vuoden takaa jossa EA:ta pyydettiin tuomaa takaisin nuo meritaistelut.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Portalissahan noita on jo toki. Metro oli hauskaa mättöä aikanaan. Aiheutti suunnatonta mielihyvää kun sai puolustuksen murrettua pitkän väsytystaistelun jälkeen.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=LRW8XGKoaAA


Jackfragsi pelailee jonkun leikkaamia mappeja br kartasta. Aika sika veto että pelintekijät ole viitsineet leikata siitä nyt jo useampaan osaan jolloin meillä olisi paljon enemmän karttoja. Rahankiilto silmissä varmaan ripotellen julkaisevat 1-2 per season.

Pikkuhattu miehet osaa rahastamisen <3
 
Paras "assaultti" on recon, spec ops perkki kirjalla ja rynkyllä sekä paras sniputtaja on assault.. Bloomin kun poistivat snipuista muilla classeilla niin kävi sitten näin..:facepalm:

Kokeilin tuota open weaponia ja on aika kuiva vitsi kuten oli betassakin.
 
Pieni mutta ärsyttävä muutos tässä pelissä tehty engineerin miinoihin. Ennen ne pystyi heittämään maahan vieri viereen, enää ei vaan monen metrin väli täytyy jättää seuraavaan. Ennen kun tankki vetäsi miinakasaan niin se oli menoa. Nyt ajaa ensimmäiseen, niin tietää heti että toiseen ei aja jos vähänkin järkeä päässä. Mielestäni täysin turhaa ja teennäistä miinojen tehojen laskemista tuollainen.
 
Muilla DirectX kaatuilua? Oon julkaisusta lähtien pelannu 90 tuntia eikä mitään ongelmaa, mutta tänään alkoi tulla tommosta herjaa.
 
Muilla DirectX kaatuilua? Oon julkaisusta lähtien pelannu 90 tuntia eikä mitään ongelmaa, mutta tänään alkoi tulla tommosta herjaa.
On tullut muutamia kertoja mutta rauhoittui kun sääti hieman kelloja ja jännitteitä näyttiksestä. Mikäli AMD:n kortti niin kokeile asettaa esim. -100MHz kellotaajuudelle ja tarkista että ajurit ajan tasalla. Tarvittaessa DDU:lla pois ja puhdas asennus.
 
Heheh.... nauroin.. :rofl:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
On tullut muutamia kertoja mutta rauhoittui kun sääti hieman kelloja ja jännitteitä näyttiksestä. Mikäli AMD:n kortti niin kokeile asettaa esim. -100MHz kellotaajuudelle ja tarkista että ajurit ajan tasalla. Tarvittaessa DDU:lla pois ja puhdas asennus.
Nvidia näyttis oletuskelloilla on.

e: näköjään alkoi toimimaan kun päivitti uudet ajurit.
 
Viimeksi muokattu:
Pieni mutta ärsyttävä muutos tässä pelissä tehty engineerin miinoihin. Ennen ne pystyi heittämään maahan vieri viereen, enää ei vaan monen metrin väli täytyy jättää seuraavaan. Ennen kun tankki vetäsi miinakasaan niin se oli menoa. Nyt ajaa ensimmäiseen, niin tietää heti että toiseen ei aja jos vähänkin järkeä päässä. Mielestäni täysin turhaa ja teennäistä miinojen tehojen laskemista tuollainen.
Kannattaa heittää slam siihen miinan päälle ;)

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/jIm8WGMA5dk?si=_GRLu91b2CeuaimX


Tämänköhän takia gunplay on tuntunut jotenkin randomilta. Ajattelin sen johtuvan noista spread bugeista.
 
Pieni mutta ärsyttävä muutos tässä pelissä tehty engineerin miinoihin. Ennen ne pystyi heittämään maahan vieri viereen, enää ei vaan monen metrin väli täytyy jättää seuraavaan. Ennen kun tankki vetäsi miinakasaan niin se oli menoa. Nyt ajaa ensimmäiseen, niin tietää heti että toiseen ei aja jos vähänkin järkeä päässä. Mielestäni täysin turhaa ja teennäistä miinojen tehojen laskemista tuollainen.
Eikös ne pysty edelleen vetää suurinpiirtein samaan kasaan kun ensin oot heittämässä sen edellisen miinan "alueen" ulkopuolelle mutta heiton aikana käännätkin hiirellä sinne edellistä miinaa kohti jolloin miina menee samaan kasaan edellisen kanssa, ainakin jossain videossa näin että tehtiin tällä tavalla. :hmm:
 
Eikös ne pysty edelleen vetää suurinpiirtein samaan kasaan kun ensin oot heittämässä sen edellisen miinan "alueen" ulkopuolelle mutta heiton aikana käännätkin hiirellä sinne edellistä miinaa kohti jolloin miina menee samaan kasaan edellisen kanssa, ainakin jossain videossa näin että tehtiin tällä tavalla. :hmm:
Voipi olla, ei ole tullut testattua. Täytyy ehtoommalla kokeilla kun pelin taas starttailee 👍 kaikesta huolimatta typerää tuollaisia väkinäisiä rajoituksia tehdä.
 
Näköjään nyt tuli ne challenge helpotukset, kesken omien pelien.
Vielä tunti sitten rapid fire 1 vaati sen 300 AR tappoa ja nyt oli 30.
Samoin assault 1 että saa beaconin oli tunti sitten se 30 adrenaline tappoa ja nyt 3.

Itsellä oli vielä kesken ja nyt ne on toki täynnä, mutta ei auennut seuraava taso.
Kai ne aukeaa kun seuraavan kerran pelaa, en tiedä vaatiiko sitten vielä yhdet pykälät noita jotta se tajuaa.
 
Itse kävin vetämässä ne 30 adrenaline tapot botteja vastaan silloin kun ne vielä pystyi tehdä mutta hyvä juttu että edes nyt saivat muutettua tuon helpomaksi.
Todella raivostuttavaa oli yrittää oikeita pelaajia vastaan ,eri juttu jos sen piikin vaikutus olisi esim 30sek sen 8sek sijaan mistä vielä kului yli 1sek piikitys animaatioon,
ehkä nyt rupeaa näkymään enemmän beaconeita,toivottavasti.
 
Edelleen pystyy bottejä vastaan avaamaan noita kyllä, kun ottaa break though initiation moodin sieltä training valikosta.

Siinä on suurin osa pelaajista botteja.
 
Siellä oli näköjään myös auennut tuo PSR snipu.

300 tappoa snipulla -> 30
150 Hedua yli 200m päästä -> 5

Ihan tervetullut helpotus, olisi jo pää hajonnut matkan aika muutamaan otteeseen vain sen takia että pääsee kuuntelemaan "M98B":n sulosointuja.
 
Siellä oli näköjään myös auennut tuo PSR snipu.

300 tappoa snipulla -> 30
150 Hedua yli 200m päästä -> 5

Ihan tervetullut helpotus, olisi jo pää hajonnut matkan aika muutamaan otteeseen vain sen takia että pääsee kuuntelemaan "M98B":n sulosointuja.
No niin että vedettiin sitten äärilaidasta äärilaitaan. Ei jeesus mitä pelleilyä. Eikä tuo psr avaaminen tuossa sniputehtävässä edes ollu homma eikä mikään verrattuna tuohon dmr
 
No niin että vedettiin sitten äärilaidasta äärilaitaan. Ei jeesus mitä pelleilyä. Eikä tuo psr avaaminen tuossa sniputehtävässä edes ollu homma eikä mikään verrattuna tuohon dmr

Tiedän että uin vahvasti vastavirtaan tässä asiassa kuin mitä suurin osa täällä tuntuu olevan.. Mutta jos nyt ihan rehellisesti sanon niin en minä ainakaa halua että joitakin asioita saat kuukausikaupalla hinkata perse ruvella jotta saat jotain arcadesimräiskinnässä aseita tai välineitä auki vain sen takia kun "pitää olla jotain saavutettavaa". Itselle ainaki pelaamisen ilo ja saavutettavat asiat tulee jostain muusta kuin siitä että saa jonkun tehtävän tehtyä ja serpentiinit räiskyy näytöllä ja sitten voi alkaa työstää seuraavaa taas pitkän tovin. Ei ole kuulunut ennenkään koko pelisarjaan sellainen että asioiden avaamisessa menee älyttömän pitkän aikaa, se että mikä lukema mihinkin olisi ollut parempi kuin mihin muuttivat nii en osaa sanoa sen kummemmin.
 
Siellä oli näköjään myös auennut tuo PSR snipu.

300 tappoa snipulla -> 30
150 Hedua yli 200m päästä -> 5

Ihan tervetullut helpotus, olisi jo pää hajonnut matkan aika muutamaan otteeseen vain sen takia että pääsee kuuntelemaan "M98B":n sulosointuja.
No niin että vedettiin sitten äärilaidasta äärilaitaan. Ei jeesus mitä pelleilyä. Eikä tuo psr avaaminen tuossa sniputehtävässä edes ollu homma eikä mikään verrattuna tuohon dmr
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Arvatkaapa kuka JUURI ÄSKEN veti 300 tappoa snipulla ja 150 headshottia yli 200m päästä. Voi vittujen vittu. Myönnän että osan vedin noilla bottifarmeilla, mutta siitä huolimatta aivan vitummoinen homma saada tuo PSR auki.

Nyt taas tuo vesitettiin täysin jollekin veeti 12v CoD pelaaja-tasolle. Voisivat antaa OG suorittajille edes jonkun skinin palkkioksi tästä inflaatiosta.

Joku ehkä kohtuullisempi olisi ollut laskea tuo 200m -> 150m eikä mitään muita muutoksia. Jos ei sen vertaa osu niin ei tarvitse PSR koskea kun ei sillä kuitenkaan osu mihinkään ja voi sen sijaan mennä sinne wagnerien kanssa juoksemaan jonossa teurastettavaksi.
 
Joo, olihan toi yllätys kun lähti sotimaan... aukeili kaikenlaista kun niitä tässä nyt viim. 5pv availlut :D
 
Toivottavasti muuttivat tuon assaultin liekki haulikko 5000 dmg johonkin muuhun. Niin syöpänen tehtävä. Tuolla haulikolla kun pelaa niin saa kuolla vaan.
 
Saisi olla perinteiseen malliin että leveleiden mukaan aukeaisi kamat. Täysin turhia ja ärsyttäviä tuollaiset väkinäiset assigmentit.

Itse en yhtäkään yrittämällä yritä tehdä. Ne kyllä aukeaa varmasti ajan myötä kun taas satoja ja satoja tunteja mittariin kertyy.
 
Täytyy muistaa, että noiden challengejen ei ole tarkoitus estää ketään saamasta mitään. Kyllä tiedän montakin sen tasoista pelaajaa jolle 5 headshottia voi tarkoittaa parin kuukauden grindausta. Kiva jos Forumilla on kovempia tykittäjiä, mutta kyllä tuo peli on tehty niille huonommillekin pelaajille.
 
Casual Breakthrough -mode löytyy, jossa 8 ihmistä ja 16 bottia per joukkue. Kaikki challenget avattavissa tämän kautta, tai noh, mitä breakthroughilla voi avata.
Siis pitäiskö tuon olla siellä training valikossa? Mulla on vaan breakthrough esittely/opetus video siellä. Oonko muka niin puusilmä. 😅
 
Täytyy muistaa, että noiden challengejen ei ole tarkoitus estää ketään saamasta mitään. Kyllä tiedän montakin sen tasoista pelaajaa jolle 5 headshottia voi tarkoittaa parin kuukauden grindausta. Kiva jos Forumilla on kovempia tykittäjiä, mutta kyllä tuo peli on tehty niille huonommillekin pelaajille.
Juuri tässä on priimaesimerkki mikromaksujen ja neon-väristen skinien ohessa siitä mädätyksestä mikä BF:lle tapahtuu kun aletaan kumartelemaan kaikkiin suuntiin eikä tehdä peliä alunperäiselle oikealle BF-yhteisölle. Jos jollekin 5 headshottia tarkoittaa parin kuukauden grindausta niin grindaa sitten tai ole ilman. Ei kaiken tarvitse olla heti ensimmäisenä päivänä valmiina tarjottimella.

Pelistä lähtee kaikki saavuttamisen ja kovan työn tuloksen tuoma ansaittu nautinto kun jokaikinen vähänkään haastetta tuova elementti poistetaan tai laimennetaan vedellä. Tällä menolla se on ajan kysymys että pistelistojen pohjalla oleville aletaan antamaan automaattisesti pisteitä lohdutuspalkintona ja kovimman kd-raten omaajia alkaa serveri automaattisesti tappamaan etteivät karkaa liian paljoa muiden edelle. Digitaalista kommunismia.

+ kannattaa vilkaista miten mini scout sniper unlockataan. Se vaatii noita mitä lienee onkaan punaisia battlepass pointteja ja niitä tulee aivan helvetin hitaasti ja vaatii aivan varmasti 10000 kertaa suuremman grindauksen kuin joku pilalle nerffattu challenge. Ei siihen tullut mitään muutosta.
 
Jaa onko se tuo casual breakthrough mikä on multiplayer valikossa?
On.

Tässä muuten Westie avaa hyvin oman palautteen Casual Breakthrough -pelimoodista (timestampit löytyy) ja muutenkin Breakthroughsta, miksi se on tähän peliin ryssitty ja miksi kukaan ei oikein halua sitä tässä pelata (toisin kuin BF1, BF5 ja BF2042, joissa se oli varmasti monelle mieluisin pelimuoto):

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/nEEiN6jdiOo?si=S5DzDupywFMjZh13


Itse olen pelannut Conquestia pelkästään tässä pelissä ja en ole koskaan ollut mikään Conquest-fani. Se toimii täs pelis hyvin.
 
Pelistä lähtee kaikki saavuttamisen ja kovan työn tuloksen tuoma ansaittu nautinto kun jokaikinen vähänkään haastetta tuova elementti poistetaan tai laimennetaan vedellä. Tällä menolla se on ajan kysymys että pistelistojen pohjalla oleville aletaan antamaan automaattisesti pisteitä lohdutuspalkintona ja kovimman kd-raten omaajia alkaa serveri automaattisesti tappamaan etteivät karkaa liian paljoa muiden edelle. Digitaalista kommunismia.
Pelaatko sä tätä peliä niiden haasteiden vai pelin genren takia? Itse pelaan jälkimmäisen takia ja on kyllä hienoa että sait tähänkin asiaan vedettyä jotenkin kommunismin. :facepalm:
 
Saisi olla perinteiseen malliin että leveleiden mukaan aukeaisi kamat. Täysin turhia ja ärsyttäviä tuollaiset väkinäiset assigmentit.
No just tämä, rankin takana itsekin pitäisin.

Challengejen huonoin puoli tässä pelissä missä pitäisi pelata objective on se, että niiden takia jengi neppailee ihan muuta.
Etenkin kun osa oli oikeasti pitkän työn takana.
Hyvä vaan että tehtiin niistä selvästi helpompia. Edelleen joudut kuitenkin testaa niitä eri asioita mitä ne vaatii, mikä ehkä osittain pointti.

Jos jotain niin ehkä se voisi olla joko tai, rankilla viimeistään tai challengen kautta jos haluat keskittyä tietyn asian avaamiseen.
Voisit sitten valita pelaatko peliä miten.

Tässä vielä infoa muutoksista.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/battlefieldcomm/status/1986065315906695229
 
En löytänyt tuota kyllä.
Siis mulla on ainakin tämmönen:

IMG_20251105_185107.jpg



Tuossa siis suurin osa botteja. Onko tämä nyt sitten muilla jossain eri paikassa eri nimellä?

Sitä oon ihmetellyt kyllä,.että noista muista pelimuodoista ei löydy tuota initiation moodia. Vaan jotain 101 tutoriaaleja.
 
Siis mulla on ainakin tämmönen:

IMG_20251105_185107.jpg



Tuossa siis suurin osa botteja. Onko tämä nyt sitten muilla jossain eri paikassa eri nimellä?

Sitä oon ihmetellyt kyllä,.että noista muista pelimuodoista ei löydy tuota initiation moodia. Vaan jotain 101 tutoriaaleja.
Joo ei oo mulla tuota, ainoastaan initiation battle royale löytyy ja sit on noita 101:iä. Multiplayerin puolella oli casual breakthrough, se lienee tuo sama.
 
Iso ongelma vielä omasta mielestä tässä että matsin voitosta ei saa kunnon palkintoa. Vaikka 1,25 kertaiset xp tms.

Gauntletissa on hiukan yritystä kun jatkoon menevät 3 squadia saa hiukan extra xp.
 
Kannattaa heittää slam siihen miinan päälle ;)

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/jIm8WGMA5dk?si=_GRLu91b2CeuaimX


Tämänköhän takia gunplay on tuntunut jotenkin randomilta. Ajattelin sen johtuvan noista spread bugeista.

En oikein ymmärtänyt videon pointtia. Jos aseen rekyyli vie vasemmalle, niin eikö se ole ihan loogista, että asetta on myös kevyempi viedä itse vasemmalle? Eli se määrä mitä sun pitää kompensoida hiirellä oikealle täytyy tietysti lisätä siihen inputtiin kun seuraat kohdetta hiirellä. Miten tämä eroaa muista peleistä?

Omasta mielestä rekyyli tuntuu hyvältä. Bloomi pitäisi poistaa kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:
Juuri tässä on priimaesimerkki mikromaksujen ja neon-väristen skinien ohessa siitä mädätyksestä mikä BF:lle tapahtuu kun aletaan kumartelemaan kaikkiin suuntiin eikä tehdä peliä alunperäiselle oikealle BF-yhteisölle. Jos jollekin 5 headshottia tarkoittaa parin kuukauden grindausta niin grindaa sitten tai ole ilman. Ei kaiken tarvitse olla heti ensimmäisenä päivänä valmiina tarjottimella.

Pelistä lähtee kaikki saavuttamisen ja kovan työn tuloksen tuoma ansaittu nautinto kun jokaikinen vähänkään haastetta tuova elementti poistetaan tai laimennetaan vedellä. Tällä menolla se on ajan kysymys että pistelistojen pohjalla oleville aletaan antamaan automaattisesti pisteitä lohdutuspalkintona ja kovimman kd-raten omaajia alkaa serveri automaattisesti tappamaan etteivät karkaa liian paljoa muiden edelle. Digitaalista kommunismia.
Mielestäni kaikenmaailman haasteiden, unlockien ja muiden 'numbers go brrrr' juttujen tuominen peliin on sitä välittömän palkitsemisen kulttuuria, joka nimenomaan on tuotu suuren yleisön viihdyttämiseksi. Olen pelannut pelisarjaa parikymmentä vuotta enkä ainakaan tunnista itseäni siitä "oikeasta BF-yleisöstä" joka kaipaa mitään haasteita pelisarjaan. Minua ei haittaisi ollenkaan, jos vaikka palattaisiin BF2 tyyliin, kun ei ollut tähtäimiä tai muuta avattavaa ja hahmoluokilla oli tasan yksi uusi ase avattavana (okei, lisäreistä tuli aikanaan pari lisää).

Ja hei kamoon, sataviisikymmentä headshottia yli 150 metrin päästä jonkun paskan kiväärin avaamisesta? Esimerkiksi Battefield 3:ssa haasteet olivat paljon helpompia ja oikeastaan vain mukava lisä, eivätkä vaatineet mitään munat hikisenä kuukausikaupalla grindaamista. Puhuttiin siis luokkaa 10 taposta tai 150 kumulatiivisestä metristä headshottien etäisyydestä. Ja peli oli silti yksi sarjan parhaimpia.

Kertoo vaan pelin huonosta laadusta, jos sitä ei jaksa pelata pelkästä ilosta ilman, että tekee tietoisesti työtä jotain "palkintoa" kohti.


E: Ei minulla oikeastaan mitään ole vaikeita tai haastavia haasteita vastaan. Mutta miksei riitä, että niistä saa palkinnoksi vaikka hienon dogtagin tai jonkun muun mitalin, kuten ennenkin? Miksi joku ase pitää lukita sellaisen taakse? (EE: Esimerkki hyvin toteutetusta palkitsevasta haasteesta oli Halo (3) Vidmaster Challenge, jonka kautta sai Recon armorin ja haasteet vaativat kahden eri pelin pelaamista, mutta eivät silti vaatineet mitään turhaa grindaamista.)
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
291 206
Viestejä
4 980 414
Jäsenet
80 032
Uusin jäsen
arasagi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom