Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukeehan se tuossa alhaalla Kokeile pystyykö axiomilla vetää sen pois paikoiltaan seuraavaksi sitten tulee pelimekaniikka mitä ei käytetä kuin kerran, mutta onneksi tuossa alhaalla pitäisi lukea mitä tehdä eli lennät ja lyöt force palmillaMitä mun pitää tehdä!?
![]()
Kirjoitin jo tuohon, että kun painan "Q" ja yritän tehdä mitä sanoo, niin ei tapahdu mitään!?Lukeehan se tuossa alhaalla Vedä se vain pois paikoiltaan seuraavaksi sitten tulee pelimekaniikka mitä ei käytetä kuin kerran, mutta onneksi tuossa alhaalla pitäisi lukea mitä tehdä eli lennät ja lyöt force palmilla
en muista oliko tuossa push/pull vaihtoehtoa. Olisko ohjaimella toiminut kunhan vetää tattia johonkin suuntaan.Kirjoitin jo tuohon, että kun painan "Q" ja yritän tehdä mitä sanoo, niin ei tapahdu mitään!?
Siinä on vain hiiren kuva ja "pull" no mitään ei tapahdu vaikka hiirtä kuinka renkuttaa mihin suuntaan tahansa.en muista oliko tuossa push/pull vaihtoehtoa. Olisko ohjaimella toiminut kunhan vetää tattia johonkin suuntaan.
Mikään puzzle ei tunnu loogiselta + siihen yhdistettynä kontrollit ja liikkuminen niin koko ajan joutuu googlella tarkistamaan, että teenkö nyt oikeasti oikein vai mikä on!
joo on kyllä harvinaisen epämääräisiä noi puzzlet, ostettiin emännän kanssa puoliksi xbox storesta että voi pelata series x:llä ja pc:llä samaa peliä, itse en ole vielä pc:llä aloittanut mutta oon tuota konsolilla pelailua seuraillut ja välillä auttanutTämäpä juuri. En tiedä missä aineissa nuo puzzlet on suunniteltu. Itse en enää edes yritä noita vaan heti googletus. Not my cup of tea vaikka yleensä tykkään puzzleista. Esim. Tomb Raiderissa ollut perinteisesti toimivat ja loogiset puzzlet.
Tattia ylöspäin eli olisiko hiirellä sama että työntää hiirtä ylöspäin.en muista oliko tuossa push/pull vaihtoehtoa. Olisko ohjaimella toiminut kunhan vetää tattia johonkin suuntaan.
Itsellä RX 9070 XT ja nyt pyörii muuten todella mukavasti FSR Quality ja FrameGen päällä 70-80fps! Huomattavasti parempi kuvanlaatukin viimeisimmän päivityksen jälkeen. Aikaisemmin FrameGen päällä kuva oli aikamoista suttua mutta nyt ihan timanttia. Ainoastaan ilta/aamu-hämärällä tuntuu jotenkin vielä olevan kirkkaus vähän pielessä tai jotenkin tuntuu kehnommalta kuvanlaatu. Mutta mutta...babysteps...FSR4 framegen näköjään korjattu myös tuon pätsin myötä. Toimii koko ruudulla ja UI elementit pois luettu kun aikaisemmin käytännössä koko ruutu oli maskeerattu pois ja pieni suikale ruudun keskellä oli sulavempi framegenin kanssa.
FSR4 Performance + RR ei näytä enään ihan kamalalta koko ruudun pikseli sopalta. Nuo reunat missä on tesselaatiota näyttäisi vielä olevan pois luettu ja sumuinen sää ohittaa skaalauksen myös.
Nyt sitten 9070:lla 1440p 21:9 resolla saa aika pelattavan näköisen +100fps FSR4 Performancella ja Framegen päällä jos noita tekniikoita tykkää käyttää.
Tuota taitoa tarvitaan useassa puzzlessa ja muissakin kohdissa muistaakseni, joten kun itse olin sitä jo käyttänyt aikaisemmin, niin tuo oikeastaan oli yksi helpoimmista puzzleista.Tuossa aiemmin valitin puzzlejen ankeudesta, nyt tuli taas vastaan sellainen, että huh huh. Halssius Conflux Ruins. Mitenköhän tuonkin olisi voinut ratkaista ilman googlausta? Varmaan tähän urotekoon jotkut pystyvät, mutta tämä konkreettisena esimerkkinä miten tehdä surkea puzzle. Varmaan nuo hieman erikoiset pelimekaniikat myös sotkee, en todellakaan tiennyt minulla olevan tuo taito mikä oli sitten välttämätön puzzlen ratkaisemiseksi. Tai edes alkuun pääsemiseksi. Onkohan ko taidolle mitään käyttöä tämän puzzlen jälkeen?
Tässä pelissä on paljon mistä pidän, mutta mestariteoksen statukseen on kyllä matkaa.
Ohjaimella pitää painaa vasenta tattia ja ohjata se siihen palloon, lopeta tatin painaminen, paina sitten vasen ala liipaisin, nyt voit oikealla tatilla vetää taaksepäin eli pallon tulee sinuun päin.Siinä on vain hiiren kuva ja "pull" no mitään ei tapahdu vaikka hiirtä kuinka renkuttaa mihin suuntaan tahansa.
Alkaa niin sanotusti hermo menemään tämän kanssa, jos kontrollit oli alussa jotain ihan hirveää, niin ei niissä vieläkään ole mitään logiikkaa ja tätä jo kuitenkin 30h pelattuna ja silti koko ajan vastustaa.
Mikään puzzle ei tunnu loogiselta + siihen yhdistettynä kontrollit ja liikkuminen niin koko ajan joutuu googlella tarkistamaan, että teenkö nyt oikeasti oikein vai mikä on!
Ohjaimella pitää painaa vasenta tattia ja ohjata se siihen palloon, lopeta tatin painaminen, paina sitten vasen ala liipaisin, nyt voit oikealla tatilla vetää taaksepäin eli pallon tulee sinuun päin.
Nuo ohjeet ovat koko ajan oikeassa ala laidassa. Ainakin ohjaimella ovat oikein nuo ohjeet.
Ootko vieläkin tossa jumissa? Itsellä se meni ekalla kertaa ihan mitään miettimättä. Taisin liikkua vähän taaksepäin samalla.Jos luet mun viestin
"Siinä on vain hiiren kuva ja "pull" no mitään ei tapahdu vaikka hiirtä kuinka renkuttaa mihin suuntaan tahansa."
Ootko vieläkin tossa jumissa? Itsellä se meni ekalla kertaa ihan mitään miettimättä. Taisin liikkua vähän taaksepäin samalla.
Tämmöinen video löytyy:
Painoitko sitä vetonappia?Liikuin taakse päin ja yritin hiirellä joka suuntaan "vetää" ja irti se ei lähtenyt, varmaan vartin siinä kokeilin kaikkea ja kun ei mikään auttanut niin -> uninstall ja jatkoin KCD 2 pelaamista...
Jos luet mun viestin
"Siinä on vain hiiren kuva ja "pull" no mitään ei tapahdu vaikka hiirtä kuinka renkuttaa mihin suuntaan tahansa."
Ei ole mitään vetonappiaPainoitko sitä vetonappia?
![]()
Mielestäni tuossa ihan selvästi lukee että Pull / Push (Vedä / Työnnä) tapahtuu vasemmasta ja oikeasta hiiren napista? Ei kyllä ollut omalla kohdalla sitten minkäänlaista "hankaluutta" ymmärtää (ilman ohjeita youtubesta) että miten toi ohjaus toimii, sen kyllä myönnän että sitä on hieman hankala välillä käyttää mutta ei varsinaisesti ole ongelmaa siinä että mitä tapahtuu mistäkin.
Huomasin joo tuon että hiiri käytössä. Tuohan on tuo Axion Force kyky millä objekteja voi liikutella eteen ja taaksepäin ja myös pyöritellä, eikö tuo muka toimi mitenkään? Täytyypä kokeilla hiirellä kun kerkiän miten tuo toimii.Jos luet mun viestin
Huomasin joo tuon että hiiri käytössä. Tuohan on tuo Axion Force kyky millä objekteja voi liikutella eteen ja taaksepäin ja myös pyöritellä, eikö tuo muka toimi mitenkään? Täytyypä kokeilla hiirellä kun kerkiän miten tuo toimii.
ja kuule arvaa kokeilinko kaiken ja kaikkea, sammutin pelin latasin uudestaan katsoin videoita ja ei liikkunut mihinkään...Tuossa piti pitää nostoa samaan suuntaan kireällä riittävän pitkän aikaa, eli työnnät vaikka hiirtä eteen päin riittävän pitkään. Sellaisella lyhyellä heilautuksella ei tapahdu mitään.
Ensin Q pohjaan ja sitten hiiren vasen näppäin vetää ja oikea työntää? Itse pelaan ohjaimella nii en tarkkaa tiedä miten se hiirellä toimii, mutta ainakin noista kuvosta päätellen vasen vetää ja oikea työntää.Ei ole mitään vetonappia
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.