Suosittelee DLSS Performance modea 3090:lläOlikos tämä jo täällä: Cyberpunk 2077: Optimize Your GeForce RTX Graphics Settings

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Suosittelee DLSS Performance modea 3090:lläOlikos tämä jo täällä: Cyberpunk 2077: Optimize Your GeForce RTX Graphics Settings

Onko täällä muita, jotka yrittävät pelata 32:9 näytöllä?
Täytyy sanoa, että ei ole helppoa. Käytössä on Samsung Odyssey G9, missä natiiviresoluutio on 5120x1440. Ennakko-odotuksista huolimatta tuosta saa kyllä natiiviresolla, Ultrasta tinkien, RTX off ja DLSS balanced päällä ihan peruspuusilmälle kohtuullisesti pelattavan jopa 2080 superilla. Mutta, FOV on aivan penaalista. Jos kasvattaa FOVia säätimestä, venyvät reunat ihan järjettömästi. Jos säätää FOVia pienemmäksi, kutistuu kuva myös pystysuunnassa, eli kuvasta tulee postilaatikkonäkymä.
Jotain rotia ny näihin vertailuihin noihin Ubisoftin jööteihin.![]()
PC versiosta tosiaan kyse. Tarkennetaan vielä, että peli ei ole kaatunut kertaakaan, eikä yhtään game breaking bugia ole vielä tullut vastaan. Visuaalisia bugeja, tyhjästä ilmestyviä objekteja, hassusti käyttäytyviä hahmoja, poliisi hyökkää ilman syytä, dialogi bugittaa, crouch toggle jumittaa, HDR on rikki... Kaikkea semmoista ärsyttävää joka syö immersiota.Kyseessä PC versio? Onko nämä bugit nyt siis myös PC:llä ongelmallisia vai pelkästään konsoleilla? Olisi kiva tietää aina mistä alustasta on kyse kun puhutaan bugeista
Ovatko muut törmäneet vastaaviin?

Vaikka kuinka laittaisin CDPR-värilasit päähän niin en yksinkertaisesti saa Cyberpunkista tällä hetkellä AC Valhallaa parempaa. Ehkä vuoden ja 15 päivityksen päästä tilanne voi olla eri.
Tätä kans mietin mielessäni, kun miljoonannen kerroksen ikkunasta kiipesin ulos kapeahkolle kaiteelle mennäkseni ovelaa kiertoreittiä vihujen ohi. Arvaahan sen, että kuinka siinä käy, kun koittaa ukkoaan liikutella tarkasti näpyttelemällä WASDia.Kenenköhän idea oli laittaa tähän peliin dodge siten että painat nopeasti kaks kertaa johonkin suuntaan niin hahmo hyppää sinne suuntaan .. Vitun hienoa sneak-tehtävissä tai muutenkin kun yrität kulman takaa tyyliin saada vihun hollille .. painat pari kertaa johonkin suuntaan ja oho, ootkin yhtäkkiä seisomassa ihan kaikkien näkyvillä.
Nyt mullakin takana about 12h. Peli vähän paranee kun pelissä etenee. pari kertaa jääny jumiin ja joutunut ottaan edellisen saven. mm ekan kerran kun lennät helikopterilla, siinä suht alussa.
Liikkuminen, taistelu, ajoneuvot, UI yms muut on kyllä kankeaa. Toivottavasti noita päivitellään vielä. Ajaessa oli pakko laskea lisää detaljeja, nyki liikaa ja muutenkin autolla/motskarilla ajaminen on aika kankeaa.
Suurin osa NPC vain seisoo paikallaan ja maailma ei ole kovin elävä.
Mitään hirmu bugia itselle ei ole tullut vastaan, muuta kun tuo hiiren lisänappien toimimattomuus, mutta sain sen korjattua itse conffailemalla XML filejä.
Ei tässä mitään ihmeellistä saa minkälaisen hahmon itselle tekee alussa, ainakaan vielä tunnu siltä, et näe itseäsi 3rd person modessa, peilistä kun katsoo ja photo modesta, vaatteet menee päälle, et ole alasti. lisäksi peiliin katsoessa, mulla katoaa hahmolta hiukset päästä ja näen vain kaljun?
Sivutehtäviä kannattaa tehdä myös, jos teet pelkkää main storya, ei vapauden tunnetta juuri ole, ei tämä mikään kunnon open free world ole.
rpg elementtejä ei ole, suurin piirtein summanmutikassa olen ottanut perkkejä, haulikko ja pistooli käytössä, stealthia en juuri käytä.
vihuihin pitää upottaa 2-10 lippaallista kuteja että ne kuolee, osa sivutehtävistä on julmetun vaikeita, pitäisi varmaan olla isompi level.
crafting on turhaa, ehkä ammuksia ja kranuja tarvii. ammuksia ja kranuja kuluu ainakin mulla todella paljon, hackerointi ei ole kyllä mitenkään palkitsevaa, ainoa mikä on järkevää on hakkeroida noista "pankkiautomaateista" rahaa itselle
ihan hyvä peli, joskaan ei todellakaan mikään loistava 7/10, jos peliä korjaillaan kunnolla niin nousee, ihan hyvä ostos, kyllä tässä aika kuluu.
Epäilen että ei tule sellaista modikulttuuria kuin on bethesdan peleissä, enkä varmaan jaksaisi tätä samanlain modailla kuin skyrim/FO4
Kyllä ne tääläkin ps5:llä suojaan on menny ja nakellu kranaatteja syliin. bugittaako tuo ai sitten vaan tietyissä paikoissa, en tiedä, mutta kuten aikasemmin mainitsinkin ei ole peli itsellä kaatunut kertaakaan ja toisilla kaatunut monta kertaa jo parin tunnin aikana, jännä juttu miten toisilla toimii ja toisilla ei. Voi kyllä johtua kaatuilut ihan ps5:kin, useamman kommentin lukenut että monet muutkin pelit kaatuillu, dirt, demons souls jne. 3 bugia itse huomannut, äijä istu ilmassa metrin päässä nojatuolissa, jäin oven väliin ilmaan jumiin, tilanne oli päällä ja roikuin siinä ku kärpänen hämähäkin verkossa, olin helppo maali ja kuolin luoteihin kun en mihinkään päässytKonsolipuolella downgradettu AI jotta saadaan lisää FPS?![]()
On kyllä uskomattoman hyvin optimoitu peli, pyörii hyvin ~95 FPS paikassa kuin paikassa.
Tupla napautus alt, kerran painaa niin ottaa esiinMistä napista saa mutkan tai nyrkit piiloon?
Sulla on oma kykypuu sitä varten:Jollain vinkkejä tuohon nyrkkeilymatsiin, nyt lvl 12 ja turpaan tulee että tutisee, siinä missä on ne 2 veljestä?
![]()
Tuli näemmä Half life 3 easter egg vastaan
Ovatko muut törmäneet vastaaviin?
:
Se oli kyllä aika helvettiä hardilla. Piti vain ottaa rauhassa; pistää aina counteria kun oli isku tulossa, yksi sarja perään ja sitten liikkua taas etäisyydelle ottamaan staminaa takaisin ja valmistautumaan seuraavaan counteriin.Jees no pääsin tuosta läpi, vaihdoin EASY vaikeustasolle niin meni että huilahti, ja siinä ei taida saada käyttää muita kuin nyrkkejä.
Lisäksi käytin pelkästään power attackia ja väistelin vitusti
Mikä tuo väitös muuten on ettei tässä olisi Day/Night cycleä? Eikös tuo kello pyöri tuolla mapissa ihan normisti?
Se oli kyllä aika helvettiä hardilla. Piti vain ottaa rauhassa; pistää aina counteria kun oli isku tulossa, yksi sarja perään ja sitten liikkua taas etäisyydelle ottamaan staminaa takaisin ja valmistautumaan seuraavaan counteriin.
Jollain vinkkejä tuohon nyrkkeilymatsiin, nyt lvl 12 ja turpaan tulee että tutisee, siinä missä on ne 2 veljestä?

Mitäs ihmettä, mulla on myös Hard, mutta meni kyllä niin helpolla läpi, olin muutaman kerran lyönyt ja blokannut niin bojat tippu molemmat. Liekö tuuria tai jotain.
Mulla oli perkit
Flurry 1kpl
Dazed 1kpl
Tuo ennakkomyynti pitäis kieltää lailla. Aivan sama mitä tuutataan pihalle, ja voittoa tulee.
Jollain vinkkejä tuohon nyrkkeilymatsiin, nyt lvl 12 ja turpaan tulee että tutisee, siinä missä on ne 2 veljestä?
Miksi? Mä ainakin ennakkotilasin ihan vain tuen vuoksi, kun olen tykännyt pelintekijän edellisistäkin peleistä. Ei mua noi alkuvaiheen bugit haittaa, kun sen osasi jo ennakkoon arvata. Pääsi tukemaan pelintekijää, pelaamaan peliä heti alussa ja nyt tauolle ja odottelen muutamat päivitykset. Eli täysin tyytyväinen ennakkotilaaja täällä.
Tuo ennakkomyynti pitäis kieltää lailla. Aivan sama mitä tuutataan pihalle, ja voittoa tulee.
Miksi? Mä ainakin ennakkotilasin ihan vain tuen vuoksi, kun olen tykännyt pelintekijän edellisistäkin peleistä. Ei mua noi alkuvaiheen bugit haittaa, kun sen osasi jo ennakkoon arvata. Pääsi tukemaan pelintekijää, pelaamaan peliä heti alussa ja nyt tauolle ja odottelen muutamat päivitykset. Eli täysin tyytyväinen ennakkotilaaja täällä.
Mitä paremmin tää peli menestyy taloudellisesti sitä pitempään tähän tulee päivityksiä ja sitä pidempään kehittäjä hioo tätä.
Höpsistä. Ostaja ottaa tietoisen riskin ja käytännössä siis tukee kehitystä rahallisesti ja saattaa saada pussillisen paskaa. Se on tietenkin kuluttajan oikeus.
Tästä lisää infoa? Turvallista/järkevää?Linkki Redditin juttuun
Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.
Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.
Tästä lisää infoa? Turvallista/järkevää?
3900x itellä. Onha se prossu selkeesti pullonkaulan jos enemmä tavaraa näytöllä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.