Ite lottoaisin myöhästymisen syyksi seuraavan tyyppistä kaavamaisuutta. Eli peli tarvii oikeasti bugi korjauksia sun muuta kiillotusta -> todetaan että vaatis sen 2-3kk puuhastelua pelin äärellä. Sitten todetaan päälle, että kesällä tunnetusti erittäin nihkeetä julkaista pelejä (huonommat myynnit kesäisin kun esim joulumarkkinoille) -> hypätään kesän ylisuosiolla. Tähän väliin voi jopa jokunen ukko firmasta pitää niitä kesälomiaankin, jotka varmasti vähintäänkin ansaittuja. Kaiken kun ynnää, tulee tuo about 5kk myöhästyminen aika loogisesti. Enemmän aikaa kun kesään asti ja jos kesällä ei haluta julkasta muutenkaan, ja halutaan syksyn keskelle ettei päräytä sinne marraskuun uusien julkaisujen ruuhkaan (esim konsolit).
Vaikka ei koskaan ole kiva, että julkaisu viivästyy, niin eipä elämä varmaan kellään kaadu tähän. Vaikka miten ois täynnä intoa odottamassa pelaamista. Loppujen lopuksi, ihan sama minkä takia peli todellisuudessa myöhästyy. Iteppähän ne sitä on siellä tekemässä ja julkasee sitten kun niin haluaa.
Mielummin näin päin että pikkusen myöhässä kun tyylisesti No Mans Sky, joka rykättiin ulos liian hätäseen ja käytännössä ilman kontenttia. Tilanne tietenkin eri (studioiden koot, Sonyn taustapaine NMS:n tilanteessa jne), mutta joka tapauksessa. Eikä mitään pois NMSsältä, pojat hoiti homman mallikkaasti maaliin asti ja vähän pidemmällekkin. Mutta nyt kun kyse ei ole jostain indie kehittäjästä niin ei paljon voi puolustella samanlaista tilannetta. Parempi varman päälle.
Vaikka ei koskaan ole kiva, että julkaisu viivästyy, niin eipä elämä varmaan kellään kaadu tähän. Vaikka miten ois täynnä intoa odottamassa pelaamista. Loppujen lopuksi, ihan sama minkä takia peli todellisuudessa myöhästyy. Iteppähän ne sitä on siellä tekemässä ja julkasee sitten kun niin haluaa.
Mielummin näin päin että pikkusen myöhässä kun tyylisesti No Mans Sky, joka rykättiin ulos liian hätäseen ja käytännössä ilman kontenttia. Tilanne tietenkin eri (studioiden koot, Sonyn taustapaine NMS:n tilanteessa jne), mutta joka tapauksessa. Eikä mitään pois NMSsältä, pojat hoiti homman mallikkaasti maaliin asti ja vähän pidemmällekkin. Mutta nyt kun kyse ei ole jostain indie kehittäjästä niin ei paljon voi puolustella samanlaista tilannetta. Parempi varman päälle.

