Datatronic
Yhteistyökumppani
- Liittynyt
- 25.02.2021
- Viestejä
- 4 173
Kerkeekö keskiviikkona tekemäni tilaus lähtenään vielä tänään. IGVDMTAFF
Saadan tänään matkaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Kerkeekö keskiviikkona tekemäni tilaus lähtenään vielä tänään. IGVDMTAFF
Jos nämä on tuohon tilaukseen liittyvät jotka ovat tänään meiltä lähteneet niin arviolta että huomenna olisi perillä.Mitenköhän osuva arvio on tuo 3-10 päivää Fractalin Meshify 3 kotelolle ja heidän Refine (musta, pehmustettu versio) tuolille? Nämä tilattu siis jo teiltä, mutta ajattelinpa kysellä olisiko tarkempaa arviota.![]()
Selvittelin tätä ja myöskään tukkurilla ei ole antaa tähän arviota , tätä on vain yhdellä tukkurilla listattu ja heillä ei ole arviota tällä hetkellä.Onkohan mitään tietoa, koska Lian Lin Lancool 217-kotelon mustaa versiota (119,90 € | Lian Li Lancool LAN217X tietokonekotelo Midi Tower musta...) olisi tulossa saataville? Valkoista näyttää olevan, mutta mustan arvioidut ajat karkaavat muillakin kaupoilla koko ajan kauemmaksi tulevaisuuteen. Jotain haasteita tukkureilla?
Should the order status be updated for this in my current order? Sorry for asking, but I just want to make sure that the next batch contain one card for me. I can provide the order number if you need itI have placed order for them, apologies for the inconvenience at the moment as it stands we do not have automatic system for order status updates but we are looking into automating this process somehow and unfortunately product stocks are low everywhere for this specific card.
HiShould the order status be updated for this in my current order? Sorry for asking, but I just want to make sure that the next batch contain one card for me. I can provide the order number if you need it
Thank you!Hi
I've changed the status, although its not needed yours is the oldest order for this specific card so it would be automatically reserved for you. Theres only 2 orders for this.
Laitoin samasta näytöstä viestiä pari viikkoa sitten kun ilmestyi stuck pixel, ei vastausta vieläkään. Viikonloppuna se muuttui pystyviivaksi ja koko näyttö simahti, lähetin takuuseen. Takuun lähetysohjeet sentään tuli samalla minuutilla.Hei, osaatteko sanoa kuuluuko burn-in alla olevan näytön takuun piiriin ja meneekö vaihdot sitten teidän vai valmistajan kautta? tai mistä löytäisin tarkat takuu tiedot?
Asrock PGO32UFS
Hei, osaatteko sanoa kuuluuko burn-in alla olevan näytön takuun piiriin ja meneekö vaihdot sitten teidän vai valmistajan kautta? tai mistä löytäisin tarkat takuu tiedot?
Asrock PGO32UFS
Laitoin samasta näytöstä viestiä pari viikkoa sitten kun ilmestyi stuck pixel, ei vastausta vieläkään. Viikonloppuna se muuttui pystyviivaksi ja koko näyttö simahti, lähetin takuuseen. Takuun lähetysohjeet sentään tuli samalla minuutilla.
Kaveri tilannut 25.6. pelitietokoneen, joka ollut kasausjonossa 16.7. lähtien, mikähän tilauksen nykytilanne on ja koska lähtee postiin? Menin vielä erikseen suosittelemaan datatronicia nopeiden toimituksien jne johdosta.
OTOFROCJV
Onhan tänne foorumille moni rekisteröitynyt vain sen vuoksi, että saa aspaan yhteyden. Jotain hyötyä edesTämä on kyllä täysin hyödytön yhteistyökumppanuus ja ketju jos foorumin jäsenet haluaisivat olettaa, että täältä saisi jotain tarjousvinkkejä tai muuta hyödyllistä tietoa, mutta kaikki on tilauksien toimituksiin liittyviä kysymyksiä ja niihin tulevia pahoitteluja viivästymisistä
En tiedä sitten kuinka moni on näistä postauksista kiinnostunut ja ketä tämä ketju edes palvelee, kun yhteydenottokanavaksi on kuitenkin suositeltu suoraa sähköpostiviestintää puljun kanssa.
Ne jotka eivät uskalla soittaa rekisteröityvät ja kyselevät sitten täällä. Asian jonka saisi hoidettua nopeasti puhelinsoitolla niin täällä vastausta kysymykseen odotetaan päivästä kahteen ja valitetaan kuinka kaikki kestää.Onhan tänne foorumille moni rekisteröitynyt vain sen vuoksi, että saa aspaan yhteyden. Jotain hyötyä edes![]()
Kyllä. @Sampsa oletteko te S&J Medialla tyytyväisiä tähän yhteistyökuvioon Datatronicin kanssa? Tuskin tarvitsee referoida tämän ketjun sisältöä tämän enempää.Tämä on kyllä täysin hyödytön yhteistyökumppanuus ja ketju jos foorumin jäsenet haluaisivat olettaa, että täältä saisi jotain tarjousvinkkejä tai muuta hyödyllistä tietoa, mutta kaikki on tilauksien toimituksiin liittyviä kysymyksiä ja niihin tulevia pahoitteluja viivästymisistä
En tiedä sitten kuinka moni on näistä postauksista kiinnostunut ja ketä tämä ketju edes palvelee, kun yhteydenottokanavaksi on kuitenkin suositeltu suoraa sähköpostiviestintää puljun kanssa.
Ne jotka eivät uskalla soittaa rekisteröityvät ja kyselevät sitten täällä. Asian jonka saisi hoidettua nopeasti puhelinsoitolla niin täällä vastausta kysymykseen odotetaan päivästä kahteen ja valitetaan kuinka kaikki kestää.
Kyllä. @Sampsa oletteko te S&J Medialla tyytyväisiä tähän yhteistyökuvioon Datatronicin kanssa? Tuskin tarvitsee referoida tämän ketjun sisältöä tämän enempää.
Tämä on Datatronicin viestiketju, joten operoivat sen kanssa miten parhaiten näkevät. Yleisesti nämä jälleenmyyjien ketjut ovat toimineet yhtenä asiakaspalvelukanavana ja niin näyttäisi tämäkin yli 10000 viestillä ajaneen asiansa.Kyllä. @Sampsa oletteko te S&J Medialla tyytyväisiä tähän yhteistyökuvioon Datatronicin kanssa? Tuskin tarvitsee referoida tämän ketjun sisältöä tämän enempää.
Tämä saatiin tuolloin torstaina lähtemään. Pahoittelut viivästyksestä.Minkälainen aikataulu on tilauksella ACIHZHVHM? Milloinkohan tukkurilta lähtisi tulemaan? Odottanut n. 2 viikkoa ilman päivitystä.
Voisiko kaikkien tuotteiden listaukset näyttää oletuksena ilman tuotteita joita ei ole varastossa eikä tukkurilla? Noi kaksi Varastossa filtterin valintaa "Datatronic" ja "Tukkurilla" pitää tehdä joka kerran kun selaa mitä tahansa osia, koska mitään missä ei ole toimitusaikaa ei kuitenkaan kannata tilata.
Me tietenkin toivomme aktiivista keskustelua monista aiheista. Pian on tulossa pientä Microsoft kamppista joka on vain Tech BBS:lle.Tämä on kyllä täysin hyödytön yhteistyökumppanuus ja ketju jos foorumin jäsenet haluaisivat olettaa, että täältä saisi jotain tarjousvinkkejä tai muuta hyödyllistä tietoa, mutta kaikki on tilauksien toimituksiin liittyviä kysymyksiä ja niihin tulevia pahoitteluja viivästymisistä
En tiedä sitten kuinka moni on näistä postauksista kiinnostunut ja ketä tämä ketju edes palvelee, kun yhteydenottokanavaksi on kuitenkin suositeltu suoraa sähköpostiviestintää puljun kanssa.
Tässä on ainakin lasi puoliksi täynnä eikä puoliksi tyhjäOnhan tänne foorumille moni rekisteröitynyt vain sen vuoksi, että saa aspaan yhteyden. Jotain hyötyä edes![]()
Puhelimeen tehtiin vaihteeseen säätöjä ja nyt puhelut ovat jonossa pidempään, soivat laajemmassa ringissä ja käsitykseni mukaan nykyisin puhelupuolesta tulee paljon vähemmän huonoa palautetta. Me olemme tosi paljon puhelimessa.Eikös täällä ole myös ollut kirjoittelua siitä että siellä ei aina ole keretty vastaamaan puhelimeen
Tuskin heillä mitään valittamista on, päinvastoin, tämä kaikki kysely ja valittaminen tässä ketjussahan on vain lisää aktiivisuutta foorumin statistiikassa. Sampsuli varmaan on saanut haluamansa kompensaation yhteistyöstä ja toisaalta ei tämä ketju mielestäni mitenkään tahraa Tekin imagoa. Toki.... Datatronickista ketju täynnä jatkuvaa kitinää ei välttämättä anna kovin positiivista ensikuvaa datatronickista.
Aspaan tulee noin 100 viestiä päivässä ja sitä tehdään ihan kokoajan. Tänne tulee kuitenkin enemmänkin satunnaisia yksittäisiä kyselyjä ja eri henkilö hoitaa foorumia kun aspaa eli ei ne sinänsä päällekkäin mene. Ja kyllä, sähköisesti niiden pitää hoitua ja meidän pitää vaan tehdä enemmän töitä. Tuossa aiemmin kerroinkin, että kesä on kyllä meidät nyt yllättynyt ja resurssointi ei kesälle ollut riittävä, siitä käsi ylös virheen merkiksi.Aspa foorumilla on tosi kiva lisä, kiitos ahkerasta vastailusta. En vain ihan ymmärrä sitä priorisointia että vastaukset annetaan täällä päiväkausia nopeammin kuin sähköpostilla.
PS. Kuulun siihen koulukuntaan, joka ei lähde tuhlaamaan kaikkien osapuolien aikaa soittelulla. Siksi verkosta tilataan että asiat saa hoidettua sähköisesti.
Tähän päivitys, viime perjantaina tuli isompi ja kalliimpi paketti, edellisenä päivänä tuli tekstiviestiä jossa oli ilmoitus päivästä jolloin toimitetaan sekä kellonaika arvio (10-15). Toimituspäivänä Schenkerin kuljettaja soitti noin 30 minuuttia ennen toimitusta ja tiedusteli onko mahdollista paketti toimittaa. En moiti mitenkään näitä Schenkerin kuljettajia, he hoitivat hommansa hyvin, mutta tämä itse Schenkerin seuranta ja tässä monipaketti toimituksessa jäi asiakas aika ikävästi kysymysmerkkinä ihmettelemään, kai sieltä nyt tulee se toinenkin paketti vielä sitten, ehkä?Ei kyllä taaskaan voi Schenkeriä kehua, tällä kertaa kotiinkuljetukseen liittyen. Tilaukseni tulee kahdessa erässä, ei selvinnyt tosin kuin vasta eilen kun sain 1/2 paketista ja se arvokkaampi paketti toimitetaan myöhemmin, ehkä tänään? Lähetyksen seuranta kertoo, että paketti on toimitettu, no mites se toinen paketti?!
Postin kanssa sentään sai sovittua toimitusaikaa, niin tiesi edes suunnilleen mihin aikoihin paketti tulee kotiin. Schenkerin kanssa odotellaan taas koko päivä.
Me emme yleensä käytä näitä monipaketti lähetyksiä vaan laitamme joka paketille oman seurantatunnuksen, tämä oli tehty jotenkin manuaalisesti ja aspakin oli joutunut tämän laittamaan tämän lähettäneelle tutkittavaksi, koska meidän järjestelmässä yleensä näkyy seurantatiedot ja myös seurantatunnus mutta tämän kohdalla järjestelmä oli täysin tyhjä. Pääasiassa tuon ajan tiketit on kyllä hoidettu, mutta ei tätä. Tässä taas oppina, että ehkä meidän ei tuota monipakettia kannata käyttää kun ei meidän järjestelmäkään sitä tue. Eikä näköjään Schenkerilläkään mene putkeen.Tähän päivitys, viime perjantaina tuli isompi ja kalliimpi paketti, edellisenä päivänä tuli tekstiviestiä jossa oli ilmoitus päivästä jolloin toimitetaan sekä kellonaika arvio (10-15). Toimituspäivänä Schenkerin kuljettaja soitti noin 30 minuuttia ennen toimitusta ja tiedusteli onko mahdollista paketti toimittaa. En moiti mitenkään näitä Schenkerin kuljettajia, he hoitivat hommansa hyvin, mutta tämä itse Schenkerin seuranta ja tässä monipaketti toimituksessa jäi asiakas aika ikävästi kysymysmerkkinä ihmettelemään, kai sieltä nyt tulee se toinenkin paketti vielä sitten, ehkä?
22.7. laitoin sähköpostilla tiedustelun Datatronicin asiakaspalveluun tästä monipaketti systeemistä, mutta Schenkeri sai toimitettua paketin ennen vastausta.
Hei, tätä on tilattu varastoon ja mahdollisesti tällä viikolla saadaan tuotettaMilloinkohan mahtaa NZXT Kraken Plus 360mm Black tuotetta saapua varastolle?
Täällä ainakin molemmat paketit tuotiin tuohon oven viereen ja eri kuski oli molemmilla kerroilla. Tuolin laatikon kanssa auttoi sen vielä sisälle asuntoon.Pieni kehitysehdotus toimitustavan kuvaukseen. Tuli hieman yllätyksenä että Schenker kotiinkuljetus ei olekkaan kotiinkuljetus vaan paketti pitää noutaa pihasta jakeluautosta. Hieman harmillista kantaa suuria ja painavia paketteja yksin kerrostalon ylempiin kerroksiin
Eli voisi tuossa kotiinkuljetuksen yhteydessä mainita että EI sisällä ovellekantoa. Voisi vaikka varautua siihen että olisi kantoapua...
Pieni kehitysehdotus toimitustavan kuvaukseen. Tuli hieman yllätyksenä että Schenker kotiinkuljetus ei olekkaan kotiinkuljetus vaan paketti pitää noutaa pihasta jakeluautosta. Hieman harmillista kantaa suuria ja painavia paketteja yksin kerrostalon ylempiin kerroksiin
Eli voisi tuossa kotiinkuljetuksen yhteydessä mainita että EI sisällä ovellekantoa. Voisi vaikka varautua siihen että olisi kantoapua...
Minulle kuski sanoi että eivät saa tuoda ovelle, tai auttaa kantamisessa, koska ei ole vakuutusta ellei ole ostettu ovellekanto lisäpalvelua.Meille on kylläkin schenker suoraan maininnut sen että ovat suoraan ovelle näitä vieneet, joten mahdollisesti siellä ollut schenkerin kuskilla muita ajatuksia, annamme tästä palautetta schenkerille.
Minun pitää tästä kysyä Schenkeriltä. Me olemme käsityksessä että kotiinkuljetus on kotiinkuljetus eikä pihalle toimitus kerrostalossa. Palaan asiaan kun Schenkerin yhteyshenkilö meille palaa.Pieni kehitysehdotus toimitustavan kuvaukseen. Tuli hieman yllätyksenä että Schenker kotiinkuljetus ei olekkaan kotiinkuljetus vaan paketti pitää noutaa pihasta jakeluautosta. Hieman harmillista kantaa suuria ja painavia paketteja yksin kerrostalon ylempiin kerroksiin
Eli voisi tuossa kotiinkuljetuksen yhteydessä mainita että EI sisällä ovellekantoa. Voisi vaikka varautua siihen että olisi kantoapua...
Kyseistä tuotetta on tilaukselle tulossa ihan näinä päivinä, ehkä jo tänään. Mutta tuota ei osteta varastoon, koska ei ole semmoista volyymiä ko. tuotteessa. Eli se on tilaustuote.Milloinkohan mahtaa NZXT Kraken Plus 360mm Black tuotetta saapua varastolle?
Tämä näyttäisi menevän loppuviikkoon / ensiviikon alkuun. Pahoittelut viivästyksestä.Hei, tilauksen JUJSMJSIA tilanne? Varastoon piti saapua 25.7.2025.
Tästä paketista näyttäisi muisti vielä puuttuvan ja laitoin siitä kyselyn tukkurille, koska tuon olisi pitänyt jo saapua.Mikäs on tilanne tilauksen IBZUVVPOV kanssa? Onko arviota milloin se lähetettäisiin?
Ei kannata vaihtaa, koska lähetys jossa tämä on, niin on saapunut meille 1,5 tuntia sitten. Sitä ei ole vaan ehditty kirjata sisään.Kiinnostaisi "Asrock SL-750G Steel Legend virtalähdeyksikkö 750 W 20+4 pin ATX" saatavuuden tilanne. Kyseinen virtalähde on tilauksessani ja sen piti saapua 27. päivä. Nyt näyttää ettei virtalähdettä ole tukkurilla yhtään kappaletta. Kannattaako suosiolla vaihtaa toiseen virtalähteeseen?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.