Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Can you order from them now? If the product arrives 1.5 weeks after 04.08, take into account that you need time to assemble my computer and ship it, it means I will have it 2.5 months after ordering. I am fine with the order being late, but I am not fine with the lack of updates like this.


I have placed order for them, apologies for the inconvenience at the moment as it stands we do not have automatic system for order status updates but we are looking into automating this process somehow and unfortunately product stocks are low everywhere for this specific card.
 
Itse tilasin 30.6 tuotteen, joka oli tukkurilta saatavissa. Toimitusaika tukkurilta oli 3-10päivää ja 8.7 oli tarkoitus ilmeisesti tulla, mutta sivuilla lukee että silloin oli tapahtunut jokin ongelma. Nyt on kulunut jo sen verran kauan että pitäisi kyllä olla jo tullut. En saa aspasta mitään vastausta, joten saisikohan täältä. Voisitteko Datatronic kertoa, mikä on tilauksen UHVGALPJC tila, sillä olisi mukava saada jo tuote käsiini.
Laitoin teille viestiä tilauksen kommentteihin.
 
Mitenköhän osuva arvio on tuo 3-10 päivää Fractalin Meshify 3 kotelolle ja heidän Refine (musta, pehmustettu versio) tuolille? Nämä tilattu siis jo teiltä, mutta ajattelinpa kysellä olisiko tarkempaa arviota. :)
 
Mitenköhän osuva arvio on tuo 3-10 päivää Fractalin Meshify 3 kotelolle ja heidän Refine (musta, pehmustettu versio) tuolille? Nämä tilattu siis jo teiltä, mutta ajattelinpa kysellä olisiko tarkempaa arviota. :)
Jos nämä on tuohon tilaukseen liittyvät jotka ovat tänään meiltä lähteneet niin arviolta että huomenna olisi perillä.

Muussa tapauksessa näitä saa tällä hetkellä Ruotsin tukkurilta joten toimitus näihin on myös suht nopea.
 
Onkohan mitään tietoa, koska Lian Lin Lancool 217-kotelon mustaa versiota (119,90 € | Lian Li Lancool LAN217X tietokonekotelo Midi Tower musta...) olisi tulossa saataville? Valkoista näyttää olevan, mutta mustan arvioidut ajat karkaavat muillakin kaupoilla koko ajan kauemmaksi tulevaisuuteen. Jotain haasteita tukkureilla?
Selvittelin tätä ja myöskään tukkurilla ei ole antaa tähän arviota , tätä on vain yhdellä tukkurilla listattu ja heillä ei ole arviota tällä hetkellä.
 
I have placed order for them, apologies for the inconvenience at the moment as it stands we do not have automatic system for order status updates but we are looking into automating this process somehow and unfortunately product stocks are low everywhere for this specific card.
Should the order status be updated for this in my current order? Sorry for asking, but I just want to make sure that the next batch contain one card for me. I can provide the order number if you need it
 
Should the order status be updated for this in my current order? Sorry for asking, but I just want to make sure that the next batch contain one card for me. I can provide the order number if you need it
Hi

I've changed the status, although its not needed yours is the oldest order for this specific card so it would be automatically reserved for you. Theres only 2 orders for this.
 
Hei, osaatteko sanoa kuuluuko burn-in alla olevan näytön takuun piiriin ja meneekö vaihdot sitten teidän vai valmistajan kautta? tai mistä löytäisin tarkat takuu tiedot?

Asrock PGO32UFS
Laitoin samasta näytöstä viestiä pari viikkoa sitten kun ilmestyi stuck pixel, ei vastausta vieläkään. Viikonloppuna se muuttui pystyviivaksi ja koko näyttö simahti, lähetin takuuseen. Takuun lähetysohjeet sentään tuli samalla minuutilla.
 
Hei, osaatteko sanoa kuuluuko burn-in alla olevan näytön takuun piiriin ja meneekö vaihdot sitten teidän vai valmistajan kautta? tai mistä löytäisin tarkat takuu tiedot?

Asrock PGO32UFS

Tämä kuuluu asrockin takuuseen

1753252366865.png
 
Laitoin samasta näytöstä viestiä pari viikkoa sitten kun ilmestyi stuck pixel, ei vastausta vieläkään. Viikonloppuna se muuttui pystyviivaksi ja koko näyttö simahti, lähetin takuuseen. Takuun lähetysohjeet sentään tuli samalla minuutilla.

Pahoittelut, meillä on ollut erittäin kova ruuhka sähköposteissa, saamme noin 100 viestiä päivässä, toki tämä nyt lähipäivinä hidastunut joten olemme saaneet näihin vastattua. Teemme kovasti töitä jotta saamme nämä purettua.
 
Ei kyllä taaskaan voi Schenkeriä kehua, tällä kertaa kotiinkuljetukseen liittyen. Tilaukseni tulee kahdessa erässä, ei selvinnyt tosin kuin vasta eilen kun sain 1/2 paketista ja se arvokkaampi paketti toimitetaan myöhemmin, ehkä tänään? Lähetyksen seuranta kertoo, että paketti on toimitettu, no mites se toinen paketti?!

Postin kanssa sentään sai sovittua toimitusaikaa, niin tiesi edes suunnilleen mihin aikoihin paketti tulee kotiin. Schenkerin kanssa odotellaan taas koko päivä.
 
Kaveri tilannut 25.6. pelitietokoneen, joka ollut kasausjonossa 16.7. lähtien, mikähän tilauksen nykytilanne on ja koska lähtee postiin? Menin vielä erikseen suosittelemaan datatronicia nopeiden toimituksien jne johdosta. :D


OTOFROCJV
 
Kaveri tilannut 25.6. pelitietokoneen, joka ollut kasausjonossa 16.7. lähtien, mikähän tilauksen nykytilanne on ja koska lähtee postiin? Menin vielä erikseen suosittelemaan datatronicia nopeiden toimituksien jne johdosta. :D


OTOFROCJV

2 konetta ennen tätä tämän hetkisen jonon mukaan eli huomenna saadaan matkaan.
 
Minkälainen aikataulu on tilauksella ACIHZHVHM? Milloinkohan tukkurilta lähtisi tulemaan? Odottanut n. 2 viikkoa ilman päivitystä.
 
Tämä on kyllä täysin hyödytön yhteistyökumppanuus ja ketju jos foorumin jäsenet haluaisivat olettaa, että täältä saisi jotain tarjousvinkkejä tai muuta hyödyllistä tietoa, mutta kaikki on tilauksien toimituksiin liittyviä kysymyksiä ja niihin tulevia pahoitteluja viivästymisistä 🥴

En tiedä sitten kuinka moni on näistä postauksista kiinnostunut ja ketä tämä ketju edes palvelee, kun yhteydenottokanavaksi on kuitenkin suositeltu suoraa sähköpostiviestintää puljun kanssa.
 
Tämä on kyllä täysin hyödytön yhteistyökumppanuus ja ketju jos foorumin jäsenet haluaisivat olettaa, että täältä saisi jotain tarjousvinkkejä tai muuta hyödyllistä tietoa, mutta kaikki on tilauksien toimituksiin liittyviä kysymyksiä ja niihin tulevia pahoitteluja viivästymisistä 🥴

En tiedä sitten kuinka moni on näistä postauksista kiinnostunut ja ketä tämä ketju edes palvelee, kun yhteydenottokanavaksi on kuitenkin suositeltu suoraa sähköpostiviestintää puljun kanssa.
Onhan tänne foorumille moni rekisteröitynyt vain sen vuoksi, että saa aspaan yhteyden. Jotain hyötyä edes :cool:
 
Onhan tänne foorumille moni rekisteröitynyt vain sen vuoksi, että saa aspaan yhteyden. Jotain hyötyä edes :cool:
Ne jotka eivät uskalla soittaa rekisteröityvät ja kyselevät sitten täällä. Asian jonka saisi hoidettua nopeasti puhelinsoitolla niin täällä vastausta kysymykseen odotetaan päivästä kahteen ja valitetaan kuinka kaikki kestää.
 
Tämä on kyllä täysin hyödytön yhteistyökumppanuus ja ketju jos foorumin jäsenet haluaisivat olettaa, että täältä saisi jotain tarjousvinkkejä tai muuta hyödyllistä tietoa, mutta kaikki on tilauksien toimituksiin liittyviä kysymyksiä ja niihin tulevia pahoitteluja viivästymisistä 🥴

En tiedä sitten kuinka moni on näistä postauksista kiinnostunut ja ketä tämä ketju edes palvelee, kun yhteydenottokanavaksi on kuitenkin suositeltu suoraa sähköpostiviestintää puljun kanssa.
Kyllä. @Sampsa oletteko te S&J Medialla tyytyväisiä tähän yhteistyökuvioon Datatronicin kanssa? Tuskin tarvitsee referoida tämän ketjun sisältöä tämän enempää.
 
Ne jotka eivät uskalla soittaa rekisteröityvät ja kyselevät sitten täällä. Asian jonka saisi hoidettua nopeasti puhelinsoitolla niin täällä vastausta kysymykseen odotetaan päivästä kahteen ja valitetaan kuinka kaikki kestää.

Eikös täällä ole myös ollut kirjoittelua siitä että siellä ei aina ole keretty vastaamaan puhelimeen

Kyllä. @Sampsa oletteko te S&J Medialla tyytyväisiä tähän yhteistyökuvioon Datatronicin kanssa? Tuskin tarvitsee referoida tämän ketjun sisältöä tämän enempää.

Tuskin heillä mitään valittamista on, päinvastoin, tämä kaikki kysely ja valittaminen tässä ketjussahan on vain lisää aktiivisuutta foorumin statistiikassa. Sampsuli varmaan on saanut haluamansa kompensaation yhteistyöstä ja toisaalta ei tämä ketju mielestäni mitenkään tahraa Tekin imagoa. Toki.... Datatronickista ketju täynnä jatkuvaa kitinää ei välttämättä anna kovin positiivista ensikuvaa datatronickista.
 
Aspa foorumilla on tosi kiva lisä, kiitos ahkerasta vastailusta. En vain ihan ymmärrä sitä priorisointia että vastaukset annetaan täällä päiväkausia nopeammin kuin sähköpostilla.

PS. Kuulun siihen koulukuntaan, joka ei lähde tuhlaamaan kaikkien osapuolien aikaa soittelulla. Siksi verkosta tilataan että asiat saa hoidettua sähköisesti.
 
Kyllä. @Sampsa oletteko te S&J Medialla tyytyväisiä tähän yhteistyökuvioon Datatronicin kanssa? Tuskin tarvitsee referoida tämän ketjun sisältöä tämän enempää.
Tämä on Datatronicin viestiketju, joten operoivat sen kanssa miten parhaiten näkevät. Yleisesti nämä jälleenmyyjien ketjut ovat toimineet yhtenä asiakaspalvelukanavana ja niin näyttäisi tämäkin yli 10000 viestillä ajaneen asiansa.
 
Voisiko kaikkien tuotteiden listaukset näyttää oletuksena ilman tuotteita joita ei ole varastossa eikä tukkurilla? Noi kaksi Varastossa filtterin valintaa "Datatronic" ja "Tukkurilla" pitää tehdä joka kerran kun selaa mitä tahansa osia, koska mitään missä ei ole toimitusaikaa ei kuitenkaan kannata tilata.
 
Voisiko kaikkien tuotteiden listaukset näyttää oletuksena ilman tuotteita joita ei ole varastossa eikä tukkurilla? Noi kaksi Varastossa filtterin valintaa "Datatronic" ja "Tukkurilla" pitää tehdä joka kerran kun selaa mitä tahansa osia, koska mitään missä ei ole toimitusaikaa ei kuitenkaan kannata tilata.

Katsoin tätä ja en ainakaan meillä asetuksissa suoraan nähnyt paikkaa jossa tämä tulisi oletuksena. Saattaa olla että vaatii suurempaa muutosta että olisi mahdollista
 
Tämä on kyllä täysin hyödytön yhteistyökumppanuus ja ketju jos foorumin jäsenet haluaisivat olettaa, että täältä saisi jotain tarjousvinkkejä tai muuta hyödyllistä tietoa, mutta kaikki on tilauksien toimituksiin liittyviä kysymyksiä ja niihin tulevia pahoitteluja viivästymisistä 🥴

En tiedä sitten kuinka moni on näistä postauksista kiinnostunut ja ketä tämä ketju edes palvelee, kun yhteydenottokanavaksi on kuitenkin suositeltu suoraa sähköpostiviestintää puljun kanssa.
Me tietenkin toivomme aktiivista keskustelua monista aiheista. Pian on tulossa pientä Microsoft kamppista joka on vain Tech BBS:lle.
Emme halua kuitenkaan kieltää tilauskyselyjä täällä, koska tämä on myös asiakaspalvelukanava muiden joukossa.

Meille tulee noin 100 viestiä päivässä asiakaspalveluun eli täällä niitä on sinänsä kuitenkin varsin vähän, mutta ymmärrän hyvin, että monia lukijoita ei kiinnosta yksittäisen tilauksen kysely. Sen takia myös ehdotin aiemmin, että jos on jotain kyselyjä tilauksesta, kysyttäisiin mielummin esim. tuotteen saapumista, jos se on enemmän miinuksella eikä tilaustunnuksella kyselyä, näin tästä voisi muutkin hyötyä.

Kesä on kyllä meidät tänä vuonna yllättänyt. Onneksi saimme nyt yhden entisen harjoittelijan kesätöihin. Mutta esim. kesäkuu oli 54% korkeampi myynti kun viime vuonna kesäkuussa ja heinäkuukin asettuu yli 30% tasolle viime vuoteen nähden ja meistä viimevuodenkin heinäkuu oli yllättävän aktiivinen. Jostain syystä nyt kesä-heinäkuu on myynyt samanverran kun yleensä tammi-helmikuu jotka ovat meillä vielä tosi hyviä kuukausia. Tämä on senkin puolesta yllättävää että mitään suuria julkistuksia ei kuitenkaan kesälle tälläkään kertaa osunut.

Nyt on kuitenkin jo resurssitilanne parantunut, lomat hiljalleen alkavat päättymään.
 
Eikös täällä ole myös ollut kirjoittelua siitä että siellä ei aina ole keretty vastaamaan puhelimeen



Tuskin heillä mitään valittamista on, päinvastoin, tämä kaikki kysely ja valittaminen tässä ketjussahan on vain lisää aktiivisuutta foorumin statistiikassa. Sampsuli varmaan on saanut haluamansa kompensaation yhteistyöstä ja toisaalta ei tämä ketju mielestäni mitenkään tahraa Tekin imagoa. Toki.... Datatronickista ketju täynnä jatkuvaa kitinää ei välttämättä anna kovin positiivista ensikuvaa datatronickista.
Puhelimeen tehtiin vaihteeseen säätöjä ja nyt puhelut ovat jonossa pidempään, soivat laajemmassa ringissä ja käsitykseni mukaan nykyisin puhelupuolesta tulee paljon vähemmän huonoa palautetta. Me olemme tosi paljon puhelimessa.

Me tästä pyristelemme taas eteenpäin ja haluamme toki lunastaa sloganimme sanoman. Pääsääntöisesti kuitenkin meidän joustavuuteen ja ratkaisuihin ollaan varsin tyytyväisiä, eli näkisimme että ikävä palaute pääasiassa kulminoituu nyt ruuhkaan.
 
Aspa foorumilla on tosi kiva lisä, kiitos ahkerasta vastailusta. En vain ihan ymmärrä sitä priorisointia että vastaukset annetaan täällä päiväkausia nopeammin kuin sähköpostilla.

PS. Kuulun siihen koulukuntaan, joka ei lähde tuhlaamaan kaikkien osapuolien aikaa soittelulla. Siksi verkosta tilataan että asiat saa hoidettua sähköisesti.
Aspaan tulee noin 100 viestiä päivässä ja sitä tehdään ihan kokoajan. Tänne tulee kuitenkin enemmänkin satunnaisia yksittäisiä kyselyjä ja eri henkilö hoitaa foorumia kun aspaa eli ei ne sinänsä päällekkäin mene. Ja kyllä, sähköisesti niiden pitää hoitua ja meidän pitää vaan tehdä enemmän töitä. Tuossa aiemmin kerroinkin, että kesä on kyllä meidät nyt yllättynyt ja resurssointi ei kesälle ollut riittävä, siitä käsi ylös virheen merkiksi.
 
Itse olen ainakin ollut ihan positiivisen yllättynyt ja ensimmäisen tilaukseni tein ihan siksi että tässä ketjussa keskusteltiin 9070XT korteista, niiden hinnoista sekä saatavuuksista joten tilasin mieluummin täältä kuin jonnekin Venäjälle koptereita sodan alettua myyvästä kilpailevasta yrityksestä vaikka hinta olikin 781€ (mikä ei silti minusta ollut paha)

Myös toimitus oli hyvinkin nopeaa varsinkin kun muistelee ja vertaa itselleni tätä edellisen kortin (6000-sarjan) toimituksia ja saatavuuksia julkaisun yhteydessä...
 
Ei kyllä taaskaan voi Schenkeriä kehua, tällä kertaa kotiinkuljetukseen liittyen. Tilaukseni tulee kahdessa erässä, ei selvinnyt tosin kuin vasta eilen kun sain 1/2 paketista ja se arvokkaampi paketti toimitetaan myöhemmin, ehkä tänään? Lähetyksen seuranta kertoo, että paketti on toimitettu, no mites se toinen paketti?!

Postin kanssa sentään sai sovittua toimitusaikaa, niin tiesi edes suunnilleen mihin aikoihin paketti tulee kotiin. Schenkerin kanssa odotellaan taas koko päivä.
Tähän päivitys, viime perjantaina tuli isompi ja kalliimpi paketti, edellisenä päivänä tuli tekstiviestiä jossa oli ilmoitus päivästä jolloin toimitetaan sekä kellonaika arvio (10-15). Toimituspäivänä Schenkerin kuljettaja soitti noin 30 minuuttia ennen toimitusta ja tiedusteli onko mahdollista paketti toimittaa. En moiti mitenkään näitä Schenkerin kuljettajia, he hoitivat hommansa hyvin, mutta tämä itse Schenkerin seuranta ja tässä monipaketti toimituksessa jäi asiakas aika ikävästi kysymysmerkkinä ihmettelemään, kai sieltä nyt tulee se toinenkin paketti vielä sitten, ehkä?

22.7. laitoin sähköpostilla tiedustelun Datatronicin asiakaspalveluun tästä monipaketti systeemistä, mutta Schenkeri sai toimitettua paketin ennen vastausta.
 
Tähän päivitys, viime perjantaina tuli isompi ja kalliimpi paketti, edellisenä päivänä tuli tekstiviestiä jossa oli ilmoitus päivästä jolloin toimitetaan sekä kellonaika arvio (10-15). Toimituspäivänä Schenkerin kuljettaja soitti noin 30 minuuttia ennen toimitusta ja tiedusteli onko mahdollista paketti toimittaa. En moiti mitenkään näitä Schenkerin kuljettajia, he hoitivat hommansa hyvin, mutta tämä itse Schenkerin seuranta ja tässä monipaketti toimituksessa jäi asiakas aika ikävästi kysymysmerkkinä ihmettelemään, kai sieltä nyt tulee se toinenkin paketti vielä sitten, ehkä?

22.7. laitoin sähköpostilla tiedustelun Datatronicin asiakaspalveluun tästä monipaketti systeemistä, mutta Schenkeri sai toimitettua paketin ennen vastausta.
Me emme yleensä käytä näitä monipaketti lähetyksiä vaan laitamme joka paketille oman seurantatunnuksen, tämä oli tehty jotenkin manuaalisesti ja aspakin oli joutunut tämän laittamaan tämän lähettäneelle tutkittavaksi, koska meidän järjestelmässä yleensä näkyy seurantatiedot ja myös seurantatunnus mutta tämän kohdalla järjestelmä oli täysin tyhjä. Pääasiassa tuon ajan tiketit on kyllä hoidettu, mutta ei tätä. Tässä taas oppina, että ehkä meidän ei tuota monipakettia kannata käyttää kun ei meidän järjestelmäkään sitä tue. Eikä näköjään Schenkerilläkään mene putkeen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 022
Viestejä
4 861 419
Jäsenet
78 511
Uusin jäsen
miumau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom