Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Mulle kyllä ovat vastanneet sähköposteihin ihan nopeasti. Olisiko siellä sitten jotenkin, että jos asia menee sen sähköposteja lukevan aspan toimivaltuuksien yläpuolelle, niin siellä kun välitetään eteenpäin, niin sitten jumittaa.
No tätäkin tapahtuu mutta nyt kesäkuu on ollut vilkas, 5 hengen tiimistä alkukuusta yksi kipeä ja toisen loma alkoi niin siitä sitten eskaloituikin hieman viivästynyt tilanne. Tätä nyt oiotaan.

Tuli sitten vastaus kahdelta yöllä. Sunnuntaina. Ehkä siellä luettiin tätä ketjua yöllä ja reagoitiin keskusteluun... tai sitten ihan vain sattumaa, toiset kai tykkää tehdä töitä kahdelta yöllä sunnuntaina?

Tosiaan asia ei ollut mitenkään kiireellinen, mutta ei myöskään erityisemmin työllistävä. Mielestäni tavoitteellinen vastausaika sähköposteihin pitäisi olla 1-2 arkipäivää riippumatta asiasta, ja vastauksessa joka ylittää tämän ajan pitäisi jotenkin huomioida että vastaus viivästyi, esim "Hei, pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. [... -> itse asiaan]".

Datatronicin puolustukseksi tosin voidaan lukea että kun sähköpostin lähettää, sieltä ei tule minkäänlaista vahvistusta, että sähköposti on vastaanotettu ja että siihen vastataan pian. Ei siis ole mitään perusteita odottaa nopeaa vastausta. Esim. Jimmsiltä tulee viesti otsikolla "Yhteydenotto vastaanotettu" ja tikettinumerolla varustettuna, ja sisällöllä "Kiitos viestistäsi. Vastaamme mahdollisimman pian." Proshopilta tulee vastaava viesti. Voi toki olla muita joilta ei tule, mutta mielestäni tällainen vahvistus asiakkaan suuntaan on hyvä.
Näin on, tavoite ajassa ei ole pysytty.

Kuulostaa ihan siltä, että siellä on yrittäjä itse puikoissa.
Kyllä, haasteellinen aspa tilanne selvisi minulle, yrittäjälle, vasta perjantaina. Tähän oli syynä sekä sairastuminen, että lomien alkaminen yhdistettynä kiireeseen. DevNet tekee monia asioita ja sen takia yrittäjänä en ole aina perillä mitä milläkin hetkellä joka tiimissä tapahtuu, koska tiimejä johtaa lähiesihenkilö eli Datatronicin kiire ei välttämättä näy minulle, jos esimerkiksi hoidan meidän työajanseuranta Promidiin liittyviä asioita tai konesaliliiketoimintaan liittyviä asioita.
Mutta tästä taas otetaan opiksi.

Tuohan on ihan järkyttävän hyvää palvelua. Oikeasti en usko että löytyy kovin montaa yritystä missä vastaavat tai kukaan on edes töissä 02 aikaan sunnuntai aamuyöstä.

Itselläni on kohtuullisen hyvä kuva tästä palveluntarjoajasta. Tilasin 6.3.2025 kello 16:56:44 (eli hyvinkin myöhään) juuri ilmestyneen 9070XT kortin minkä hinta oli 781€ toimituskuluineen ja tuote oli "tulossa tukkurilta" tilauksia oli päälle 50kpl kyseisestä kortista. Sain siitä kuitin ja se lähetettiin 17.3.2025. 18.3. 12:37 tuli noutoilmoitus.

Toki myönnän että automaattinen vahvistus kun tilauksen tekee "tuote toimitetaan 1-3 arkipäivän kuluessa" on hieman harhaanjohtava mutta ymmärrän täysin miksei se pidä paikkaansa ja mitä olen seurannut muita henkilöitä jotka ovat tilausta tehneet eri firmoista tuolloin 6.3 niin osalla se kesti useita kuukausia ja muutamat jopa peruivat tilaustaan tai tilasivat useasta firmasta että saisivat korttinsa... Myös hinta/laatusuhde oli oikein hyvä. Nopeasti katsomalla NYT Multitronic ja PRO Shop lupaavat sitä hieman halvempaan hintaan, kalleimmillaan näyttää kortti olevan edelleen 985€ Bigbox:sta tilattuna:

Tämmöinen automaattinen vahvistus on kyllä ihan hyvä idea. Katsomme tämän kuntoon. Se lähtee jo tietyistä tikettijonoistamme.

Tätä oli yhden päivän ajan tukkurilla ja meidän tilaus ei siihen ehtinyt, mutta tukkurilla on tieto "matkalla heille" ja tuolla tukkurilla se tarkoittaa, että se on heille oikeasti matkalla eli kortti kyllä tulee mutta hetki siinä vielä menee.
Tilauksen RKKWBJVHZ näytönohjainta ei ole ilmeisesti tulossa ihan lähiaikoina, esim. ensi viikolla? Tilauksessa oli myös ennen status ”varattu tilaukselle” nyt ”ei saatavilla”, joka vähintäänkin jämmentävää. 11 päivää mennyt tilauksesta, niin tänään pitäisi tehdä päätös peruutanko tilausen ja tilaan vastaa muualta.

Kyllä, haasteellinen aspa tilanne selvisi minulle, yrittäjälle, vasta perjantaina. Tähän oli syynä sekä sairastuminen, että lomien alkaminen yhdistettynä kiireeseen. DevNet tekee monia asioita ja sen takia yrittäjänä en ole aina perillä mitä milläkin hetkellä joka tiimissä tapahtuu, koska tiimejä johtaa lähiesihenkilö eli Datatronicin kiire ei välttämättä näy minulle, jos esimerkiksi hoidan meidän työajanseuranta Promidiin liittyviä asioita tai konesaliliiketoimintaan liittyviä asioita.
Mutta tästä taas otetaan opiksi.
Noita sattuu. Kunhan niistä vaan ei tulisi sellainen paha tapa. Ja mulla ei teidän aspan suhteen ole juurikaan paljoa huonoa sanottavaa. Päinvastoin, pitäisi taas yhdet muistikammat ja ssd hankkia. Niin jossain kohtaa kilahtaa tilaus sisään.

Tilauksen RKKWBJVHZ näytönohjainta ei ole ilmeisesti tulossa ihan lähiaikoina, esim. ensi viikolla? Tilauksessa oli myös ennen status ”varattu tilaukselle” nyt ”ei saatavilla”, joka vähintäänkin jämmentävää. 11 päivää mennyt tilauksesta, niin tänään pitäisi tehdä päätös peruutanko tilausen ja tilaan vastaa muualta.
Tähän on tehty jotain manuaalista säätöä ja liitetty manuaalisesti tilauksia tuotteeseen ja ilmeisesti myös jotain tilattu eli minun on pakko selvittää tämä vasta maanantaina asiaa hoitaneen kanssa. Voidaanko katsoa maanantaina? Kuitenkin kun tätä on manuaalisesti hoidettu, niin epäilen että tilaus on jopa onnistunut.

Tämmöinen automaattinen vahvistus on kyllä ihan hyvä idea. Katsomme tämän kuntoon. Se lähtee jo tietyistä tikettijonoistamme.

Tilausten myöhästymisten seurannasta ja asiakaan informoimista on täällä kommentoitu jo useasti, esimerkiksi itse muutama kuukausi sitten:

Ja alkuvuodesta:

Viime yönä olitte vastannu tikettiin.

Tilaus viitteellä PBHOQAPFQ
Tässä on tosiaan mennyt jokin pieleen. Näitä Intenson levyjä oli tilattu kyllä jo hyvän aikaa sitten, mutta eipä näy tukkurilta tulleen, olen sinne laittanut tästä selvityspyyntöä ja tilannut korvaavan kuorman tukkurilta. Pahoittelut tästä virhetilanteesta.

Onko Lacien kaveriksi suositella jotain äärinmaisen luotettavaa ulkoista ssd/nvme levyä? Haen enemmän luotettavuutta kuin nopeutta nyt. Voisi toki olla edullisempi.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
279 935
Jäsenet
77 986
Uusin jäsen
Laako

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom