Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Kiinnostaisi "Asrock SL-750G Steel Legend virtalähdeyksikkö 750 W 20+4 pin ATX" saatavuuden tilanne. Kyseinen virtalähde on tilauksessani ja sen piti saapua 27. päivä. Nyt näyttää ettei virtalähdettä ole tukkurilla yhtään kappaletta. Kannattaako suosiolla vaihtaa toiseen virtalähteeseen?
Ei kannata vaihtaa, koska lähetys jossa tämä on, niin on saapunut meille 1,5 tuntia sitten. Sitä ei ole vaan ehditty kirjata sisään.
 
Onko mahdollista joskus saada lisää Asrock Rackin palvelinemolevyjä valikoimaan? Ei tarvitse olla varastotuotteita. Kilpailijalla oli ennen lukuisia malleja listattuna, mutta nyt vaikea löytää mistään muuta kuin yksittäisiä. Oma fokus on alle 1000€ mallit, mutta saattaa täällä olla innokkaampiakin homelabettajia :)
 
Minkälainen on kasausjonon tilanne? Samalla kysyisin "Fractal Design Ion Gold 850W virtalähdeyksikkö 24-pin ATX Musta" saatavuudesta. Piti tulla 26.7, mutta ei ole vielä ainakaan kirjattu, että olisi saapunut? Tilaus XFLKHDKQD ja siinä kasauspalvelu. Olisiko mahdollisesti ensi viikon aikana kasattuna ja toimitettuna?:)
 
Onko Datatronicilla myynnissä, tai saako valikoimaan, jotain EK CryoFuel tiivistettä tai vastaavaa lisäainetta mitä laittaa akkuveden kanssa kiertoon?

Näitä löytyy tukkurin valikoimasta, mutta saatavuutta ei ole joten tuotteet tällä hetkellä passivoituna
 
Onko mahdollista joskus saada lisää Asrock Rackin palvelinemolevyjä valikoimaan? Ei tarvitse olla varastotuotteita. Kilpailijalla oli ennen lukuisia malleja listattuna, mutta nyt vaikea löytää mistään muuta kuin yksittäisiä. Oma fokus on alle 1000€ mallit, mutta saattaa täällä olla innokkaampiakin homelabettajia :)
Lisäilin näitä valikoimaan, mutta näyttää ainakin tällä hetkellä että jokainen näistä ilmoittaa että tukkurilla ei ole varastossa
 
Minkälainen on kasausjonon tilanne? Samalla kysyisin "Fractal Design Ion Gold 850W virtalähdeyksikkö 24-pin ATX Musta" saatavuudesta. Piti tulla 26.7, mutta ei ole vielä ainakaan kirjattu, että olisi saapunut? Tilaus XFLKHDKQD ja siinä kasauspalvelu. Olisiko mahdollisesti ensi viikon aikana kasattuna ja toimitettuna?:)
Virtalähde saapuu meille tässä ihan lähipäivinä. Kasausjonossa on noin päivän jono tällä hetkellä, eli menee siis aika nopeasti kasaukseen kunnes saadaan jonoon.
 
Virtalähde saapuu meille tässä ihan lähipäivinä. Kasausjonossa on noin päivän jono tällä hetkellä, eli menee siis aika nopeasti kasaukseen kunnes saadaan jonoon.
Nopeuttaako toimitusta jos tuon virtalähteen vielä vaihtaa malliin mitä teiltä löytyy varastosta?
 
Kasausjonossa on noin päivän jono tällä hetkellä, eli menee siis aika nopeasti kasaukseen kunnes saadaan jonoon.
Pitääkö tämä paikkansa? Soitin maanantaina 28.7 ja konepakettini oli menossa samaisena päivänä kasausjonoon. Kasausjonon pituudeksi sanottiin kaksi viikkoa. Voitko vielä tarkistaa asian tilaukselle.

Muoks. paketti oli lähetetty tänään, kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
missäs viipyy tilaus TMLYSBTBW. piti olla hyllyssä...
Laitoin tilaukseen viestin.
 
Viimeksi muokattu:
Kysästääs tätä kautta kun sähköposteihin ei saa vastausta. Eli olen tilannut 14-07-25 13:06:50 tuotteen ja mitään ilmoitusta ei ole toimituksesta vieläkään tullut eli koskahan mahtaa lähteä liikkeelle? FYGBMHZSC
 
Postiennakolla haluaisin tilata teiltä, onnistuisiko sen lisääminen maksutavaksi? Ihan sillä, jos tuotteen tulossa viivästyksiä niin voi perua ilman, että menettää rahonjansa mikäli löytyy toisista kaupoista sama/korvaava tuote nopeammin.
 
MSZHFBMXB näyttö lähetetty takuupalautukseen n. 1,5vk sitten.

Kuinka kauan näiden hoidossa yleensä menee ja tuleeko näistä jotain väliaikatietoja sähköpostiin? Mietinnässä jo, joudunko ostamaan toisen näytön väliaikaisesti tietokoneen käyttöä varten.
 
Pitääkö tämä paikkansa? Soitin maanantaina 28.7 ja konepakettini oli menossa samaisena päivänä kasausjonoon. Kasausjonon pituudeksi sanottiin kaksi viikkoa. Voitko vielä tarkistaa asian tilaukselle: LFJITEXRT.
Kyllä tällä hetkellä meillä jonossa vain muutama tietokone, toki tilauskäsittelystä saattaa näitä pommahtaa muutama lisää, mutta näillä näkyvin puhutaan max 2-3 päivästä. Meillä on nyt tullut porukkaa takaisin lomilta ja olemme jonoa saanut hyvin purettua.
 
missäs viipyy tilaus TMLYSBTBW. piti olla hyllyssä...
Laitoin tilaukseen viestin.

Katsoin mitä tietokanta näytti, tässä on käynyt niin että samana päivänä muutama tunti ennen teidän tilausta hyllyssä ollut tuote on mennyt meillä takuuvaihtona. Näitä näyttää tällä hetkellä olevan 0 jokaisella tukkurilla. Olemme näitä tilannut isomman erän
Edit. Tämä vielä tarkistettu ja saadaan tänään matkaan, löytyi 1 kappale jonka saamme teidän tilaukselle.

Kysästääs tätä kautta kun sähköposteihin ei saa vastausta. Eli olen tilannut 14-07-25 13:06:50 tuotteen ja mitään ilmoitusta ei ole toimituksesta vieläkään tullut eli koskahan mahtaa lähteä liikkeelle? FYGBMHZSC

Teidän tilaus ei syystä tai toisesta ole tullut näkyviin tilauskäsittelyyn, selvitellään tämä tänään.
 
Viimeksi muokattu:
MSZHFBMXB näyttö lähetetty takuupalautukseen n. 1,5vk sitten.

Kuinka kauan näiden hoidossa yleensä menee ja tuleeko näistä jotain väliaikatietoja sähköpostiin? Mietinnässä jo, joudunko ostamaan toisen näytön väliaikaisesti tietokoneen käyttöä varten.
Meille on tullut paljon palautuksia ja takuupalautuksia ja viimeisen 2-3 viikon ruuhka hidastanut prosessia, pyrimme käymään nämä läpi mahdollisimman pian. Pahoittelut että olette odottaneet käsittelyä pidempään, nämä käydään normaalisti läpi viikon sisällä.
 
Postiennakolla haluaisin tilata teiltä, onnistuisiko sen lisääminen maksutavaksi? Ihan sillä, jos tuotteen tulossa viivästyksiä niin voi perua ilman, että menettää rahonjansa mikäli löytyy toisista kaupoista sama/korvaava tuote nopeammin.
Hei, valitettavasti postiennakolla maksua ei ole meillä suunnitelmissa lisätä maksutavaksi
 
Tilailin pitkästä aikaa taas teiltä ja kuten aiemminkin, hintataso on hyvä, tavaran lähetys ripeää eikä muutenkaan muuta kuin hyvää sanottavaa. :)

Sattuneesta syystä elektroniikka- ym. romua kertyy nurkkiin ja tallentelen kaikki kuitit ja takuulappuset omaan talteen, josta niitä on helppo vilkaista tarpeen tullen (takuuasiat, tavaran myyminen eteenpäin). Datatronicin kuitilla ei lukenut mitään takuusta, tuotesivulla ei myöskään ja nettisivujen takuuosio on varsin suppea. Ketjua seuranneena takuuasiat tuntuvat kuitenkin hoituvan hyvin eikä siitä huolta.

Pikaisella haulla löytyi v. 2021 keskustelua viimeksi takuusta ja silloin pohditte, miten valmistajan takuutiedot saisi esitettyä järkevästi:
Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Saisikohan kuitille ainakin maininnan virhevastuusta (pitäisi muutenkin mainita) ja linkki johonkin koontisivuille valmistajien tarjoamista takuista? Teilläkin varmasti vähenisi viesteihin vastaaminen, jos ei tule kyselyä jatkuvasti takuun pituudesta/voimassaolosta. Kuluttajansuojalain (15 b § - Takuun sisältö ja toimitus) mukaan mikäli tuotteelle myönnetään takuu, pitäisi siitä toimittaa todistus tavaran luovutushetkellä.
 
Tilailin pitkästä aikaa taas teiltä ja kuten aiemminkin, hintataso on hyvä, tavaran lähetys ripeää eikä muutenkaan muuta kuin hyvää sanottavaa. :)

Sattuneesta syystä elektroniikka- ym. romua kertyy nurkkiin ja tallentelen kaikki kuitit ja takuulappuset omaan talteen, josta niitä on helppo vilkaista tarpeen tullen (takuuasiat, tavaran myyminen eteenpäin). Datatronicin kuitilla ei lukenut mitään takuusta, tuotesivulla ei myöskään ja nettisivujen takuuosio on varsin suppea. Ketjua seuranneena takuuasiat tuntuvat kuitenkin hoituvan hyvin eikä siitä huolta.

Pikaisella haulla löytyi v. 2021 keskustelua viimeksi takuusta ja silloin pohditte, miten valmistajan takuutiedot saisi esitettyä järkevästi:
Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Saisikohan kuitille ainakin maininnan virhevastuusta (pitäisi muutenkin mainita) ja linkki johonkin koontisivuille valmistajien tarjoamista takuista? Teilläkin varmasti vähenisi viesteihin vastaaminen, jos ei tule kyselyä jatkuvasti takuun pituudesta/voimassaolosta. Kuluttajansuojalain (15 b § - Takuun sisältö ja toimitus) mukaan mikäli tuotteelle myönnetään takuu, pitäisi siitä toimittaa todistus tavaran luovutushetkellä.

Meille on suurimpaan osaan tuotteista tehty muutos jotta takuu näkyy kuitissa, tämä ollut meillä jo pidemmän aikaa käytössä. Toki meillä ei vielä kaikkia tuotteita ole päivitetty niin että näkyy takuu (jotkut uudet tai vanhat joiden tiedot eivät ole automaattisesti päivittynyt), näitä korjataan heti kun tulee vastaan.
 
Meille on suurimpaan osaan tuotteista tehty muutos jotta takuu näkyy kuitissa, tämä ollut meillä jo pidemmän aikaa käytössä. Toki meillä ei vielä kaikkia tuotteita ole päivitetty niin että näkyy takuu (jotkut uudet tai vanhat joiden tiedot eivät ole automaattisesti päivittynyt), näitä korjataan heti kun tulee vastaan.
Hienoa, että asia on jo hoidossa. Satuin sitten tilaamaan tilaamaan vain tuotteen (F5-6000J3636F16GX2-FX5), johon tätä tietoa ei oltu päivitetty. :thumbsup:Tuleeko samalla tieto näkyville myös tuotekortille? Rammeja selaillessa takuutiedot puuttuivat aika usealta. Avasin 10 tuotekorttia ja takuu oli mainittu kahdella.
 
Hienoa, että asia on jo hoidossa. Satuin sitten tilaamaan tilaamaan vain tuotteen (F5-6000J3636F16GX2-FX5), johon tätä tietoa ei oltu päivitetty. :thumbsup:Tuleeko samalla tieto näkyville myös tuotekortille? Rammeja selaillessa takuutiedot puuttuivat aika usealta. Avasin 10 tuotekorttia ja takuu oli mainittu kahdella.

G.skill saattaa olla hankala laittaa tarkempaa takuutietoa ylös, mutta näihinkin voisi katsoa jotain.
Näissä on siis tämä

1753952659483.png

1753952686737.png


Edit. tietokannan muutokset päivittyvät myös verkkokauppaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onko suunnitelmia lisätä tuotearvosteluominaisuutta sivustolle joskus tulevaisuudessa? Ihan mielenkiinnosta. Ei tarvitsisi googlailla arvioita kilpailijoiden kaupoista jos datatronicista löytyy jo.. :)
 
Tilasin ja maksoin ennakkoon 26.7. FSP Hydro Ti Pro 1000W -virtalähteen (tilaus VNKKSIIGG) mille tilaushetkellä annettiin sivuilla arvioiduksi toimitusajaksi 5-7 työpäivää ja tuotetta muistaakseni oli sivujen mukaan tukkureilla varastossa.

Tilauksen tekemisen jälkeen kuitenkin sivujen tilaushallinnassa tuotteen saatavuudeksi tulikin näkyviin "ei saatavilla" ja nyt jos kauppasivuilta katsoo FSP Hydro Ti Pro 1000W:n saatavuutta, niin sitä on tukkureilla "0 kpl" ja "ei vahvistettua toimitusaikaa".

Onkohan mitään toivoa saada tätä sanotaanko seuraavan kahden viikon sisään vai pitäisikö tilaus peruuttaa?

Tällä olisi hieman kiire sikäli että nykyinen virtalähde saattaa olla hajoamassa... kone on alkanut välillä boottailemaan itsestään jos näytönohjainta käyttää täysillä. Toistaiseksi tilanne vaikuttaa korjaantuneen virtalähteen johtoja räpläämällä, mutta siltä se vaikutti jo kerran aiemminkin ja muutaman päivän jälkeen boottailu jatkui.
 
Tilasin ja maksoin ennakkoon 26.7. FSP Hydro Ti Pro 1000W -virtalähteen (tilaus VNKKSIIGG) mille tilaushetkellä annettiin sivuilla arvioiduksi toimitusajaksi 5-7 työpäivää ja tuotetta muistaakseni oli sivujen mukaan tukkureilla varastossa.

Tilauksen tekemisen jälkeen kuitenkin sivujen tilaushallinnassa tuotteen saatavuudeksi tulikin näkyviin "ei saatavilla" ja nyt jos kauppasivuilta katsoo FSP Hydro Ti Pro 1000W:n saatavuutta, niin sitä on tukkureilla "0 kpl" ja "ei vahvistettua toimitusaikaa".

Onkohan mitään toivoa saada tätä sanotaanko seuraavan kahden viikon sisään vai pitäisikö tilaus peruuttaa?

Tällä olisi hieman kiire sikäli että nykyinen virtalähde saattaa olla hajoamassa... kone on alkanut välillä boottailemaan itsestään jos näytönohjainta käyttää täysillä. Toistaiseksi tilanne vaikuttaa korjaantuneen virtalähteen johtoja räpläämällä, mutta siltä se vaikutti jo kerran aiemminkin ja muutaman päivän jälkeen boottailu jatkui.
Hei, tämä saadaan kyllä toimitettua ja tilaus tukkurilta on tehty manuaalisesti.
Jokin häikkä tässä on kun tukkurisaldo ei päivity meidän järjestelmään, tutkitaan ja hutkitaan
 
Teidän tilaus ei syystä tai toisesta ole tullut näkyviin tilauskäsittelyyn, selvitellään tämä tänään.

Eilen väitettiin että lähetys on liikenteessä, mutta schenkkeriltä tätä ei löydy.

Tänään kyselly aamusta rknumeroa mutta kukaan ei sähköposteihin vastaa Datatronicilla. Täytyy varmaan hakea tuote kaupasta niin saisikin sen joskus.
 
Eilen väitettiin että lähetys on liikenteessä, mutta schenkkeriltä tätä ei löydy.

Tänään kyselly aamusta rknumeroa mutta kukaan ei sähköposteihin vastaa Datatronicilla. Täytyy varmaan hakea tuote kaupasta niin saisikin sen joskus.
Paketti on meiltä kyllä jo lähtenyt, schenkerin seuranta ei aina päivity reaaliajassa. Jos tuote ei ole tämän päivän aikana noudettavissa niin viimeistään maanantaina.
 
Itselläni schenkerin seuranta on yleensä päivittynyt vasta kun paketti on kohdekunnassa ja se on samalla sekoittanut kaikkien tapahtumien ajat samaan jolloin sivu voi näyttää, että tilanne olisi edelleen vain "tilattu". Oikean tilanteen näkee lisätiedoissa jotka listaa kaikki tapahtumat.
 
Tilasin kuluneella viikolla kotelotuulettimen. Hyvä hinta, ei lähetyskuluja ja alle vuorokaudessa oli noudettavissa Schenkerin boksista. Kerrassaan erinomaista kaupankäyntiä, kiitos!
 
Asiakaspalvelu on nyt eilisissä viesteissä eli kovasti kehottaisimme tilauskyselyt laittamaan sähköpostilla :)


Jaa eilisissä? Itse laitoin sähköpostilla viestiä puolitoista viikkoa sitten perjantaina koskien tilaustani ja etten hyväksy teidän aiheetonta tilauksen peruutusta, koska hinnoitteluvirheeseen ette voi vedota tässä tapauksessa koska tuote ei ollut edes mitenkään erityisen halpa (normaaliin verrattuna), että asiakkaan pitäisi siitä se tietää. Kuitenkan kukaan ei koskaan sähköpostiin vastannut, vai yritetäänkö epämiellyttävät asiat vaan lakaista maton alle hiljaisuudella?
Tilaus: YSBZDNHZD
 
Onko Antec Flux SE -koteloita saatavissa ollenkaan? Kannattaako siis laittaa ostoskoriin ja odottaa joskus saavansa?


Tähän on hankala antaa suoraan arviota koska tätä olisi saatavilla, tukkureilla ei valitettavasti näy koska he saavat tätä varastoon
 
Mikähän tilanne tilauksen JDMFCRYHD kanssa on?
Emolevyä vielä odotellaan, mutta näyttää siltä että tässä on kuljetus myöhässä, tämä tulossa hieman pienemmältä tukkurilta. Voimme toki katsoa tuotevaihtoa tähän, sellaiseen mitä löytyy suoraan omasta varastosta
 
Jaa eilisissä? Itse laitoin sähköpostilla viestiä puolitoista viikkoa sitten perjantaina koskien tilaustani ja etten hyväksy teidän aiheetonta tilauksen peruutusta, koska hinnoitteluvirheeseen ette voi vedota tässä tapauksessa koska tuote ei ollut edes mitenkään erityisen halpa (normaaliin verrattuna), että asiakkaan pitäisi siitä se tietää. Kuitenkan kukaan ei koskaan sähköpostiin vastannut, vai yritetäänkö epämiellyttävät asiat vaan lakaista maton alle hiljaisuudella?
Tilaus: YSBZDNHZD

Valitettavasti tässä tuotteessa on meillä järjestelmässä tullut useampaan otteeseen tukkurilta väärän tuotteen hinta (tämä on nyt meiltä kokonaan pois myynnistä tämän takia) . Teidän tilauksella tuotteelle hinta on ollut 339€ mutta tuotteen todellinen hinta myös muilla verkkokaupoilla on lähempänä 900€. Joten tässä on huomattava hintavirhe tuotteelle.

Tästä syystä myös meillä meidän järjestelmän oikean hinnan mukaan olemme katsoneet että tuotteessa on ollut huomattava virhe yli 50% tuotteen hinnasta.

Olemme alentaneet mustan mallin hintaa huomattavasti alaspäin ja tämäkin on lähellä 50% hintaeroa alennetulla hinnalla.
Tällaisiin reklamaatioihin meillä saattaa mennä enemmän aikaa käsitellä nämä, etenkin jos samasta tuotteesta on useampi hintavirhetilaus käsittelyn alla.
 
Emolevyä vielä odotellaan, mutta näyttää siltä että tässä on kuljetus myöhässä, tämä tulossa hieman pienemmältä tukkurilta. Voimme toki katsoa tuotevaihtoa tähän, sellaiseen mitä löytyy suoraan omasta varastosta
Oorrait, kiitokset. Toivotaan että saapuu tukkurilta lähipäivinä niin pääsisi päivittelyhommiin. Mieluiten tuon emon kuitenkin tahtoisin.
 
Valitettavasti tässä tuotteessa on meillä järjestelmässä tullut useampaan otteeseen tukkurilta väärän tuotteen hinta (tämä on nyt meiltä kokonaan pois myynnistä tämän takia) . Teidän tilauksella tuotteelle hinta on ollut 339€ mutta tuotteen todellinen hinta myös muilla verkkokaupoilla on lähempänä 900€. Joten tässä on huomattava hintavirhe tuotteelle.

Tästä syystä myös meillä meidän järjestelmän oikean hinnan mukaan olemme katsoneet että tuotteessa on ollut huomattava virhe yli 50% tuotteen hinnasta.

Olemme alentaneet mustan mallin hintaa huomattavasti alaspäin ja tämäkin on lähellä 50% hintaeroa alennetulla hinnalla.
Tällaisiin reklamaatioihin meillä saattaa mennä enemmän aikaa käsitellä nämä, etenkin jos samasta tuotteesta on useampi hintavirhetilaus käsittelyn alla.

Toivoin että tästä ei tarvitsisi alkaa tappelemaan mutta siltä nyt sitten vaikuttaa tuon vastauksen perusteella.

Ostin siis tuotteen eli puhelimen tuolla mainitsemallasi 339e hinnalla jota väitätte nyt hintavirheeksi. Kyseistä puhelinta ja tuota halvinta mallia ei ole juuri koskaan muuten myyty mainitsellallasi 900 euron hinnalla kuin joskus vuosi sitten ihan julkaisussa. Esimerkiksi koko kesän teillä ollut sama puhelin samoilla spekseillä mustana myynnissä noin 625-650 eurolla (hinta.fi mukaankin). Samaten kyseinen tilaamani puhelin oli teillä tuolla ostamallani hinnalla ja myöhemmin myös muutaman kympin halvemmalla nettisivuillanne VIIKON myynnissä joka ainakaan ei viittaa mitenkään hintavirheeseen.
Ostohetkellä ei siis puhuta edes -50% ale hinnasta toisen väriseen mutta samaan puhelimeen. Miten minun kuluttajana pitäisi tietää että eri värisen puhelimen hinta onkin muka hinnoitteluvirhe eikä todellinen tarjous tai kampanja vaan tietystä väristä tai esimerkiksi poistoerä jostain väristä?

Tunnette toki KKV ohjeet ja säännöt mutta laitan tähän nyt kertauksena pätkän heidän sivuiltaan:
"Verkkokaupassa ilmoitettu hinta on sitova. Kun kuluttaja on hyväksynyt verkkokaupassa olevan tarjouksen, sitova sopimus on syntynyt. Tarjous on hyväksytty esimerkiksi silloin, kun kuluttaja on tilannut tuotteen verkkosivujen tilauslomakkeella.
Virheellisesti ilmoitettu hinta ei sido myyjää, jos virhe on niin selvä, että kuluttajan olisi pitänyt ymmärtää, että kyseessä on virheellinen tieto. Näin on esimerkiksi silloin, jos ero ilmoitetun hinnan ja todellisen hinnan välillä on huomattavan suuri tai väärää hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon verrattuna."


Edellä mainituilla perusteluilla siis hintavirhettä ei voi mitenkään pitää selkeänä ja pyydän, että noudatatte kauppaa ja sopimusta.


Laitetaan lisäksi vielä toinen linkki ja copy/pasta sieltä tähän asiaan liittyen. Kuluttajariitalautakunnan ratkaisuja aiemmista tapauksista: Hintavirhe sitoo myyjää

"Aiemmissa ratkaisuissaan lautakunta on ottanut kantaa hintavirheeseen muun muassa sähkörumpujen, joulukalenterin ja matkapuhelimen kohdalla. Erikoisissa soittimissa hintavaihtelut eivät yleensä ole kovinkaan suuria eikä sähkörumpujen kauppa ole tavanomaista. Kuluttajan oli pitänyt ymmärtää rumpujen hintavirhe, kun normaalihinta oli ollut 1 425 euroa ja ilmoitettu tarjoushinta 129 euroa. Joulukalenterit ovat sesonkituotteita ja niiden hinta voi vaihdella paljonkin sen mukaan, kuinka pitkä aika seuraavaan jouluun on. Kalleimmillaan kalenterit olivat olleet 35 euroa. Kuluttaja oli ostanut ne 10 eurolla. Kuluttajan ei tarvinnut ymmärtää hintavirhettä. Matkapuhelimissa alennukset voivat olla kovinkin suuria muun muassa mallistojen jatkuvasti uudistuessa. VaVaikka tarjouksen mukainen hinta 199,50 euroa oli ollut tuotteen normaalihintaa 399 euroa sekä vastaavien tuotteiden yleistä hintatasoa selvästi alempi, hinta ei ollut niin poikkeuksellinen ja hintavirhe niin ilmeinen, että kuluttajan olisi se pitänyt ymmärtää."
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 299
Viestejä
4 867 669
Jäsenet
78 630
Uusin jäsen
Nafu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom