Laitoit nyt vaan linkin _omaan_ profiiliisi. Käytä @-merkkiä tägäykseen, niin ko. käyttäjälle menee ilmoitus siitä. Kas näin: @LebensraumKauppiaspalaute annettu ja Lebensraum kyseessä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoit nyt vaan linkin _omaan_ profiiliisi. Käytä @-merkkiä tägäykseen, niin ko. käyttäjälle menee ilmoitus siitä. Kas näin: @LebensraumKauppiaspalaute annettu ja Lebensraum kyseessä
Soitti ja esiintyi kohteliaasti ja päätin sitten, enempiä kyselemättä, ostaa häneltä Zyxel T-56:n.
Yhdessäkään lauseessa hän ei ole rohjennut kertoa, että laite on toiminut hänellä ja että hän on myynyt myös sen toimivana.Sinun kannattaa myös olla yhteydessä palveluntarjoajaasi, on täysin mahdollista että kyseinen malli toimii joillakin toimijoilla mutta ei enää kaikilla. Esim. Elisalla on pidempikin lista reitittimistä mitkä eivät heillä toimi mutta muilla palveluntarjoajilla voivat toimia. Yleensä siksi että ne ovat 3-5v+ vuotta vanhoja eivätkä saa enää päivityksiä joten tietoturva...
Mistä päästäisiin siihen että palautat ehkä reitittimen, sitä testataan, se toimii ja kumpikin osapuoli kokee että toinen on tehnyt vääryyttä..
Toki se olisi ns. reilua ilmoittaa myös myynti-ilmoituksessa kuten itse tein (ja kyllä se silti kaupaksi menee): "
Tuote:
-Cisco EPH3825 (käyttämätön vanhempi varalaite, valmistajan tietoturvasertifikaatti vanhenee 2024 aikana Elisan verkossa)
"
Yhdessäkään lauseessa hän ei ole rohjennut kertoa, että laite on toiminut hänellä ja että hän on myynyt myös sen toimivana.
Ei toimi Elisan verkossa, pika googletuksen perusteella vaikutti tavalliselta WiFi reitittimeltä, en ihan hoksaa miksei toimisi (jos ei ole jokin operaattorin hallittu), ja onko Elisalla nimenomaan moisista listaa.Sinun kannattaa myös olla yhteydessä palveluntarjoajaasi, on täysin mahdollista että kyseinen malli toimii joillakin toimijoilla mutta ei enää kaikilla. Esim. Elisalla on pidempikin lista reitittimistä mitkä eivät heillä toimi mutta muilla palveluntarjoajilla voivat toimia. Yleensä siksi että ne ovat 3-5v+ vuotta vanhoja eivätkä saa enää päivityksiä joten tietoturva...
Mistä päästäisiin siihen että palautat ehkä reitittimen, sitä testataan, se toimii ja kumpikin osapuoli kokee että toinen on tehnyt vääryyttä..
Toki se olisi ns. reilua ilmoittaa myös myynti-ilmoituksessa kuten itse tein (ja kyllä se silti kaupaksi menee): "
Tuote:
-Cisco EPH3825 (käyttämätön vanhempi varalaite, valmistajan tietoturvasertifikaatti vanhenee 2024 aikana Elisan verkossa)
"
Jep, hieman taitaa olla termit sekaisin.Ei toimi Elisan verkossa, pika googletuksen perusteella vaikutti tavalliselta WiFi reitittimeltä, en ihan hoksaa miksei toimisi (jos ei ole jokin operaattorin hallittu), ja onko Elisalla nimenomaan moisista listaa.
Modeemien kanssa voi olla enemmän haastetta, mutta siitä ei kai kyse. ja kirjoittamsi Cisco kuullostaa kaapelimodeemilta ja siltä sarja josta sertifikaatti menneet vanhaksi.
Viitsisikö joku paikallinen foorumin jäsen tämän testata, joka hyvällä omatunnolla voi sanoa ymmärtävänsä laitteen päälle?"ReitittimistäPahoittelen että tungettelen yksityisviestitse"
Näin ystävällisesti Minuun otettiin viestillä yhteys, kun reitittimistä kyselin. Kaveri tarjosi 2 eri laitetta ja pyysin soittamaan kun kuvittelin jostain syystä, että on jossain firmassa töissä. Soitti ja esiintyi kohteliaasti ja päätin sitten, enempiä kyselemättä, ostaa häneltä Zyxel T-56:n.
Sittemmin hän ei ollutkaan enää näin ystävällinen...
Kerroin ennen ostoa, että tarpeeni ovat vaatimattomat ja hän kirjoitti että "Hyvin pintapuolista oma ymmärrys noista, pääpiirteittäin vain että mitä termit meinailee."
Tuo lause osottautui myöhemmin teeskentelyksi ja peittely-yritykseksi. Maksun suoritin hänen isänsä (?) tilille MobilePayllä. Kertoi ostaneensa äidilleen myös reitittimen. (?)
Reititin saapui postitse ja minähän aloin asentelemaan, mikä nyt ei ole kaksinen homma, enkä saanut sitä toimimaan, en sitten millään. No soitin hänelle ja kerroin asianlaidan ja käytiin yhdessä läpi hommat, ja (selvittääkseni hänen pintapuolisen ymmärryksensä) teeskentelin tyhmää siinä mikä piuha tulee mihinkin ym. Mulla on Macbookissa myös Win11 ja Edge-selaimella sain purkkiin vihdoin yhteyden mutta mitään ei ollut tehtävissä, sillä nettiyhteys puuttuui, eli reititin ei toiminut, vaan oli RIKKI ja MYYJÄ TIESI TASANTARKKAAN MITÄ MYI!
Ehdotin kauniisti että palautan sen hänen kustannullaan:
Kertakaikkiaan reititin on rikki. Miksi! niin sitä en tiedä. Mutta nyt mulla tulee seinä vastaan ja ehdotan että palautan tämän laitteen sinun kustannuksellasi. Kerro miten haluat että toimin postituksen kanssa.
Olen todellakin pahoillani mutta nyt tuli seinä vastaan sillä kaikki on kokeiltu sen viiteen kertaan vähintään.
Hänen kommenttinsa:
Ihan mielenkiintoista. Katompa vähän jos tossa kävisi risteilyllä niin tuun samalla noukkimaan sen samalla reissulla.(?) Tai kysyn jos turkulaisella kaverilla on näitä RJ45 yli toimivia verkkoyhteyksiä, niin saisi siinä testattua.
Normaalin "kauppatavan mukaisesti" tarkastan myös laitteen täällä, jonka jälkeen tietenkin palautan rahat jos onkin puutteita. Meinasin että kaveri Turussa voisi hakea sen ja testata, saisi selvyyden asiaan nopealla aikataululla - Mutta arvelen että sillä on puhelimen nettiyhteys ainoana jota työkäytössäänkin käyttää. Tällöin laite jää hänelle ja noudan sieltä aikanaan, tällöinkin palautan rahat kun hänkin ilmoittelee ettei toimi.(?) Hänen kaverinsa oli myöhemmin kertonut, että yhteys syntyy kuidussa minuutissa, tai ei synny eli on rikki
Nyt aloin hiiltymään, sillä ymmärsin hänen huijanneen myymällä toimimattoman laitteen ja yrittävän venkoilla kaikin tavoin irti keissistä! Kerroin että kaverini tulee ja testataan homma vielä hänen kanssaan, samalla ehdotin että hänen turkulainen isossa IT-firmassa työskentelevä kaverinsa on myös tervetullut testaamaan samanaikaisesti! No vain minun kaverini tuli emmekä saaneet eloa reitittimeen. HUOM. Oma reitittimeni toimi kuitenkin moitteetta eli sai yhteyden DNA: kuidun kautta nettiin. Piuhat kiinni Zyxeliin , niin eipä toimikaan. Tuo nyt ei ole tähtitiedettä vaan PASKAN MYI!
Kun ihmettelin että miksi hänelle ei sopinut asian sopiminen heti perjantaina, ei sitten millään vaan vasta maanantaina, niin hän hyökkäsi:
Soita vaikka supo tupo ja rkp sekä ankkalinnan kaarti. Asia hoidetaan loppuun järkevästi tai ei ollenkaan. Editoin hieman aiempaa viestiä, tarkensin kohtia jotka varmaan tuli liian laveasti kirjoitettua. Nähdään maanantaina ja hommat kuntoon. On mulla Ebayssa joku 120+ palautteet, sekä niistä 100% positiivisia, kaivan juuri linkkiä siihen jotta voit katsoa.
edit: olikin 133 palautteet - täytyy jatkossa pysyä tuolla, tulispa ryssä ja lanais yli suomalaisista - Parasta mitä tämä kansakunta voi saavuttaa. Vittu että tämä kansakunta alkoi taas tympäsemään käyttäytymisessään joten lähetään sitten samalle linjalle. Toivottavasti olet tyytyväinen.
Vastasin:
Annahan kuulua itsestäsi huomenna kun olet selvinnyt!
Ja hän vastasi:
En ole niin paskahousuluuseri että tarvitsisin minkäänlaisia päihteitä kestääkseni arkea, saati että perjantaina "öyh möyh pakko juada viinaa ompi,,, aina tehty näin ja taas tehdään". Ei ole mitään syytä projisoida omia tapojasi muihin, mitä spurgusukupolvellasi on tapana. Onneksi kohta muutan maasta huitvittuun valmistuttuani.
Mun veriarvot kestää testit ja pumppu sykkeen nousun, käyhän testauttamassa kuulasi - Ai mut ethän sä syyllistä ketään. Skratta mig inte sanois junttisvedu, sekä dra åt helvete samoilla vauhdein.
Homma jämähti tähän eli hän vaatii laitetta itselleen testattavaksi, ja minä vaadin puolestani rahani takaisin ja postikuluja vastaan tietysti lähetän rikkinäisen reitittimen takaisin hänelle.
Kun olen tullut ostaessani huijatuksi, onneksi vain summalla 60e, niin en halua lähettää laitetta hänelle takaisin "ilmaiseksi", jotta hän voisi huijata minua toisenkin kerran, toteamalla laitteen toimivaksi.
Annoin hänelle viikon aikaa rahojen palauttamiseen, mutta hiljaista on ollut.
Mitä teen seuraavaksi? Ei huvittaisi päästää huijaria tästä keissistä ilman seuraamuksia...
Kiitos jos jaksoit lukea vuodatukseni![]()
Yritin tavata alkuperäistä viestiä, en nyt saanut selvää miten päätelty että laite on rikki, ja en nyt varma mikä yhteys asuntoon, Ethernet, DLS, Kaapelimodeemi, kuitu asuntoon tuskin.Jep, hieman taitaa olla termit sekaisin.
Puhuttiin toisesta reitittimestä mikä toimii kuituun yhdistettynä. Oletuksena siis pitäisi toimia mikä vaan reititin missä ethernet WAN.Yritin tavata alkuperäistä viestiä, en nyt saanut selvää miten päätelty että laite on rikki, ja en nyt varma mikä yhteys asuntoon, Ethernet, DLS, Kaapelimodeemi, kuitu asuntoon tuskin.
Jos VDSL niin suositus toki käyttää operaattorin tarjoamia modeemeita, mutta kyllä perinteisesti muutkin toimii, helpottaa jos operaattorin vaatimat parametri, automaatti, saati sokkona voi olla työlästä ja aikaa vievää.
Jos se kupariethernet, niin ei peli välttämättä silloinkaan menetty, riippuu modeemi reittimen säätömahdollisuuksista, jos kaapelimodeemi, niin sitten tarvii sen kaapelmodeemin kaveriksi.
Sinun kannattaa myös olla yhteydessä palveluntarjoajaasi, on täysin mahdollista että kyseinen malli toimii joillakin toimijoilla mutta ei enää kaikilla. Esim. Elisalla on pidempikin lista reitittimistä mitkä eivät heillä toimi mutta muilla palveluntarjoajilla voivat toimia. Yleensä siksi että ne ovat 3-5v+ vuotta vanhoja eivätkä saa enää päivityksiä joten tietoturva...
Tuote:
"
Kiitos, Viesti historiasta löyty tälläinnenPuhuttiin toisesta reitittimestä mikä toimii kuituun yhdistettynä. Oletuksena siis pitäisi toimia mikä vaan reititin missä ethernet WAN.
Asus ilmeisesti ihan tavallinen WiFi reititin. (olisko RT-AC1750U)Ostin täältä Zyxel T-56:n täysin toimivan Asus1750 tilalle , mutta ei toimi, vaikka olen kokeillut sen 10 kertaa. Zyxelin toiminto-valoista " internet" mollottaa punaisena. Macistä en saanut selaimella yhteyttä Zyxeliin mutta Windowsista se vihdoin onnistui mutta eipä siellä ollut mitään tehtävissä, kun yhteyttä ei kerran ole.
Onko mitään tehtävissä raadin mielestä?
AC1750 Toimii kuin junan vessa, kliseetä käyttäen. Zyxel n. 5 kertaa resetoitu ja asennuksessa ei munittu. Rikki mikä rikki.Kiitos, Viesti historiasta löyty tälläinnen
Asus ilmeisesti ihan tavallinen WiFi reititin. (olisko RT-AC1750U)
Jos se toimii ko portista, niin se on varmistettu että oikea nousu.
Jos vika kuvaus on se että netti ei toimi, niin kuullostaa siltä että uusi laite säätämättä tuohon käyttöön (eli asetuksista modeemi pois, palomuuri reitin asetukset tarkistaa ja ethernet WAN käyttöön, siihen ilmeisesti tuki, ja toki hyvä tarkistaa että nousu oikeaan porttiin kytketty .
Kuitu tässä tapauksessa ilmeisesti tarkoittaa jotain taloyhtiö liittymää, kupari ethernetillä asuntoon.
Edit:
Kannatan edelleen jotain sopivaa "tuki" ketjua, tarvittavilla pohjatiedoilla, kuvineen,
No mulla oli yksi inssi mukana testaamassa, ja tänne sopii tulla myös joku foralainen testaamaan, sillä täällä sen pitää myös toimia, eikä muualla. Niin ja mitä syytä mulla ostajana olisi huijata, en ymmärrä?Viitsisikö joku paikallinen foorumin jäsen tämän testata, joka hyvällä omatunnolla voi sanoa ymmärtävänsä laitteen päälle?Saisi sitten puolueettoman lausunnon. Toki tässä nyt ollut molemmille osapuolille harmitusta jo. Olettaen, että kumpikaan ei huijaa.
No en nyt ihan niin tumpelo ole ettenkö muka olisi viestejä lukenut vai mistä sellaisen tiedon olet saanut? Kerro ihmeessä?Ilmeisesti myyjä on laittanut sinulle yksityisviestejä (mitä et ole kai lukenut), kannattaa ne lukea ensin. Myös tuo neuvo että ottaa kuvia ja yhteisesti sopivassa ketjussa tarkistaa asiat vielä kerran on ehkä se järkevin ratkaisu.
Eikä kyse ole siitä että huijaisit vaan parempi kuitenkin tarkistaa voiko kyseessä olla jonkinlainen väärinkäsitys / väärin kytkentä ennenkuin tästä tekee poliisiasiaa tai lähettelee tuotetta edestakaisin ja pahimmillaan toinen testaa ja toteaa että tuote toimii ja lähettää takaisin.
AC1750 Toimii kuin junan vessa, kliseetä käyttäen. Zyxel n. 5 kertaa resetoitu ja asennuksessa ei munittu. Rikki mikä rikki.
No mulla oli yksi inssi mukana testaamassa, ja tänne sopii tulla myös joku foralainen testaamaan, sillä täällä sen pitää myös toimia, eikä muualla.
En minäkään sinulle rahoja palauttaisi , jos vaan väittäisit reitittimen olevan rikki. Ja pitäisit itselläsi, ennenkuin saat rahat.
Laita kuva missä näkyy kytkennät.No en nyt ihan niin tumpelo ole ettenkö muka olisi viestejä lukenut vai mistä sellaisen tiedon olet saanut? Kerro ihmeessä?
Kummallista jos minusta yritetään vihjaiillen tehdä syyllistä tähän keissiin joka nyt on pomminvarmasti kusetusta.
laitan tähän oheen sen kuvan jonka olen toimittanut myöskin myyjälle ja muista että en ole täällä ollut yksin testaamassa joten todistaja löytyy toimimattomuudelle.
![]()
No ne on samanlaiset kuin nykyisessäkin enkä nyt jaksa sitä alkaa zyxeliä enää tuohon paikoilleen laittamaan tässä helteessä.Laita kuva missä näkyy kytkennät.
Mistäköhän johtuu, että mouseoverilla näyttää, että kyseisellä käyttäjällä on kolme kauppiaspalautetta, mutta oikeasti niitä on vain kaksi? Ylläpito poistanut kostonegan tms?Laitoit nyt vaan linkin _omaan_ profiiliisi. Käytä @-merkkiä tägäykseen, niin ko. käyttäjälle menee ilmoitus siitä. Kas näin: @Lebensraum
Sori vaan, jos väärässä mutta tuo vaan lisää epäilyksiä user errorista.No ne on samanlaiset kuin nykyisessäkin enkä nyt jaksa sitä alkaa zyxeliä enää tuohon paikoilleen laittamaan tässä helteessä.
Tätä mäkin odotan ^^Laita kuva missä näkyy kytkennät.
Edit: ennen kun pillastut, niin tämä foorumi on täynnä vastaavia postauksia kaiken maailman mestareilta, jotka eivät syystä X voi kertoa kaikkea tarpeellista lähtötiedoiksi ja lopulta paljastuu user error jossain vaiheessa prosessia.
Toki on mahdollista että reititin on paskana, mutta aloitatko nyt laittamalla sen laitteen tarkan mallinumeron ja kuvat miten laitteet on nyt kytketty.
Suotta kuvia laittamaan. Todennäköisesti estänyt mut, kuten blokkasin hänet viikonlopuksi 5-6.7. Tuossa 7.7. mennessä oli viikonloppukin välissä ja "arkena" kaupoista karkeasti se viikko tullut täyteen ja jo poliisikortti pelattu. Hän tehköön asiat juuri niin vaikeaksi kuin tahtoo. Puolestani asia voi mennä poliisille asti ja änkyröiköön sinnekin. Olin luvannut palata asiaan maanantaina, eli 7.7.Tätä mäkin odotan ^^
Jos oikeasti haluaa rahat takaisin ja purkaa kaupat niin kyllä kuvat laittaisin itse pikemmiten
Tätä pelkäsinkin..En ole pyytänyt kuvia. 7.7. mennessä oli viikonloppukin välissä ja "arkena" kaupoista karkeasti se viikko tullut täyteen ja jo poliisikortti pelattu. Hän tehköön asiat juuri niin vaikeaksi kuin tahtoo. Puolestani asia voi mennä poliisille asti ja änkyröiköön sinnekin.
Hänellä profiili piilotettu, mutta silti kokee että on nappuloita stalkkailla muita? (laitoin myös piiloon omani nykyään). Jätti myös kätevästi mainitsematta Zyxeliin apuja kysellessään foorumilla, että aiempikin laite oikutellut jo jonkin aikaa - Lähdetään arvaamaan että DNA:lla yhteydet yskineet verkoissaan syystä tai toisesta. Nykyään Asus nähtävästi toimii ja hyvä niin.
![]()
![]()
Tässä viesti jonka laitoin 7.7. (rj11 ei varmaankaan ole oikea termi puhelinpiuhalle, mutta pointti onkin että olen yrittänyt hoitaa asiaa aivan riittävästi)
![]()
11.7. laitoin
![]()
Näiden lisäksi 2.7. kysyin viksummilta kavereiltani apua, jotka puljaa sairaaloiden+kaupunkien yms IT-infran kanssa, saaden vastauksen:
![]()
Jään odottelemaan polisiin yhteydenottoa. Nyt lähden nauttimaan keleistä, tänäänkin.
Ei merkitystä kenessä vika. Laitetta takaisin odotellen ja hoidetaan homma kuntoon, miettimättä kenenkä syytä mikäkin - Se on joissain tapauksissa hieman vanhoollista.Tätä pelkäsinkin..
Ostajassa nyt vika ja puhuu epätotta, kiitos selvennyksestä!
@iPhonelover
Selitäppäs?
Toki mutta ei saa nyt kuitenkaan puhua ihan mitä sattuu, joten oli hyvä, että tulit kertomaan ja selventämään asian.Ei merkitystä kenessä vika. Laitetta takaisin odotellen ja hoidetaan homma kuntoon, unohtamatta kenenkä syytä mikäkin - Se on joissain tapauksissa hieman vanhoollista.![]()
Onko hän, joka väittää että olen estänyt hänet, uskottavampi kuin minä? Nimittäin en ole estänyt häntä enkä ketään muutakaan tällä foorumilla ja jos olisin estänyt hänet, niin hän ei olisi nähnyt näitäkään kirjoituksia. ja se että olisin en olisi ollut kiinnostunut hänen avustaan on puppua, sillä me puhuimme puhelimessa ja silloin puhelun aikana jälleen uudemman kerran asensin zyxeli käyttöön mutta ilman tulosta.Toki mutta ei saa nyt kuitenkaan puhua ihan mitä sattuu, joten oli hyvä, että tulit kertomaan ja selventämään asian.
Tuo valokuva ei sinällään kerro mitään, koska kytkennät voi olla väärin. En tiedä pitääkö tuolle laitteelle kertoa erikseen asetuksissa käyttääkö ethernet WAN vai VDSL2?Onko hän, joka väittää että olen estänyt hänet, uskottavampi kuin minä? Nimittäin en ole estänyt häntä enkä ketään muutakaan tällä foorumilla ja jos olisin estänyt hänet, niin hän ei olisi nähnyt näitäkään kirjoituksia. ja se että olisin en olisi ollut kiinnostunut hänen avustaan on puppua, sillä me puhuimme puhelimessa ja silloin puhelun aikana jälleen uudemman kerran asensin zyxeli käyttöön mutta ilman tulosta.
Kun hän nyt on ilmaantunut tänne foorumille niin hän voisi nyt kertoa kaikille, että onko se reititin toiminut hänellä moitteetta, sillä tätähän ei ole minulle kertaakaan maininnut. Ja jos on toiminut niin hänellä on varmasti valokuvia asennuksesta jne. kuten minultakin nyt vaaditaan.
Tässä yksi valokuva toimimattomuudesta ja myyjä on tämänkin kuvan nähnyt kyllä
![]()
Olisi hyvä nähdä takaa, kytkennöistä, se kuva. Kyllähän tuosta näkee että 4 valoa on vihreinä ja yksi punaisena mutta itse kytkentöjä ei tuollaisesta voi oikein nähdä. Mieti asiaa toiselta kantilta, jos joku pyytäisi apua ja laittaisi vain tuollaisen kuvan niin pystyisitkö auttamaan? Vai pyytäisitkö lisää kuvia...Tässä yksi valokuva toimimattomuudesta ja myyjä on tämänkin kuvan nähnyt kyllä
Onko hän, joka väittää että olen estänyt hänet, uskottavampi kuin minä? Nimittäin en ole estänyt häntä enkä ketään muutakaan tällä foorumilla ja jos olisin estänyt hänet, niin hän ei olisi nähnyt näitäkään kirjoituksia. ja se että olisin en olisi ollut kiinnostunut hänen avustaan on puppua, sillä me puhuimme puhelimessa ja silloin puhelun aikana jälleen uudemman kerran asensin zyxeli käyttöön mutta ilman tulosta.
Kun hän nyt on ilmaantunut tänne foorumille niin hän voisi nyt kertoa kaikille, että onko se reititin toiminut hänellä moitteetta, sillä tätähän ei ole minulle kertaakaan maininnut. Ja jos on toiminut niin hänellä on varmasti valokuvia asennuksesta jne. kuten minultakin nyt vaaditaan.
![]()
Tuo valokuva ei sinällään kerro mitään, koska kytkennät voi olla väärin. En tiedä pitääkö tuolle laitteelle kertoa erikseen asetuksissa käyttääkö ethernet WAN vai VDSL2?
Olisi hyvä nähdä takaa, kytkennöistä, se kuva. Kyllähän tuosta näkee että 4 valoa on vihreinä ja yksi punaisena mutta itse kytkentöjä ei tuollaisesta voi oikein nähdä. Mieti asiaa toiselta kantilta, jos joku pyytäisi apua ja laittaisi vain tuollaisen kuvan niin pystyisitkö auttamaan? Vai pyytäisitkö lisää kuvia...
Laita takaisin, sitähän olet jo aiemmin kohkannut kuinka "tää oli tässä". Kiva homma että olet siis lukenut laittamani viestit 7.7. ja 11.7. joihin et ole reagoinut, nyt sitten kirjoitat tänne kuinka sua sorretaan. Tule nauttimaan kesästä ja laita reititin postiin samalla reissulla.Onko hän, joka väittää että olen estänyt hänet, uskottavampi kuin minä? Nimittäin en ole estänyt häntä enkä ketään muutakaan tällä foorumilla ja jos olisin estänyt hänet, niin hän ei olisi nähnyt näitäkään kirjoituksia. ja se että olisin en olisi ollut kiinnostunut hänen avustaan on puppua, sillä me puhuimme puhelimessa ja silloin puhelun aikana jälleen uudemman kerran asensin zyxeli käyttöön mutta ilman tulosta.
![]()
Taitaa olla tämä perus, että tuote ei kelpaa mutta en myöskään palauta..Laita takaisin, sitähän olet jo aiemmin kohkannut kuinka "tää oli tässä". Kiva homma että olet siis lukenut laittamani viestit 7.7. ja 11.7. joihin et ole reagoinut, nyt sitten kirjoitat tänne kuinka sua sorretaan. Tule nauttimaan kesästä ja laita reititin postiin samalla reissulla
Tuohon No Devices Found voi auttaa, että laittaa Wifin päälle sivusta (kuva ei kuitenkaan ihan täysin sama malli ole, kun siinä on tuo DSL-portti):
![]()
Ei se kyllä korjaa punaista INTERNET-valoa.
Tässä on video, jossa lähisukulainen resetoidaan:
Tämä voi korjata jotain. Ei kyllä välttämättä.
--
Tuntuisi paremmalle, jos tälle olisi ketju Ongelmat-alueella.
Ei se varmaankaan toimi, syystä tai toisesta. Ompahan harrastamisen kohde itelle sadepäiville ja kerralla pitkä oppimäärä reitittimien elämästä. Ainoa mitä tajuan pääpiirteittäin on nuo eri standardien merkinnät sisältöineen, en muuta. Siksi viemässä laitteen saamaan tuomiota muualle.Taitaa olla tämä perus, että tuote ei kelpaa mutta en myöskään palauta..
Rahat takaisin ja kaupan purku, jos ei lähde toimimaan tai saa ostaja, miten olisi? @iPhonelover
Sulla on mun tilinumero ja kun rahat näkyvät postituskuluineen niin lähetän takuuvarmasti laitteen.Laita takaisin, sitähän olet jo aiemmin kohkannut kuinka "tää oli tässä". Kiva homma että olet siis lukenut laittamani viestit 7.7. ja 11.7. joihin et ole reagoinut, nyt sitten kirjoitat tänne kuinka sua sorretaan. Tule nauttimaan kesästä ja laita reititin postiin samalla reissulla.Kohta muillakin tulee kesälomat päälle ja sitten odotellaan niiden yli, että saan vietyä laitetta heidän toimistolleen testiin.
kuten aiemmin kirjotin niin resetoitu ainakin viisi kertaa
Joo ehkä tässä tilanteessa viisainta perua kauppa, ostaja @iPhonelover palauttaa modeemin ja sinä rahat niin homma sillä selväEi se varmaankaan toimi, syystä tai toisesta. Ompahan harrastamisen kohde itelle sadepäiville ja kerralla pitkä oppimäärä reitittimien elämästä. Ainoa mitä tajuan pääpiirteittäin on nuo eri standardien merkinnät sisältöineen, en muuta. Siksi viemässä laitteen saamaan tuomiota muualle.
Ehdotin aiemmin ilman yhtäkään laitetta välissä, että testaa pelkällä verkkopiuhalla seinään, saisi laiteongelmat rajattua pois välistä. Ei vaan ole nyt sellasia vehkeitä ostajalla.
kerroin sulle kaksi eri kertaa että olen testannut jakamosta verkkopiuhalla suoraan reitittimeen mutta et halua näköjään uskoaEi se varmaankaan toimi, syystä tai toisesta. Ompahan harrastamisen kohde itelle sadepäiville ja kerralla pitkä oppimäärä reitittimien elämästä. Ainoa mitä tajuan pääpiirteittäin on nuo eri standardien merkinnät sisältöineen, en muuta. Siksi viemässä laitteen saamaan tuomiota muualle.
Ehdotin aiemmin ilman yhtäkään laitetta välissä, että testaa pelkällä verkkopiuhalla seinään, saisi laiteongelmat rajattua pois välistä. Ei vaan ole nyt sellasia vehkeitä ostajalla.
Ei varmaan pitäisi puuttua tähän mutta perusasiana pääsetkö laitteen hallintaan?Tässä yksi valokuva toimimattomuudesta ja myyjä on tämänkin kuvan nähnyt kyllä
jos olet lukenut viestini niin sitä juuri olen nimenomaan ehdottanut ja siitä tuli kina kun ei sovi myyjälleJoo ehkä tässä tilanteessa viisainta perua kauppa, ostaja @iPhonelover palauttaa modeemin ja sinä rahat niin homma sillä selvä
ei onnistu eli yritetty on. Win11 edgellä näen laitteen mutta ei anna tehdä mitään kun ei ole Wi-FiäEi varmaan pitäisi puuttua tähän mutta perusasiana pääsetkö laitteen hallintaan?
Vanhemmissa zyxeleissä on mahdollisuus valita joko wan tai dsl tai sitten auto.
Laitteen kohdalta tämä on ongelma ei epärehellisyyttä.
jos olet lukenut viestini niin sitä juuri olen nimenomaan ehdottanut ja siitä tuli kina kun ei sovi myyjälle
Se on viimeksi ollut Hollannissa piuhoissa ja toiminut. Nykyisessä asunnossa säästetty IT-infran verran - Olisi pitänyt katsoa ajatuksella muuttaessa.Sulla on mun tilinumero ja kun rahat näkyvät postituskuluineen niin lähetän takuuvarmasti laitteen.
Vastasitko jo siihen että onko laite toiminut sinulla?
ensin rahat ja sitten laite kuten tapahtui minulle myydessäkinMyyjälle ei sovi rahan palautus ennen postitusta. Ja postikulujen maksaminen ennakkoon.
Myyjä on kyllä sanonut ottavansa laitteen takaisin, mutta näistä postituksista ja rahojen palautuksista ette ole päässeet sopuun.
olisitko sinä lähettänyt laitteen minulle jos olisin maksanut vasta jälkikäteen? niin ja kiitos vastauksesta eli että laite ei ole toiminut sinullaSe on viimeksi ollut Hollannissa piuhoissa ja toiminut. Nykyisessä asunnossa säästetty IT-infran verran - Olisi pitänyt katsoa ajatuksella muuttaessa.xDSL vain löytyy tällä hetkellä ja se rajoitettu 100M, niin en tee sillä yhteydellä mitään nopeudesta johtuen.
Aion pitää kiinni tavanomaisen kaupankäynnin periaatteista, kuten esim. aina että ensin laite takaisin ja sitten raheja palautukseen. Ehkä sun vaan kannattaa ottaa yhteys poliisiin, alkaa tuntumaan siltä.
Se on viimeksi ollut Hollannissa piuhoissa ja toiminut. Nykyisessä asunnossa säästetty IT-infran verran - Olisi pitänyt katsoa ajatuksella muuttaessa.xDSL vain löytyy tällä hetkellä ja se rajoitettu 100M, niin en tee sillä yhteydellä mitään nopeudesta johtuen.
Aion pitää kiinni tavanomaisen kaupankäynnin periaatteista, kuten esim. aina että ensin laite takaisin ja sitten raheja palautukseen. Ehkä sun vaan kannattaa ottaa yhteys poliisiin, alkaa tuntumaan siltä.
Käykö tämä vai pelkkä postitusrahat @iPhonelover :lle ja kun modeemi saapuu niin laitat rahat?ensin rahat ja sitten laite kuten tapahtui minulle myydessäkin
Kai voit postittaa mikäli @Lebensraum laittaa postitusrahat ja hänen saadessaan modeemi takaisin laittaa sinulle modeemista rahat sen jälkeen?ensin rahat ja sitten laite kuten tapahtui minulle myydessäkin