Sen lahjoitettuna saadun kaman voi yhtä lailla lahjoittaa eteenpäin.Toisaalta ei siinä oo väärää jos vaikka vuoden päästä myy pois. Käytettyään jonku aikaa itse. Mut heti parin päivän päästä on toki eri asia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen lahjoitettuna saadun kaman voi yhtä lailla lahjoittaa eteenpäin.Toisaalta ei siinä oo väärää jos vaikka vuoden päästä myy pois. Käytettyään jonku aikaa itse. Mut heti parin päivän päästä on toki eri asia.
Toisaalta ei siinä oo väärää jos vaikka vuoden päästä myy pois. Käytettyään jonku aikaa itse. Mut heti parin päivän päästä on toki eri asia.
Juu tuo on toki räikeintä ja tommonen on ilman muuta väärin.Lähinnä se haittaa jos runoillaan kertomusta miten on köyhä, kipeä ja lapselle menee joten halutaan kaikki mahdollinen mitä irti saa. Sitten laitetaan samantien myyntiin.
@Jskjape voi itse kertoa kokemuksen toisen puolen. Kiistää kaiken toki yksityisviesteissä. Tori ilmoituksessa oli tismalleen samoja osia (toki kaksi erillistä ilmoitusta, toinen jo aiemmin tällä viikolla). Mutta esimerkiksi aiemmassa ilmoituksessa näkyi vielä paperipussi jossa annoin tuotteet hänelle, joten olen 100% varma että samat tavarat. Eikä mulla ole vahvoja todisteita kun poisti ilmoituksen torista, vaihtoi nimeä ja kuvaa. Olisi pitäny tietty ottaa screenshotit..
Profiili: Kirjaudu sisään - Tori
ilmoitus joka poistettiin: https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/31453419
Minun ilmoitus lahjoituksesta:
Lahjoitettu - 6kpl DDR3, 4kpl Intel prossuja ja pari puolikuntoista emoa. [Oulu]
Emolevyt, puolikuntoisia: - ASRock H97m pro (toimii jotenkuten, omistajan mukaan piti painaa käynnistysnappia monesti että lähtee päälle. Pysyy kyllä käynnissä ja toimii jos sinne asti pääsee.) - Asus B8P67-M (ei käynnisty, omistajan mukaan sammutti kesken biospäivityksen liian aikaisin...bbs.io-tech.fi
Koitan kaivella selaimen välimuistista jos jotain löytyisi.
Edit, alla kuvat mitä löysin välimuisista, päivitän sitä mukaan kun löydän:
![]()
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.