Sellainen havainto itellä, että tehtaan Biopower 9-5 automaattiaskilla lähtee kyllä käyntiin moitteetta kireilläkin pakkasilla, mutta röpeltää herkästi, jos D:n pukkaa päälle liian aikaisin. Sama ominaisuus oli jo vakiosoftalla ja nykyisellä custom-versiolla myös. Custom on räätälöity Aeron ahtimelle ja 3" downpipelle JC:n toimesta. Pieni vaiva, abaut puoli minuuttia tyhjäkäynnillä ja röpellys on tiessään.
Kun taas originaali bensa-Saabi, -06 9-5 Aero manuaaliaskilla ja JC:n Biopower-softalla, loikkaa ruudusta aina ilman röpellyksiä. Ehkä johtuu siitä, että 3" downpipen ja AEM 50-1500 polttoainepumpun kaverina on poikkeuksellisesti vakiosuuttimet ja 4 bar paineensäädin (vakio on 3 bar), eikä tuohon tehotavoitteeseen yleensä käytetyt Bosch ev 14 530cc -suuttimet vakiosäätimellä.
Mutta juu, tasaisen matkan taulukolla pitäisi 300 000 kilsaa etanolilla tulla täyteen ennen ensi juhannusta