Nyt sitten olen katellut nettikaupoissa Fractalin laatikoita, katsellut niistä Youtube arvosteluja, lukenut arvosteluja, lukenut tätä palstaa, mutta olen kovin hukassa, että mikä olisi tarpeisiini sopivin/järkevin vaihtoehto.
Yksi mitä itse tekisin, koska pyrin ostamaan 100€ tai alle sen kotelon ja uutena (ilman tarjousta) Fractalit ovat karanneet jo tuon päälle, olisi se että katselisin foorumin tarjouksia:
Myyty - Fractal design define r6 valkoinen/musta
Myytävä tuote: Fractal design define r6 valkoinen/musta Hinta: 50 Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms  1.7.2019 Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei Muuta huomioitavaa: Kotelosta puuttuu ruuveja joten varauduthan tilaamaan ruuvipakkauksen, pientä kulumaa tullut 4v aikana. Yhdestä jalasta...

bbs.io-tech.fi

R6 40€ hintaan: Myydään - (40 €) Fractal Design Define R6 Tempered Glass (SALO, nouto)
R5 35€ suljettu, 50€ ikkunalla myyty 50€: Myyty - Fractal Design Define R5 *Jyväskylä
Hieman kalliimpi Fractaling Define 7 XL Dark TG varattu mutta ei myyty 150€ takuulla ostettu marraskuu 2022: Myydään - Fractal Design Define 7 XL Dark TG (Tampere) Varattu!
Fractal Define 7 lasipaneelilla 100€: Myydään - Fractal Design Define 7 Lasipaneelilla musta / TRE
Meshify C White + tuulettimet 70€: Myydään - Fractal Design Meshify C White + tuulettimet [Helsinki]
Esim. itse ostin täältä nykyisin pääkoneessa käytössä olevan Define R6 Gunmetal Grey lasikyljellä alle vuoden käytettynä kaikkine sälöineen virheettömässä kunnossa täältä 90€ posteineen (särkyvää matkahuollolla joten noin 25€ kuljetus mikä sisältyi tuohon 90€). Samaten aiemmin käytössä olleen R4 minkä hintaa en muista Muron aikana. R2 on alle 100€ ostettu Verkkokaupasta aikanaan.

Tämä on harrastus ja tän kopan virittäminen on projekti. Teen tätä puhtaasta uteliaisuudesta ja tuo virittely on kivaa.
 Tämä on harrastus ja tän kopan virittäminen on projekti. Teen tätä puhtaasta uteliaisuudesta ja tuo virittely on kivaa.