- Liittynyt
- 08.05.2017
- Viestejä
- 208
Näköjään on mennyt täysin ohi toi muutos, enkä sitä käynyt edes nettisivuilta tarkistamassa, kun mietin vaan ymmärsinkö sen oikein, mutta nyt tiedän. Kiitos vastanneille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Kysytään täällä hieman neuvoa. Tilasin Kärkkäiseltä ruuvinvääntimen. Avausvääntö 310nm ja kiristys 210nm. Tuote tuli, ja ei mitään vääntöä. Saan pidettyä käsin kiinni päästä eikä jaksa pyörittää. Kerran siis kokeiltu ja totesin täysin turhaksi laitteeksi. Ilmoitin saman tien asiakaspalveluun jonka kanssa olen nyt yli viikon paininut. Nyt tuli viesti että "meillä ei ole tyytyväisyystakuuta, joten tuotteella ei ole palautusoikeutta ja tuotetta on kokeiltu". Huoltoon siis voi lähettää, mutta kauppoja ei voisi perua heidän mukaan. Eihän tämä voi pitää paikkansa, eikö minulla ole 14pv kapan perumisoikeus? En halua ruveta takuuhuoltojen kanssa tappelemaan, vaan haluan perua kaupan.
On tilattu verkosta. Miksi arvonalenemaa? Ja miksi postikuluja kun mainostavat ilmaista palautusta?Jos on verkosta tilattu, senkun laitat takaisin. Pakko heidän on ottaa takaisin 14pv sisään.
Voivat kyllä ottaa sinulta maksuja, mm. postikuluja ja arvonalenemaa, mutta takaisin on pakko ottaa.
Voi olla (tai olla olemati) että sieltä tulee huomenna viimeistään kuittaus sen valmistumisestaVerkkokauppa.comista tuli kysely, että miten onnistuivat huoltotapauksessa. Vastasin sinne rehellisesti ja annoin huonoimman mahdollisen arvosanan, kun tilanne on sellainen että kolmisen viikkoa sitten on tuote laitettu huoltoon eikä mitään ole kuulunut sen jälkeen. Ilmeisesti palautekysely lähtee automaatiolla tietyn ajanhetken jälkeen eikä ole sidottuna mitenkään siihen, että huoltotapaus kirjataan järjestelmässä valmiiksi![]()
Kysytään täällä hieman neuvoa. Tilasin Kärkkäiseltä ruuvinvääntimen. Avausvääntö 310nm ja kiristys 210nm. Tuote tuli, ja ei mitään vääntöä. Saan pidettyä käsin kiinni päästä eikä jaksa pyörittää. Kerran siis kokeiltu ja totesin täysin turhaksi laitteeksi. Ilmoitin saman tien asiakaspalveluun jonka kanssa olen nyt yli viikon paininut. Nyt tuli viesti että "meillä ei ole tyytyväisyystakuuta, joten tuotteella ei ole palautusoikeutta ja tuotetta on kokeiltu". Huoltoon siis voi lähettää, mutta kauppoja ei voisi perua heidän mukaan. Eihän tämä voi pitää paikkansa, eikö minulla ole 14pv kapan perumisoikeus? En halua ruveta takuuhuoltojen kanssa tappelemaan, vaan haluan perua kaupan.
Mitä jos Kärkkäinen väittää että laite on kunnossa eikä mitään vikaa ole? Siinä tapauksessa 14pv palautusoikeus pitäisi myös päteä? En luota takuuhuoltoon välttämättä tässä tapauksessa, kun laite pyörii kyllä. Jos esim käsivoimani on vaan niin kova että kevyesti puristamalla päästä väännin jää naksuttamaan jumiin kun ei jaksa vääntää.Eipä tyytyväisyystakuulla mitään tekemistä ole sen asian kanssa, että kyseessä on tavaran virhe jos tavara ei vastaa kuvattua.
Sitten mennään kuluttajansuojalain mukaan tai tehdään se 14pv palautus.
Kyse on ihan vaan siitä, että miten asian ilmaiset. Haluatko palauttaa "koska tuote on huono" ->Saat ihan oikein vastauksen, ei ole tyytyväisyystakuuta. Vetoa 14vrk palautusoikeuteen, niin sieltä tulee palautusohjeetKysytään täällä hieman neuvoa. Tilasin Kärkkäiseltä ruuvinvääntimen. Avausvääntö 310nm ja kiristys 210nm. Tuote tuli, ja ei mitään vääntöä. Saan pidettyä käsin kiinni päästä eikä jaksa pyörittää. Kerran siis kokeiltu ja totesin täysin turhaksi laitteeksi. Ilmoitin saman tien asiakaspalveluun jonka kanssa olen nyt yli viikon paininut. Nyt tuli viesti että "meillä ei ole tyytyväisyystakuuta, joten tuotteella ei ole palautusoikeutta ja tuotetta on kokeiltu". Huoltoon siis voi lähettää, mutta kauppoja ei voisi perua heidän mukaan. Eihän tämä voi pitää paikkansa, eikö minulla ole 14pv kapan perumisoikeus? En halua ruveta takuuhuoltojen kanssa tappelemaan, vaan haluan perua kaupan.
Palautusohjeet sain, mutta että laite menee huoltoon/tarkistukseen eikä kauppoja voi perua. Säilyykö palautusoikeus jos tuotetta on koittanut? Muutoin käyttämätön.Kyse on ihan vaan siitä, että miten asian ilmaiset. Haluatko palauttaa "koska tuote on huono" ->Saat ihan oikein vastauksen, ei ole tyytyväisyystakuuta. Vetoa 14vrk palautusoikeuteen, niin sieltä tulee palautusohjeet
Yritin sanoa, että pyydä palautusta vedoten 14vrk palautusoikeuteen. Huoltoon ei sinun ehjää (joskin huonoa) laitetta kannata lähettää, kun sillä et saa rahoja takaisinPalautusohjeet sain, mutta että laite menee huoltoon/tarkistukseen eikä kauppoja voi perua. Säilyykö palautusoikeus jos tuotetta on koittanut? Muutoin käyttämätön.
Palautusohjeet sain, mutta että laite menee huoltoon/tarkistukseen eikä kauppoja voi perua. Säilyykö palautusoikeus jos tuotetta on koittanut? Muutoin käyttämätön.
Huoltovalikosta olisit nähnyt TV:n käyttötunnit, jos olisi epäilyttänyt se, onko käytetty TV. Ja jos olisi ollut käytetty TV, niin olisit voinut vaatia korvauksia, ettet vie juttua lehdistölle jne. Kyllä itse olisin ottanut ilmaisen kalibroinnin mieluusti.Noi kalibrointipalvelut on kyllä ärsyttäviä, tilaisin yli viikko sitten tv:n powerilta ja piti olla varastossa, lähdin sitten vähän suunniteltua aikaisemmin reissusta kun tuli ilmoitus että noudettavissa
No, myyjä sitten raahasi avatun paketin että joo meillä oli vaan tämä valmiiksi kalibroitu mutta saat sen ilman lisähintaa.
En tietenkään huolinut mitään käytettyä/avattua joten piti sitten selviä ja tilata varastolta uusi avamaaton, jonka piti tänään olla melko varmasti perillä mutta eipähän tuo tullut
Eihän siinä jos joku haluaa maksaa turhasta tai ottaa noita käytettyjä uuden hinnalla, mutta olisi ihan hyvä vaikka soittaa etukäteen että ois vaan tää avattu paketti, kelpaako vai tilataanko uusi? Niin ei tulisi turhaa ajelua ja vaivas
Tuo kalibrointi on kyllä melkoista kusetusta.Paljonko siitä yleensä nykypäivänä laskutetaan? 50e? 100e? Kuitenkin käytännössä tuo tehdään niin että otetaan tuote paketista, tökätään USB-tikku laitteeseen, laite päälle ja luetaan konfiguraatiotiedosto laitteelle ja pistetään laite takaisin pakettiin, eli joku 5min homma. Eikä ole mitään takeita että tuo kalibrointi olisi edes sinne päin, työnnetään laitteeseen vaan jonkun tekemä kalibrointitiedosto.Huoltovalikosta olisit nähnyt TV:n käyttötunnit, jos olisi epäilyttänyt se, onko käytetty TV. Ja jos olisi ollut käytetty TV, niin olisit voinut vaatia korvauksia, ettet vie juttua lehdistölle jne. Kyllä itse olisin ottanut ilmaisen kalibroinnin mieluusti.
Tuo kalibrointi on kyllä melkoista kusetusta.Paljonko siitä yleensä nykypäivänä laskutetaan? 50e? 100e? Kuitenkin käytännössä tuo tehdään niin että otetaan tuote paketista, tökätään USB-tikku laitteeseen, laite päälle ja luetaan konfiguraatiotiedosto laitteelle ja pistetään laite takaisin pakettiin, eli joku 5min homma. Eikä ole mitään takeita että tuo kalibrointi olisi edes sinne päin, työnnetään laitteeseen vaan jonkun tekemä kalibrointitiedosto.
Kuinkahan paljon nuo Power/Gigantti/vastaavat hermostuisivat jos ottaisi tuollaisesta "kalibroidusta" laitteesta tuon konffin talteen ja pistäisi nettiin ilmaiseksi jakoon...
Aikoinaan kun omasta LG:stä kiinnosti nähdä käyttötunteja, selvisi että normaalilla kaukosäätimellä sitä ei näe mitenkään, vaan pitää olla huoltokaukosäädin. En ihmettelisi jos isommalta liikkeeltä semmoinen löytyisi takahuoneesta, mutta kuinkahan mielellään näyttäisivät valikkoa jos laite ei oikeasti ole käyttämätön?Huoltovalikosta olisit nähnyt TV:n käyttötunnit, jos olisi epäilyttänyt se, onko käytetty TV. Ja jos olisi ollut käytetty TV, niin olisit voinut vaatia korvauksia, ettet vie juttua lehdistölle jne. Kyllä itse olisin ottanut ilmaisen kalibroinnin mieluusti.
Nykytilanteesta en tiedä vieläkö noita "kalibroidaan" pelkällä tiedostolla mutta muutama vuosi sitten oli yksi tuttu eräässä kodinkoneliikkeessä töissä ja heillä ainakin silloin oli "kalibrointi" sitä että laitettiin kyseisen mallin asetuksista backup tikulle ja ladattiin se sitten "kalibroitavaan" laitteeseen.Onko tuosta jotain ns. faktaa?
Kun esim. Gigantin myymälöissä on seinällä mainosta Calmanista, mikä ei olen ihan ilmainen, toki lienee vain muutaman tonnin.
En tiedä minkä firman tuote Calman nykyään on, mutta voisin kuvitella etteivät olisi kovin hyvillään, jos USB-tikulta vain luetaan konffit.
En myöskään ole tietoinen telkkareista, jotka asetukset lataa suoraan tikulta. Hyvin todennäköisesti olen vain tämän suhteen pudonnut kartalta. Voisiko jonkun haittaohelmankin ladata vain lyömällä tikun kiinni?
Sen saa puhelimeen asennettavalla kaukosäätimellä auki, ainakin osalla valmistajista.Aikoinaan kun omasta LG:stä kiinnosti nähdä käyttötunteja, selvisi että normaalilla kaukosäätimellä sitä ei näe mitenkään, vaan pitää olla huoltokaukosäädin. En ihmettelisi jos isommalta liikkeeltä semmoinen löytyisi takahuoneesta, mutta kuinkahan mielellään näyttäisivät valikkoa jos laite ei oikeasti ole käyttämätön?
Tietysti tällaista toimintaa voi ihan rehdisti tehdä, kaipa joku tekee. Konseptina se on vähän sama kuin polttoaineen tai moottoriöljyn lisäaineet. Jos jonkun Gigantin kannattaa tarjota moista palvelua jossa kesähessu oikeasti purkaa, säätää ja pakkaa, edes 169€ lisähintaan, paljonko sama toimenpide maksaisi valmistajalle tehtaalla? $1,69?Sen saa puhelimeen asennettavalla kaukosäätimellä auki, ainakin osalla valmistajista.
Ja @Hyrava epäilen suuresti, että kopioitaisiin tiedot, kun sivuilla mainitaan ohjelmistolla tehtävästä kalibroinnista, jonka mukaan saa ennen ja jälkeen arvot.Television kalibrointi (1x SDR- ja HDR-profiili / AutoCal)
Calman-kalibrointi mahdollistaa väri- ja kuva-asetusten tarkemman säädön ja parantaa television katselukokemusta. Koe realistisemmat värit, parempi kontrasti ja visuaalinen selkeys, joka tekee tv-kuvasta aidomman.www.gigantti.fi
Tähän perustuukin viittaus kerskakulutukseen. Kun helppo homma jätetään tekemättä - 15 minuuttia överikalliin elintasotuotteen valmistusprosessissa ei ole mitään - sen lopullinen todellinen kustannus nousee alkaen ihan vähintään desimaalivirheellä.@Tonnin Seteli Ei kai se outoa ole, jos 77” 2000e OLED-TV:ssä on paneelien välillä suurtakin heittoa. Paneelit ovat yksilöllisiä, niissä on aina pientä heittoa. Ja kameralla tehtävä kalibrointi vie varmaan 15min aikaa, joten olisi aika kohtuuton kuluerä valmistajalle tehtaalla tehtäväksi, ei millään kannata. Ei tuota kulua saisi myyntihintaan, se jätetään jälleenmyyjien huoleksi.
15 minuuttia massatuotteen valmistuksessa on ihan hemmetin pitkä aika. Valmistusmäärät kuitenkin miljoonia vuositasolla.Tähän perustuukin viittaus kerskakulutukseen. Kun helppo homma jätetään tekemättä - 15 minuuttia överikalliin elintasotuotteen valmistusprosessissa ei ole mitään - sen lopullinen todellinen kustannus nousee alkaen ihan vähintään desimaalivirheellä.
Toki tämä on jo valmistajien kritiikkiä ja palatakseni aiheeseen minulla on erittäin matala luottamus siihen, että Gigantti tai vastaava oikeasti ihan varmasti suorittaa kalibrointinsa tilatusti.
Tuo on täysin ohi sen, mitä edellä totesin. Jos joku Gigantti 169 euron hintaan tekee saman eli kustannus heille on 50 euroa, tehtaan tehokkuus on moninkertainen. Homma maksaisi ehkä vitosen.15 minuuttia massatuotteen valmistuksessa on ihan hemmetin pitkä aika. Valmistusmäärät kuitenkin miljoonia vuositasolla.
Itse törmäsin erikoiseen firmaan Silver Way Oy / Jussinmäki.net. Tilasin heiltä pari tavaraa, mutta he eivät saaneet lähetettyä 2 viikossa vaikka tavaraa oli hyllyssä. Ensimmäisen viikon jälkeen kyselin tilauksen perään, niin vastasivat että on erikoista ettei ole lähteny ja lupasivat selvittää asiaa. Pakettia tai syytä miksei ole lähetetty ei koskaan tullu. 2 viikon jälkeen peruin tilauksen ja tilasin tavarat muualta.
Täytyy ihmetellä miten tollanen firma kannattaa jos ei rahat kelpaa eikä asiakaspalvelu kiinnosta.
Asiakaspalvelu ehdotti että palautan laitteen myymälään. Vein koneen Seinäjoen Giganttiin ja kieltäytyivät ottamasta sitä vastaan koska "myymälöissä ei myydä näitä asioita". Kun ilmoitin että konehan on ollut Klaukkalan Gigantin outletissa niin syy vaihtui että ei voida näin kallista konetta ottaa palautukseen.![]()
PCSpecialist Ultra 711 i9-14KF/32/2000/4090 pelitietokone
PCSpecialist Ultra 711 -pelitietokone vie sinut mielikuvituksen rajoille 4K-resoluutiolla. Jokainen PCSpecialistin laitoksella käsin rakennettu PC on testattu perusteellisesti ja koottu huippulaatuisista osista huipputason laadun takaamiseksi.www.gigantti.fi
Tilasin tämän Outlet koneen itselleni ja tänään saapui kotiinkuljetukella. Koneen näytönohjainta ei ole tuettu millään ja ruuvit oli löysällä ja emon PCIE vääntynyt ihan kunnolla ja murtunutkin.
En jaksa mitään kuukauden takuurumbaa joten koitan palautella koneen maksua vastaan huomenna liikkeeseen..
![]()
Olisikohan Seinäjoen myymälä ollut franchising myymälä eikä ketjun ? Suhtautuvat yleensä vähän eri tavalla joihinkin asioihin.
Hetkinen, siis ajoit suuntaanaa lähes 180km täysin toisen paikkakunnan Giganttiin vain kokeillaksesi, josko se palautuksesi otettaisiin siellä vastaan? Tuohan on aivan sulaa hulluutta.Asiakaspalvelu ehdotti että palautan laitteen myymälään. Vein koneen Seinäjoen Giganttiin ja kieltäytyivät ottamasta sitä vastaan koska "myymälöissä ei myydä näitä asioita". Kun ilmoitin että konehan on ollut Klaukkalan Gigantin outletissa niin syy vaihtui että ei voida näin kallista konetta ottaa palautukseen.
Ajoin sitten Lielahden Giganttiin ja 2min sisällä kone huoltotiimille ja kauppa mitätöity. Laitoin Gigantille reklamaatiota Seinäjoen liikkeessä asioinnista ja pyysin lahjakorttia hyvityksenä päivän 395km ajoista kilometrikorvauksella (kertoimella 0,33).
Äsken tuli sähköpostiin 130e lahjakortti ja pahoittelut vänksläyksestä.
Olin siis tuossa välissä yhteydessä vielä Gigantin asiakaspalveluun jonka mukaan voin palauttaa koneen mihinkä tahansa myymälään ja huollon kautta lupasivat peruutuksen onnistuvan kun olen viallisen tuotteen saanut.Hetkinen, siis ajoit suuntaanaa lähes 180km täysin toisen paikkakunnan Giganttiin vain kokeillaksesi, josko se palautuksesi otettaisiin siellä vastaan? Tuohan on aivan sulaa hulluutta.
Ei oo ihme, että väkivaltarikostilastot on kasvussa nykyään...Hetkinen, siis ajoit suuntaanaa lähes 180km täysin toisen paikkakunnan Giganttiin vain kokeillaksesi, josko se palautuksesi otettaisiin siellä vastaan? Tuohan on aivan sulaa hulluutta.
Rikollisjärjestö Gigantti jakaa nykyään bonuspalkkaa myös jokaisesta hakatusta kaupanpurkajasta ja valittajasta? Caveat emptor, eli "ostaja varokoon". KirjaimellisestiEi oo ihme, että väkivaltarikostilastot on kasvussa nykyään...![]()

Ensisijaine vastuu on aina laitteen myynyt liike, joten heidän tehtävä on hoitaa asia jollain keinolla kuntoon.Kodinkoneiden kanssa olen aina suoraan valmistajaan yhteydessä. Siellä on aina ohjeet miten toimitaan, koskaan ei ole ongelmia ollut huoltojen tai vaihtojen kanssa. En näe syytä olla myyjäliikkeeseen yhteydessä.
Toki jos haluaa omaa elämäänsä hankaloittaa. Veli oli ostanut Gigantista LG:n pyykkitornin, ja pyykkikone oli alkanut vuotaa vettä. Laittoi suoraan LG:lle tuosta viestiä, parissa päivässä tuli viestiä, että huoltomies on yhteydessä lähipäivinä. Olikohan kolme arkipäivää myöhemmin, kun huoltomies tuli korjaamaan koneen.Ensisijaine vastuu on aina laitteen myynyt liike, joten heidän tehtävä on hoitaa asia jollain keinolla kuntoon.
Ensiinkin sanoisin jos huoltoa tai sen yhteydenottoa pitää viikko odottaa, niin se on mielestäni aivan liikaa ja tämä huollon saaminen liittyy myös tähän minun tapaukseen, koska en olisi uutta konetta edes ostanut jos huollosta olisi otettu yhteyttä järkevässä ajassa, mutta kävi silleen että jostain syystä yhteydenottoni oli mennyt huollolta jotenkin ohi ja ottivat yhteyttä yli kuukausi minun yhteydenotosta, joten siksi jäi korjaamatta yli 15 vuotta vanha erinomaisesti palvellut Cylinda pesukone.Toki jos haluaa omaa elämäänsä hankaloittaa. Veli oli ostanut Gigantista LG:n pyykkitornin, ja pyykkikone oli alkanut vuotaa vettä. Laittoi suoraan LG:lle tuosta viestiä, parissa päivässä tuli viestiä, että huoltomies on yhteydessä lähipäivinä. Olikohan kolme arkipäivää myöhemmin, kun huoltomies tuli korjaamaan koneen.
Tuossa jos olisi ollut Giganttiin yhteydessä, niin liekö olisi huoltomies vielä kahden viikonkaan kohdalla tullut käymään.
e. Kaverilla sama kokemus LG:n televisiosta, joskin oli ostettu Verkkokaupasta. LG:lle viankuvaus, ja jossain viikossa oli huoltomies paikalla.
Itsellä ainakin kävi niin, että valmistaja maksatti minulla huoltokäynnin "kun ei ole takuuseen kuuluva vika". Vaikka varmasti oli takuuasia, kun kone lakkasi vaan toimimasta takuuaikana. Se että sisällä on tukos, joka ok syntynyt ohjeenmukaisella käytöllä ja jota ei pysty itse poistamaan, on koneen, eikä käyttäjän vika. Jos olisin ollut yhteydessä myyjään, olisi asiaa voinut riitauttaa paremmin. Nyt minulle jäi rikkinäinen kone ja "huollosta" lasku. Onneksi naapuri maksoi koneesta parikymppiä ja korjasi koneen itselleen toimivaksi. Mutta eipä tule enää AEG koneita ostettuaEnsiinkin sanoisin jos huoltoa tai sen yhteydenottoa pitää viikko odottaa, niin se on mielestäni aivan liikaa ja tämä huollon saaminen liittyy myös tähän minun tapaukseen, koska en olisi uutta konetta edes ostanut jos huollosta olisi otettu yhteyttä järkevässä ajassa, mutta kävi silleen että jostain syystä yhteydenottoni oli mennyt huollolta jotenkin ohi ja ottivat yhteyttä yli kuukausi minun yhteydenotosta, joten siksi jäi korjaamatta yli 15 vuotta vanha erinomaisesti palvellut Cylinda pesukone.
"Toki jos haluaa omaa elämäänsä hankaloittaa", tähän sanoisin ettei yksittäiset tapaukset tee niistä parempia/oikeampia tai huonompia/väärempiä tapoja toimia, vai onko jotain faktaa että olemalla suoraan yhteydessä valmistajaan osiat hoituu paremmin.
No tuossa sinun tavassasihan tulee vain yksi ylimääräinen välikäsi, kun muuten voisit laittaa suoraan vaikka chatissa viestiä LG:lle, josta se asia hoidettaisiin heti eteenpäin. Nyt käyt jossain myymälässä (vai soititko), jossa työntekijällä voi olla muitakin asiakkaita heti perään, ja asia jää hoitamatta. Tai sitten se sähköposti lähetetään, mutta sen vastausta ei kukaan huomaa (jos huoltoliike kysyy tarkennusta) tai siihen reagointi venyy jne.Ensiinkin sanoisin jos huoltoa tai sen yhteydenottoa pitää viikko odottaa, niin se on mielestäni aivan liikaa ja tämä huollon saaminen liittyy myös tähän minun tapaukseen, koska en olisi uutta konetta edes ostanut jos huollosta olisi otettu yhteyttä järkevässä ajassa, mutta kävi silleen että jostain syystä yhteydenottoni oli mennyt huollolta jotenkin ohi ja ottivat yhteyttä yli kuukausi minun yhteydenotosta, joten siksi jäi korjaamatta yli 15 vuotta vanha erinomaisesti palvellut Cylinda pesukone.
"Toki jos haluaa omaa elämäänsä hankaloittaa", tähän sanoisin ettei yksittäiset tapaukset tee niistä parempia/oikeampia tai huonompia/väärempiä tapoja toimia, vai onko jotain faktaa että olemalla suoraan yhteydessä valmistajaan osiat hoituu paremmin.
Et ilmeisesti ymmärrä ettei valmistajan organisaatiota rakenneta siten että sen tehtävä olisi palvella jokaista ostajaa erikseen, koska se on jokaisen jälleenmyyjien tehtävä.No tuossa sinun tavassasihan tulee vain yksi ylimääräinen välikäsi, kun muuten voisit laittaa suoraan vaikka chatissa viestiä LG:lle, josta se asia hoidettaisiin heti eteenpäin. Nyt käyt jossain myymälässä (vai soititko), jossa työntekijällä voi olla muitakin asiakkaita heti perään, ja asia jää hoitamatta. Tai sitten se sähköposti lähetetään, mutta sen vastausta ei kukaan huomaa (jos huoltoliike kysyy tarkennusta) tai siihen reagointi venyy jne.
Mutta toki oikeus on hoitaa ne myyjäliikkeen kanssa, itse vain pyrin hoitamaan kaiken ilman välikäsiä, ja sitten jos jotain ongelmia syntyy, niin sitten myyjäliikkeen kanssa hoitamaan asiaa.
Ainakin LG ja Samsung kannustavat hoitamaan nuo takuuasiat suoraan heidän kauttaan, eikä jälleenmyyjien kautta. Nämä valmistajat hoitavat huoltopyynnöt suoraan valtuutetuille huoltoliikkeilleen, jolloin asiakas saa palvelun nopeammin. Eli olet väärässä.Et ilmeisesti ymmärrä ettei valmistajan organisaatiota rakenneta siten että sen tehtävä olisi palvella jokaista ostajaa erikseen, koska se on jokaisen jälleenmyyjien tehtävä.
Niin kauan kun suoraan yhteydenottavien määrä on pieni niin homma vielä toimii.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.