"Kynnyksen yli" nostaminen toki kattaa hieman muutakin ja ainakin itse maksaisin sen kympin heittämällä ettei tarvitse kantaa laitteita itse.
Se mikä minua häiritsee valituksessasi eniten on se, että olet tutustunut vaihtoehtoihin ennen tilausta ja vielä tilatessasi olit peruuttamassa tilausta. Päätit kuitenkin hyväksyä tilauksen ja otit tietoisesti halvemman palvelun. Ja tämän jälkeen valitat netissä halvemman palvelun suppeammasta palvelusta?
Mihin asti tuote toimitetaan?
Voit valita kahdesta toimitusvaihtoehdosta: Kynnykselle tai kotiin asti.
- Jos valitset vaihtoehdon «Kotiinkuljetus kynnykselle/tontille», kannamme tuotteen ensimmäiselle esteelle. Se voi olla ulko-ovi, jalkakäytävän reuna, portti tai vastaava.
- Jos valitset vaihtoehdon ”Toimitus kotiin”, kannamme tavaran siihen huoneeseen, minne haluat sen. Sinun täytyy kuitenkin huolehtia, että tuotteen mahtuu kantamaan haluttuun huoneeseen. Kuljettajat eivät riisu työturvallisuussyistä kenkiä, joten poista tarvittaessa matot tai suojaa lattia etukäteen.
Se mikä minua häiritsee valituksessasi eniten on se, että olet tutustunut vaihtoehtoihin ennen tilausta ja vielä tilatessasi olit peruuttamassa tilausta. Päätit kuitenkin hyväksyä tilauksen ja otit tietoisesti halvemman palvelun. Ja tämän jälkeen valitat netissä halvemman palvelun suppeammasta palvelusta?
Viimeksi muokattu:

No eihän tuossa tietysti mitään menetäkään jos sen pystyy tilaamaan tuolla lailla.