Redacted
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvitsee sisukkaan ihmisen... harva jaksaa. DameEdnasta hetkeen kuullut, se oli sisukas ihminen joka otti kopin väärinkohtelustaJoku vaikutusvaltaisempi voisi kysellä niiltä henkilötietojen käsittelystä. Se IP-osoite kun lasketaan GDPR:n mukaan henkilötiedoksi sekin. Että nehän kalastelee henkilötietoja netistä.
Luulen että ilmiön yleisyyden takia melkein jokaiselle mahdolliselle taholle on asiasta moneen kertaan valitettu. Toki sitä kannattaa silti jatkaa, koska ratkaisu saattaa piillä siinä, millaisia perusteita valittaja käyttää ja/tai kuka ilmoituksen lukee.Traficomille meni selonteko ja tietosuoja ilmo asiasta. Samoin olen tehnyt ilmoituksen KKVlle, ja tehtailen rikosilmoituksen myös, mutta tuo viimenen tuskin tuotta hetelmää.
Jatkuu siltikin koska viinanhuuruinen nyrkinlyönti on heille kuin kannustushuuto.Uusi viesti aivan tarkoituksella-
Tämä sirkus jatkuu kunnes joku lyö nyrkin pöytään ja sanoo että tämä on väärin.
No worries, kestän mä 300 kilon kyykytkin, nii jos tämänki, ja huomenna mennään tekeen mave treeni, rennosta tietoakaan.Tulispa kirje niin voisin lähteä sotaan
Ei ollut tarkoitus vähätellä. Kestämistä. Mutta ota rennosti, on vklp.
Toivoisin minäkin että tästä nousisi kunnon haloo usealta ihmiseltä traficomille, markkinavirastoon, jurisitit syyniin, jne jne. Tuollainen peli ei vetele että kiskuroidaan pieneltä ihmiseltä juristin tilille rahat jonkun viiden kympin korvauksen takia.

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.