IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Pahoittelut etten tarkentanut , eilen tuli cage warriors fight passin kautta ja tulee tänään myös. Sitä en tosiaan löytänyt N1. Nuo itse UFC illat näkyy kyllä todella laajasti.
Cage Warriorsia näyttää BT Sport, FreeSports ja Viasat riippuen maasta. En tähän hätään muista tarkemmin. Sieltä vain kahlaamaan :)

Onkos vinkkejä mistä lähteä etsimään ratkaisua,kaukosäätimen liikkeet tulevat todella kauhealla viiveellä ja välillä sitten taas rullaa läpi tyyliin 20 kanavaa kun pitäisi pari vain hypätä?? käytössä on chromecast tv ja siinä televizo ja n1 palveluna.
Ja joo sen helpoimman eli patterit vaihdettu uusiin,ei mitään muutosta,mikä tossa nyt tahmaa oikein?

Edit vika ilmeisesti chromecastin puolella,ei tarvi olla edes televizon puolella ja samaa tekee,ärsyttävää..

Onkos vinkkejä mistä lähteä etsimään ratkaisua,kaukosäätimen liikkeet tulevat todella kauhealla viiveellä ja välillä sitten taas rullaa läpi tyyliin 20 kanavaa kun pitäisi pari vain hypätä?? käytössä on chromecast tv ja siinä televizo ja n1 palveluna.
Ja joo sen helpoimman eli patterit vaihdettu uusiin,ei mitään muutosta,mikä tossa nyt tahmaa oikein?

Edit vika ilmeisesti chromecastin puolella,ei tarvi olla edes televizon puolella ja samaa tekee,ärsyttävää..
Ensin CC:n uudelleenkäynnistys.
Sitten: onko välimuisti kasvanut (tyhjennä) ja/tai tila vähissä (poista sovelluksia)?

Uudelleenkäynnistyksen olin koittanutkin,ei apua ja muistia on vaikka kuinka kun ei ole pahemmin muita sovelluksia,mutta homma ratkasi loppujen lopuksi sillä että nyppäsin koko chromecastista johdon irti hetkeksi,oli muuten yllättävän lämmin koko kikkare,liekö lämpeneminen syy ongelmalle,laitoin minuutin jäähdyttelyn jälkeen takasin ja nyt toimii taas.
Ihme laitteita

Lisäys. Pitäisiko chromecast kikkareesta sammua valo kun ei ole käytössä?
Mulla niissä kaikissa palaa valo aina vaika töllö olisi suljettuna.
Ensin CC:n uudelleenkäynnistys.
Sitten: onko välimuisti kasvanut (tyhjennä) ja/tai tila vähissä (poista sovelluksia)

Viimeksi muokattu:
@Tomppapomppa
Mulla ainakin TV:n takana ollut GoogleTV-tikku teki vähän samaa. Laitoin lyhyen hdmi-jatkojohdon, niin ottaa paremmin vastaan kaukosäätimen komentoja TV:n reunalta. Bluetoothillahan tuo kauko toimii ja häiriötä jostain tuppaa ottamaan +4m katseluetäisyydellä.

Uudelleenkäynnistyksen olin koittanutkin,ei apua ja muistia on vaikka kuinka kun ei ole pahemmin muita sovelluksia,mutta homma ratkasi loppujen lopuksi sillä että nyppäsin koko chromecastista johdon irti hetkeksi,oli muuten yllättävän lämmin koko kikkare,liekö lämpeneminen syy ongelmalle,laitoin minuutin jäähdyttelyn jälkeen takasin ja nyt toimii taas.
Ihme laitteita

Lisäys. Pitäisiko chromecast kikkareesta sammua valo kun ei ole käytössä?
Mulla niissä kaikissa palaa valo aina vaika töllö olisi suljettuna.
Joku sovellus tai prosessi sulla on jumittanut jos laite on ylikuumentunut.

Jos käytät CC:n omaa virtalähdettä, se ei sammu koskaan.
Jos virta tulee telkkarin usb:sta, niin se on merkki-mallikohtaista, katkeraksi virransyöttö kun laittaa kaukosäätimestä television nukkumaan. Monissa katkeaa, mutta kaikissa ei.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
280 838
Jäsenet
78 145
Uusin jäsen
oscarlintala

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom