2019 on minun serrini ja työhuoneeni osalta paketissa, joten kai siitä voi tänne päivittää:
Työhuoneestani löytyy nurkkaus itse serrilleni, sitten pöytä missä kaikki taika tapahtuu, jossa seinään kiinnitetty näyttö valmiina kasattavia koneita varten. Kaappitilaa kohtuullisesti, sekä tietysti sohva.
Tietokoneen nimi tai malli: SERnobyl
Prosessori: Ryzen 3900X 12c/24t @4.3GHz all core
Jäähdytys: Custom loop: 1260 Supernova 9x140mm + cpu + gpu + D5
Emolevy: Asus ROG CROSSHAIR VII HERO (WI-FI)
Muistit: G.Skill 2x8GB TridentZ RGB b-die @3733 16-17-16-34
Näytönohjain: Asus STRIX GeForce GTX 1080 @2114/12312Mhz
SSD/kiintolevy(t): 970 EVO m.2 250GB + 660p m.2 1TB
Näyttö: Acer Predator 27" 1440p 165hz G-sync + Acer Predator 27" 144hz portrait G-sync capable
Kotelo: Corsair Crystal 460X RGB
Virtalähde: Seasonic 750W FOCUS+ Platinum
Hiiri: Corsair Glaive RGB
Hiirimatto: Asus ROG Sheath hiirilakana
Näppäimistö: Anne Pro 2
Jäähdytystä hoitaa tuo pöydän alla oleva Phobya 1260 Supernova + Phobya Radiator Wall Mount + 9x Arctic F140 PWM PST.
Loopin muut osat:
XSPC Photon 170 säiliö
XSPC D5 Vario pumppu + EK-XTOP Revo D5 RGB top
Bykski Strix 1080 Block
Barrow blokki joka käännetty 90-astetta loopin rinnankytkennän vuoksi
Loput osat sitten EK+Phobya+kiina+jne
Itse kotelo on pikakiinnikkeillä (Alphacool HF) lopussa loopissa, jotka kiinni PCI raudassa jossa G1/4 portit, joten irroittamiseksi ei tarvitse tyhjentää koko kiertoa.
Tällä ratkaisulla hain äänettömyyttä pelatessa (jota teen paljon) jäähdytyksestä tinkimättä, ja se saavutettiin. Vaikka kaikki järjestelmän tuulettimet pyörivät 20%, niistä ei lähde mitään ääntä. Kokoonpanon ainoa äänenlähde on D5 pumppu, joka on tunnetusti "äänetön", mutta näin hiljaisessa kokoonpanossa pitää sekin ~2400rpm kierroksillaan pientä hennosti kuultavaa "mmmmmmm" ääntä.
Delta T on maksimissaan 9C, yleensä n 7C pelatessa. Idlessä 3C.
Koneella ajettu myös
Cinebench R20 7836 pistettä täydessä "äänettömyydessään".
Pahoittelen kuvien laatua, pikaisesti räpsästy puhelimella, sekä johtoja.. Teen enemmän käyttöön kuin koristeeksi.