Keskustelua hybridiautoista

Aa, mun Auris ei olekaan meluava muoviämpäri :D (kuten usein kuulee kerrottavan). En sitä kyllä hiljaisena pidä, mutta moneen mun aiempaan autoon (esim. Fiesta oli varsinkin motarilla korville armoton, mutta ilmeisesti äänen sävy, taajuus jne. vaikuttavat paljonkin kokemukseen, vaikka niitä ei mittarilla esiin saisikaan) verrattuna Auris ei ole lainkaan niin äänekäs. Mulla ei toki ole ollut mitään laatuautoja.
Itseasiassa, Auris ei ole niin paha kuin joku 2019 Corolla, myöskään pelkkä desipeli mittaus ei kaikkea kerro, äänentajuus vaikuttaa enemmän

Itseasiassa, Auris ei ole niin paha kuin joku 2019 Corolla, myöskään pelkkä desipeli mittaus ei kaikkea kerro, äänentajuus vaikuttaa enemmän
Noissa mittauksissa tulokset näyttää kuitenkin olevan dB(A), eli A-painotettuja. Mittaus on siis suodatettu vastaamaan mahdollisimman hyvin ihmisen aistimaa ääntä. En osaa ottaa muuten kantaa noihin, mutta mitä olen netistä lukenut niin käytännössä kaikki ovat maininneet Lexus IS:n olevan todella hiljainen auto.

penkit eroaa ainakin corolla vs rav4.
rav4 jostain syystä ihan liian lyhyt penkin istuinosa. ei riitä edes 180cm.
En usko, että se syy on penkin pituudessa vaan ajoasennossa. Rav4 ajoasento on "traktorimainen", koska on SUV kun taas Corollassa istut ns. lattialla jalat suorassa. Muutenkin jos jalat puutuu ajamisessa niin lähtisin ensin katsomaan penkin säätöjä kun muuta, toki varmasti pitkä penkki tekee asennosta paremman, muttei lyhyellä penkillä pitäisi silti puutua.

Viitsiikö Lexus IS300h ostaa yli 200tkm ajettuna vai onko nuo jo paaliin valmiita? https://www.nettiauto.com/lexus/is/15535535
Itellä ollut nyt reilu 5v IS 300h, heittämällä paras auto mikä ollut alla. Varsinkin kesällä todella hiljainen ajettava, ja takaveto voimalinja on kesät talvet miellyttävä. Ei ainakaan omasta mielestä etuvetoinen ole suomen talveen parempi... Ite ajelin etuvetoisella corollalla joku 8 vuotta ja enää en etuvetoiseen vaihda ellei ole pakko, takavetoinen tai nelari. Itsellä km nyt mittarissa 212tkm ja eipä juurikaan ole mitään vikoja edelleenkään havaittavissa. Vaihtaisin uuteen IS:ään mutta kun niitä ei ole :D Ainakin itsellä on todella vaikea löytää hyvää vaihtoehtoa johon vaihtaa josta saisin yhtä paljon laatua rahalle. Omassa vielä luxury varustelu, eli parempaa varustetta kuin perus IS.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
300 742
Jäsenet
81 858
Uusin jäsen
lasahe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom