Keskustelua TechBBS-foorumin säännöistä ja moderoinnista

onko tämä @Nightuser in mielestä neuvoa vai turhaa komentelua ?
Emmie tiiä mitä mitä toinen hahmo miettii, kysy hältä. Mut joo, jospa et ottais asioita "komenteluna", nii helpottaa olot.. Ehkä oli turhan suoraan sanottu, anteeksi. Mut iha ystävällinen neuvo se oli loppupeleissä. e: ja enempi ylläpidolle suunnattu, ei sulle henkilökohtaisesti :)

kyllä tänään oli hyvä esimerkki miksi värienkäyttö olisi miltei pakollista, koska nettitarjouksen alla oli editoitu huomio että ei koske halvinta, mä en ees nähny sitä... huomasin vasta kommenteista asian

minun mielestä se on taas epäreilua muokkailla viestiä jatkuvasti varsinki jos viestin alla ei aina lue "muokattu" varsinkin tässä ketjussa... asia käsitelty minun puolesta, halusin vain kirjoittaa oman kokemukseni. ehkä saan vastauksen kysymykseeni vielä joskus, se jäi kaikilta ohi vaikka värikoodasin ja alleviivasin sen : )

kyllä tänään oli hyvä esimerkki miksi värienkäyttö olisi miltei pakollista, koska nettitarjouksen alla oli editoitu huomio että ei koske halvinta, mä en ees nähny sitä... huomasin vasta kommenteista asian
Edelleenki.. maksamalla jäsenydestä saat enemmän kuin kaksi teemavalintaa. Käyttäessäsi värejä, sun pitää kahlata noi kaikki läpi, jotta voit olla varma, että valitsemasi väri toimii kaikilla teemoilla.

minun mielestä se on taas epäreilua muokkailla viestiä jatkuvasti varsinki jos viestin alla ei aina lue "muokattu" varsinkin tässä ketjussa... asia käsitelty minun puolesta, halusin vain kirjoittaa oman kokemukseni. ehkä saan vastauksen kysymykseeni vielä joskus, se jäi kaikilta ohi vaikka värikoodasin ja alleviivasin sen : )

Viestiä voi editoida 5 min ilman, että tulee "muokattu". Voishan toi lyhyempikin aika olla.. tarkoitettu lähinnä typojen korjauksiin jne.

e: ja käyttäjät monesti näin tekevät kuin editoivat. Lisäävät "e:" tai vastaavaa. Mut siis, ehkäpä tosiaan asiasi meni ohi kaiken ylimääräisen vuoksi. Pidä se simppelinä vai mite se meni.

Käsittääkseni vanhentuneet varoitukset ei merkkaa. Nimimerkin muuttaminen ei taida olla mahdollista kuin tuhoamalla entinen ja luomalla uusi.

Nuo taisi olla kysymykset?

Käsittääkseni vanhentuneet varoitukset ei merkkaa. Nimimerkin muuttaminen ei taida olla mahdollista kuin tuhoamalla entinen ja luomalla uusi.

En kyl ymmärrä miksi kuvittelit ton olevan vastauksia lainaamaasi viestiin... Lisäksi vastasit aavistuksen väärässä, koska vanhat varoitukset kyl merkkaa. Ei ny ikivanhat, mut lähiviikkojen. Älykäs vasemmistolainen? Viittauksena toisesta ketjusta, että muut olisi matalan älykkyyden omaavia. Ei nyt oikee osu teoriasi..No, ehkäpä sieki oot persu kans. Varmaan saan toisen rankun, mut ainaki todistin teorias vääräksi.

Viimeksi muokattu:

kiitos vastauksesta, kerran kyllä saa muokata nimimerkin ostamalla jäsenyyden.
(se näkyy rofiilissa)

jos asia on näin niin se muuttaa koko käsityksen foorumista :thumbsup:
tietty jos tekee jotain äärettömän hullua voi saada ikibannit suoraan mut joo....

En kyl ymmärrä miksi kuvittelit ton olevan vastauksia lainaamaasi viestiin... Lisäksi vastasit aavistuksen väärässä, koska vanhat varoitukset kyl merkkaa. Ei ny ikivanhat, mut lähiviikkojen. Älykäs vasemmistolainen? Viittauksena toisesta ketjusta, että muut olisi matalan älykkyyden omaavia.
Siinä viestissä kirjoitettiin että "onko näin että vanhentuneella varoituksella ei ole mitään merkitystä" .

Ja eihän niillä vanhentuneilla mitään merkitystä taida olla. Voimassa olevilla vain.

Siinä viestissä kirjoitettiin että "onko näin että vanhentuneella varoituksella ei ole mitään merkitystä" .
Lainaamassasi viestissä kylläki luki,että
"minun mielestä se on taas epäreilua muokkailla viestiä jatkuvasti varsinki jos viestin alla ei aina lue "muokattu" varsinkin tässä ketjussa... asia käsitelty minun puolesta, halusin vain kirjoittaa oman kokemukseni. ehkä saan vastauksen kysymykseeni vielä joskus, se jäi kaikilta ohi vaikka värikoodasin ja alleviivasin sen : )"

Mut iha mite vaa luulet.. e: miten sie ny tähä liityt, menee nyt vassarit iha sekaisin. ja iha ookoo puhua vassareista kuten on ookoo puhua persuista (vaikkei olis).

Viimeksi muokattu:
Lainaamassasi viestissä kylläki luki,että
"minun mielestä se on taas epäreilua muokkailla viestiä jatkuvasti varsinki jos viestin alla ei aina lue "muokattu" varsinkin tässä ketjussa... asia käsitelty minun puolesta, halusin vain kirjoittaa oman kokemukseni. ehkä saan vastauksen kysymykseeni vielä joskus, se jäi kaikilta ohi vaikka värikoodasin ja alleviivasin sen : )"
Juu drago76 lainaamassa luki noin, mutta tarkoitin sitä kekkonen94 ensimmäistä viestiä mistä tämä keskustelu alkoi.

En minä ole lainaillut väärin mitään viestiä. Olen lainannut just sen viestin minkä olen halunnut lainata.
No silti iha päin persettä lainasit ja myönsikki, mut et silti ole väärin mitää lainannu? Annettaisko olla? En tiiä kenen kaa oot keskustellu, mut mie en sun kaa jutellu. Että vähä nyt hämmensi.

No silti iha päin persettä lainasit ja myönsikki, mut et silti ole väärin mitää lainannu? Annettaisko olla?
En ole edelleenkään lainannut mitään viestiä väärin. Enkä myöntänyt että olisin. Olet nyt käsittänyt jotain väärin.

Ja drago vastasi kekkosen ekaan viestin, mutta käytti lainauksessa toista viestiä varmaan sen takia että siinä viestissä luki "ehkä saan vastauksen kysymykseeni vielä joskus".

Jos vaikka keskityttäisiin moderoinnista ja säännöistä keskusteluun, viimeisimmät viestit ketjussa lähinnä jotain ihan muuta :geek:

Vanhentuneet varoitukset ei luonnollisestikaan vaikuta automaattiseen varoituskertymään josta foorumialusta antaa automaattisesti käyttökiellon, mutta kyllä koko varoitus- ja huomautushistoria huomioidaan kussakin moderointipäätöksessä. Esimerkiksi jos samasta asiasta on huomauteltu tai varoiteltu käyttäjää jo aiemmin, niin lähtökohtaisesti kynnys uuden varoituksen saamiseen samasta asiasta on matalampi. Ei ylläpito huvikseen huomauttele tai varoittele, vaan odottaa että viesti menee myös perille.

Ei missään nimessä. Kuten säännöissä sanotaan, "Annettu varoitus on voimassa kaksi kuukautta, jonka jälkeen se vanhenee."
hämmennyin, kun luin: "kahdesta varoituksesta tulee viikon käyttökielto."
käsitin viestistä, että: 💭 "nyt kuuluisi antaa viikon kielto, mutta annetaan olla."
(kun mulle kerty yhteensä 2)

turhaan myöhemmin lähettelin viestiä Sampsalle, että:
"koen varoituksen virheelliseksi ja haluan sen kumotuksi" :rofl:

hän varmaa ihmetteli vähän.... 👀

hämmennyin, kun luin: "kahdesta varoituksesta tulee viikon käyttökielto."
käsitin viestistä, että: 💭 "nyt kuuluisi antaa viikon kielto, mutta annetaan olla."
(kun mulle kerty yhteensä 2)

turhaan myöhemmin lähettelin viestiä Sampsalle, että:
"koen varoituksen virheelliseksi ja haluan sen kumotuksi" :rofl:

hän varmaa ihmetteli vähän.... 👀
Antaisitteko ny iha suosiolla varoitusta, notta oppii tavoille. /s

Statistiikka

Viestiketjuista
298 280
Jäsenet
81 466
Uusin jäsen
sete pyge