Tiedä asiallisesta, mutta on toi arkikieltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, kyllä uskon, että jollekulle se voi olla ihan täysin normaalia arkikieltä, jota käyttää sen enempää ajattelematta..Että mielestäsi "nyrkillä tapettavat" on iha arkikieltä (ja kaiketi asiallista mielestäsi) ja siitä hittovie meni joku raportoimaan. Moni muukin asia on omissa porukoissaan "arkikieltä", mut ei välttis tänne kuulu.
No jos täällä just äske annettiin rankkua, ku "vitun paska disney ja vitutti", nii todellaki lasten hakkaamiseeen liityvät viittaukset ansaitsee rankkua.Jaa, kyllä uskon, että jollekulle se voi olla ihan täysin normaalia arkikieltä, jota käyttää sen enempää ajattelematta..
Se mitä sanoja ihmiset käyttävät vaihtelee suureseti ja niistä pahastujien kannattaisi mennä itseensä ja kasvattaa paksumpi nahka, eikä itkeä merta jostain vitun sanoista!
Tiedä asiallisesta, mutta on toi arkikieltä.
No ehkäpä, mut pysykööt omissa piireissään tollaiset. Julkiseen kesksusteluun ei kuulu moiset.aa, kyllä uskon, että jollekulle se voi olla ihan täysin normaalia arkikieltä
Minun puolestani aivan käyttökelpoinen ilmaisu (siis se nyrkillä tapettavat), josta ei tulisi pahastua. Ja selkeästi monesta muustakin, kun kesti ihan jonkinaikaa, ennenkuin kukaan hoksasi, mistä oli puhe. Ei ihmisille ihan eri sanat menevat vakio käytettävien sanojen joukkoon...No jos täällä just äske annettiin rankkua, ku "vitun paska disney ja vitutti", nii todellaki lasten hakkaamiseeen liityvät viittaukset ansaitsee rankkua.
No ehkäpä, mut pysykööt omissa piireissään tollaiset. Julkiseen kesksusteluun ei kuulu moiset.
Noku ei oo ookoo. Tota tapahtuu tosielämässä iha liikaa jo muutenki, että siitä tarttis mitää "hauskoja" sanavirsiä vääntää vielä 2025 ( 2026)Minun puolestani aivan käyttökelpoinen ilmaisu (siis se nyrkillä tapettavat), josta ei tulisi pahastua. Ja selkeästi monesta muustakin, kun kesti ihan jonkinaikaa, ennenkuin kukaan hoksasi, mistä oli puhe.
Minun puolestani aivan käyttökelpoinen ilmaisu (siis se nyrkillä tapettavat), josta ei tulisi pahastua. Ja selkeästi monesta muustakin, kun kesti ihan jonkinaikaa, ennenkuin kukaan hoksasi, mistä oli puhe. Ei ihmisille ihan eri sanat menevat vakio käytettävien sanojen joukkoon...
No kuten jo aiemmin snaoin, niin paljon pienemmästäki varoituksia voi tulla.. Elämä on ja tää on vaa foorumi. e: Nyt sulla tuli huti ja sopeudut. Ei sen ihmeempääKun nyt on tehty selväksi, ettei kyseistä ilmausta saa foorumilla käyttää, niin en sitten käytä. Enkä väitä, että pitäisi saada käyttää. Mutta edelleen, se ei ollut tosiaankaan itselleni täysin päivänselvää mistä varoitus tuli, ennen kuin löysin tieni tähän ketjuun. Se olisi mielestäni pitänyt ilmaista joko varoitusbannerissa tai sitten aiheesta saamassani yksärissä. Ei tämä kuitenkaan mikään ihan pikkukakkos-foorumi ole, koska täällä ei selvästikään jaeta rankkua esimerkiksi yksittäisten kirosanojen käytöstä, jos sellainen muuten asiallisen viestin sekaan lipsahtaa. Niin silloin voi olla vaikea heti paukusta mieltää, ettei käyttämäni ilmaus olekaan suotavien joukossa.
Asia ei ole vakava, mutta kai sitä silti saa (toivottavasti) asiallista palautetta antaa.Elämä on ja tää on vaa foorumi.
jaa.. jatkat sit edelleen? Sulle oon jo vastannut mieltä askarruttaviin kysymyksiisi. Jatkakoot joku toinen..Asia ei ole vakava, mutta kai sitä silti saa (toivottavasti) asiallista palautetta antaa.
Kannattaa opetella erottelemaan NS kielikuvat ja sanonnat siitä, mitä joku aivan oikeasti aikoo tehdä, niin elämä on paljon helpompaa..Ei todellakaan ole, ärsyttää jo tarpeeksi paljon miten jotkut aikuiset ihmiset puhuvat lemmikkieläimistä miten voisi ja saisi hännästä tarttua kiinni ja vetää rotvallin reunaan saati sitten että puhutaan siitä miten lapsia voisi nyrkillä lopettaa. Noita tapauksia kun aina ja välistä saa lukea oikeastikin tapahtuneen tulee aina mieleen että epäilemättä ovat eläneet sellaisten ihmisten ympäröiminä joiden puheissa nuo ovat "käyttökelpoisia ilmaisuja" ja sitten vaan sanoista tekoihin...
Minä olin valmis lopettamaan jo viestin #5995 jälkeen. Joku muu jatkoi.jaa.. jatkat sit edelleen? Sulle oon jo vastannut. Jatkakoot joku toinen..
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.