Laitetaanpa tänne. Olisiko hyviä tipsejä penkkituloksen nostoon? Tipsejä tai oikeastaan jotain sarja-/ohjelmaideoita.
Penkkiohjelma | Kasvata penkkimaksimiasi vain 7 viikossa
Penkkiohjelma, jonka avulla kasvatat penkkimaksimiasi jopa yli 20kg vain 7 viikossa. Ota kokeiluun tämä pomminvarma penkkiohjelma ja ylläty tuloksista.
Itse aloitin tuon pari viikkoa sitten, penamaksimi ollut reilun vuoden jumissa 115 kg:ssa. Siinä on valmiit treenit ja sarjapainot voi katsoa taulukosta oman nykyisen maksimin mukaan.
Voin raportoida tuloksia vasta reilun kuukauden päästä, mutta tuntuu ihan hyvältä. Tuohon oheen sitten apuliikkeitä palautumisen ja jaksamisen mukaan. Itse oon tehny yläselkää, ojentajia ja jotain pecdeckin tyylistä laitetta kaveriksi tuohon 3*10-12 sarjoja. Ohjelman sarjat on enemmän hermostollista kehitystä ja apuliikkeillä yritän hypertrofiaa volyymin kautta hakea samaan aikaan.
Progressio vaikuttaa kyllä aika kovalta kun ohjelman mukaan mun viimeisessä treenissä tehdään ykkönen 130 kilolla mutta katsotaan. Tänään meni 8x105 mikä yllätti, tiedä sitten onko tästä ohjelmasta ollut näin nopeasti mulla kehitystä, 5x100 ollut tiukka aikasemmin.
Edit: tarkennan vielä, että otin tuosta vain tuon penkkitreenin ja muun treenin oon soveltanut itse.