Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Itse kysyin tänään Telian chatissä 4.12 avatusta liittymästä, että milloin lahjakortti on tulossa. Vastasi, että heidän tietojen mukaan minulle olisi pitänyt jo tulla lahjakortti, lupasivat selvittää asiaa. Voisiko postissa tai jossain olla joku pitkäkyntinen, joka tietää korteista ja ottaa niitä itselleen :hmm:

Sain itse Telian liittymän sopimusvahvistuksen säpoon juuri samana päivänä 4.12. ja lahjakortti kolahti postiluukusta tänään.
Kortti tuli muuten lähetystunnuksellisena "pakettina" peruskirjeen sijaan, joten mietin että johtuuko tämä juuri siitä että niitä on alkanut katoamaan urakalla?

Edellisinä vuosina olen itsekin joutunut kyselemään perään, nyt en.

Tänne tulis myös 7,99 tekstarit kolmeen liittymään, just sopivasti ennen kuin olisi pitänyt pistää vaihtoprosessi käyntiin, että ehtii ennen vanhojen päättymistä (14.3).

Sain itse Telian liittymän sopimusvahvistuksen säpoon juuri samana päivänä 4.12. ja lahjakortti kolahti postiluukusta tänään.
Kortti tuli muuten lähetystunnuksellisena "pakettina" peruskirjeen sijaan, joten mietin että johtuuko tämä juuri siitä että niitä on alkanut katoamaan urakalla?

Edellisinä vuosina olen itsekin joutunut kyselemään perään, nyt en.
Mulle tuli eilen yhteydenoton jälkeen tekstiviesti Telialta, jossa pahoiteltiin viivettä kortin toimituksessa ja että puuttuva lahjakortti toimitetaan seuraavan kuukauden loppuun mennessä.

Tänään tuli Elisalta winback puhelu. 5G 200M 18,99€. Sanoin suoraan, että tiedän porukan saaneen saman liittymän 12,99€ hintaan. Ei kuulemma mitenkään voi pitää paikkaansa. Totesin et ei kiitos, siirryn sit Telialle, jos ei oo parempaa tarjota. Odotellaan, löytyykö Elisalta neuvotteluhakukkuutta, vielä olis pari päivää aikaa, kun numsi on vasta 2.3.

Tänne tuli myös Elisalta 2,99€ jatkot 7,99€. Kerrankin venkslaamatta edellisen jatkoksi. Käyn kuitenkin vielä MOIlta kysäsemässä mitä siellä olisi tarjolla kunhan ehdin.

1771612730229.png

Tuollaista tarjotaan omalle hetken päästä päättyvälle 6,99e sopimukselle suoraan Elisan sivuilta, mutta mitäs tämä määräaikaisuuspuhe on...
-> Siirto moille vetämään
Tuo määräaikaisuus on siis hintaa koskeva. Ihan varmaan vahingossa Elisa on muotoillut sen noin epäselvästi…

Statistiikka

Viestiketjuista
301 207
Jäsenet
81 959
Uusin jäsen
Pasi Mäkelä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom