Joo no eipä tuo mitään, elämä jatkuu vaikka todettiin adhd yms autismia, jotenkin epäilin asiaa jo pitkään, mutta hyväpä että tuli ihan diagnosoitua, itse en huomaa mitään vikaa itsessäni, mutta muut

Ainoa mikä eniten ns. "vituttaa" että mun työkyky on alentunut, samassa tutkimuksessa todettiin työmuisti huonoksi, joka johtuu adhd:sta ja muusta, toki lisänä on autismia tms, ei pelkkä adhd, mikä ois ollut vähän helpompi diagnoosi.
Sen verta sen hoitajan kanssa turistua, että autistit yleensäkin pelaa pelejä paljon, koska sosiaalinen maailma on neuropsyykkisten asioiden takia haastavaa, lisäksi pelit mitä pelaa voi olla erilaisia, mitä esim normaali aivokuvan ihmiset jotka pelaa.
Itekkin ehkä huomaa pelimaailmassa sellaista, että pelaa mitä yleensä muut ei.
Pelaamista en kuitenkaan lopeta, mutta jos haluaa hoidon toimivan, pitää soveltaa omat toiminnot siihen että tukee oireiden kanssa pärjäämistä, mitenkään en enää pärjää työnhaussa kuitenkaan sellaisille, joilla mitää sairauksia ei ole. Ja nuorempana halusi toki kaikenlaista, esim yrittäjäksi, mutta ei vaan aivot kestäisi sitä kuormitusta, sekin vähän harmittaa, toki mulla on pikku ALV-tunnus ja siitä pikkutuloja lisäksi silloin tällöin.
Ai joo ei mulla ollu mitään huumeseuloja yms, en käytä mitään, joskus saunakaljaa, verikokeet toki, koska kolesteroli ja verenpaine korkea ja vähän sivuääniä sydämessä, mutta pitäs olla tarpeeksi hyvät että adhd lääkkeitä voi käyttää, pitää toki konsultoida kun on viimeinen lääkäri ja lopullinen diagnoosi.
Jatketaan toki terveyshuolet threadissa.
Joo bethesdan pelejä pelaillu viimoisina, niistä tykkään, lisänä clair obscur vielä kesken, no mans skytä vähän, cyberpunkkia, ja jotain rakennus/survival, valheim, palworld, satisfactory hakkaillu. ehkä tuo starfield 2.0 jos se uusin dlc parantais peliä.
steam backlogia piisais ja epic free games ollu pari hyvää peliä jota vois kokeilla, hogwars legacy, callisto protocol yms.
tällä hetkellä vähän kiirettä sinne tänne niin ei ehi aloittaa, mun pitää varata aikaa jos alan uutta peliä, joku pikakokeilu menee vaan enemmän aivot sekasi.