Kiihdyttely/pysähtely ei itsessään vie valtavasti, 2,5 tonnia painavassa sähköautossa vaikutus on merkittävämpi.
Sanomani 120km/h -> 80km/h rangen tuplaus oli liioittelua, 120km/h -> 60km/h voi olla jo lähempänä.
Kyllä 100km range alkaa jo rajoittamaan. Olettaen ettei ole latausmahdollisuutta (paikkaa tai aikaa) niin käytännössä voit käydä vain 50km päässä. Lisäksi voi alkaa viimeisillä kilometreillä jännittää jos akku näyttää yhtä prosenttia vaikka koti lähestyykin
Itselläni on Super Soco TC max, välttää tuohon omaan 15km työmatkaan. Ei mene satasta niin vähän siinä ja siinä kehtaako tuohon 80/100 nopeutta vaihtelevalle motarille mennä. Tosin hihnavedon ja sähkömoottorin hiljainen kombo on muutenkin enemmän edukseen pienemmällä tuulen suhinalla...
Myin Triumph Tigerini pois kun totesin että Supersoco on paljon kivempi tuossa 15km kaupunkiajossa ja oikeasti en käy missään kauempana pyörällä. Näköjään juuri 100km oli se ainoa viime vuoden pidempi lenkki
Katsotaan saisiko tuosta socosta jotain rahaa niin voisin kyllä ensi vuonna vaihtaa esim. tuohon Flying Fleahiin tai käytettyyn zeroon. En kyllä yhtään kaipaa pörinää, pakokaasun käryä ja jatkuvaa öljyä/bensan roiskimista