Näytönohjaimet - Yleisthreadi, mikä kortti minulle?

Kannattaa aina katsoa mistä noi tulee vaikka olisikin amazonista tilattu. Vaikka tuote tulis ja muuten kaikki menis hyvin niin noissahan ikävänä puolena on takuun hoitaminen jos sellaselle tulee tarvetta.
Muutaman kerran hoitanut takuuasioita saksalaisten liikkeiden kanssa ja se käy työstä kun ne ei edes puhu englantia.

Viimeksi muokattu:
En oo tuolta ikinä tilannut. Tuottaako se jotain mutkia?
Amazonista ylipäätään tilatessa ei ole mitään mutkikasta, kätevimpiä kauppoja netissä ja Amazon marketplace myyjältä ostaminen ei itse tilaamisen osalta oikeastaan eroa normaalista.

Tällä myyjällä on 15% yhden tähden arvioita, mielestäni vähän liikaa ottaen huomioon että ratingejä on aika paljon joten negatiivisten arvioiden määrä on tilastollisesti merkittävä. Tämän lisäksi huomioisin että tuote ei ole "Fulfilled by Amazon". FBA on kauppiaalle lisäkulu mutta hyödyttää ostajaakin, esim palautus toimii Amazonin kanssa suoraan ja on luultavasti helpompaa kuin kauppiaan kanssa asioista sopiminen ja sen omien joidenkin mahdollisten lisäehtojen noudattaminen tms. Itse en ostaisi näin kallista tuotetta marketplacesta ylipäätään, paitsi jos Fulfilled by Amazon ja arviot keskimäärin lähes 5 tähteä.

Amazonista ylipäätään tilatessa ei ole mitään mutkikasta, kätevimpiä kauppoja netissä ja Amazon marketplace myyjältä ostaminen ei itse tilaamisen osalta oikeastaan eroa normaalista.

Tällä myyjällä on 15% yhden tähden arvioita, mielestäni vähän liikaa ottaen huomioon että ratingejä on aika paljon joten negatiivisten arvioiden määrä on tilastollisesti merkittävä. Tämän lisäksi huomioisin että tuote ei ole "Fulfilled by Amazon". FBA on kauppiaalle lisäkulu mutta hyödyttää ostajaakin, esim palautus toimii Amazonin kanssa suoraan ja on luultavasti helpompaa kuin kauppiaan kanssa asioista sopiminen ja sen omien joidenkin mahdollisten lisäehtojen noudattaminen tms. Itse en ostaisi näin kallista tuotetta marketplacesta ylipäätään, paitsi jos Fulfilled by Amazon ja arviot keskimäärin lähes 5 tähteä.
Kiitokset neuvoista. Passaan tämän tarjouksen sitten ja jatkan sopivan etsintää.
Ei tuo Gigantin takuukorjauskaan helppoa ole kun pitää sitoutua maksamaan rahdit yms. Paljon en ole Gigantista ostellu enkä ostele tulevaisuudessakaan

Ei tuo Gigantin takuukorjauskaan helppoa ole kun pitää sitoutua maksamaan rahdit yms. Paljon en ole Gigantista ostellu enkä ostele tulevaisuudessakaan
Jos takuukorjaus on aiheellinen niin kauppiaan eli Gigantin täytyy maksaa toimituskulu: Takuu ja kuluttajansuoja. Ulkomailta ostaessa pätee eri ehdot.

Siinä ei mielestäni ole mitään vikaa että pitää sitoutua maksamaan JOS takuukorjaus todetaan aiheettomaksi, se on ihan heidän osaltaan sallittua ja sillä vältetään turhia palautuksia ja niiden turhia kuluja Gigantille.

Kiitokset neuvoista. Passaan tämän tarjouksen sitten ja jatkan sopivan etsintää.
Eipä tuolla amazon myyjällä näyttänyt nuo 1 tähden arvostelut olevan kääntäjän mukaan muusta kuin hitaista toimituksista, tai siis ettei esim. DHL tuonut pakettia heidän lupaamana päivänä, muutenhan tuo näyttäisi ihan legit kauppurilta.

Erittäin hyvä hinta on kyllä 9070XT kortista.

Statistiikka

Viestiketjuista
282 259
Jäsenet
78 381
Uusin jäsen
Knight60

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom