Ei ole tarkoitus sen enempää puolustella Asusta, koska olihan tuo heiltä todella paskaa tiedotusta (lue: ei mitään tiedotusta, että aikovatko tukea), ei siitä mihinkään pääse. Mutta ei heiltä kai myöskään missään vaiheessa ole mitään virallista lausuntoa tullut, että eivät tukisi ja sitten kun shit hit the fan, niin kääntäisivät kelkan ja ilmoittaisivat, että kyllä me sittenkin tuetaan. Voin olla väärässä, koska en ole tätä casea niin tarkasti jaksanut seurata.
Toki siinä kesti aika kauan, että saivat ReBAR tuen Z370 ja Z390 emoille, mutta ymmärän myös sen pointin, että kun on n+1 erilaista emoa, niin siinä testaamisessa kestää. Eikä se välttämättä ole mikään meriitti olla ensimmäinen, jos samalla on tiedossa loppukäyttäjille ongelmia bugisen BIOSin kanssa.
Mutta se siitä Asusin puolustamisesta, kun ei itselläni ole penniäkään kyseisessä firmassa kiinni. Itse olen lähinnä positiivisesti yllättynyt, että mun 2017 vuonna julkaistu emo sai vielä ReBAR tuen, koska olin jo ihan varma ettei tälle enää mitään tukea tule