Ihan samoilla markkinoilla pelaa kaikki. Toki keskiverto suomalaismiehellä on varmaan paremmat pisteet ja mahikset, mutta markkinat on silti samat.
On se vaan hassua miten tämä on muka niin monimutkaista rakettitiedettä joillekin.
Ei kysymys ole siitä, että minä tai sinä välttämättä oltaisiin kiinnostuneita juuri niistä naisista, jotka kenties päätyvät näiden mamumiesten seuraan. MUTTA joku toinen mies voisi olla kiinnostunut niistä naisista. Kuten myös niistä naisista, joista minä ja sinä ollaan kiinnostuneita. Ja kas, saatiin kilpakosija samoille apajille.
Mutta tämä on tosiaan tällaista viidennen asteen rakettitiedettä.
Vaikka tulisi 100 miljoonaa mamumiestä Suomeen, niin "tietenkään" se ei mihinkään vaikuta, joo joo...Kyllä maar nääs MINÄ ITSE pelaan niin eri markkinoilla, että nämä 100 miljoonaa mamumiestä muuttuvat ihan olemattomiksi ja näkymättömiksi. Joo joo. Kyllä kyllä.
Kova on tarve joillakin julistaa erinomaisuuttaan suhteessa vallitseviin tosiasioihin.
1) Nyt puhuttiin noista rajan takaa tulevista. Nämä siis ovat oletettavasti paperittomia, työttömiä ja rahattomia eivätkä osaa kieltä.
2) Mites se teoria menikään meidän naisten pariutumisen osalta? Kuulemma emme hyväksy kuin itseämme "tasoltaan" korkeampia miehiä parisuhteeseen. Naiset teorian mukaan pariutuvat aina ylöspäin.
3) Do the math.
4) Keksitään uusi tasoteoriasääntö: "Naiset pariutuvat aina ylöspäin, paitsi jos kyseessä on työtön turvapaikanhakija. Tai renttu. Tai keksi-tähän-sopiva-selitys. Kuka tahansa paitsi ei naapurin suomalaistaustainen Erkki (nimi valittu satunnaisesti).
Kyllä maar nääs MINÄ ITSE pelaan niin eri markkinoilla, että nämä 100 miljoonaa mamumiestä muuttuvat ihan olemattomiksi ja näkymättömiksi. Joo joo. Kyllä kyllä.