Kirjoitat asiaa, sillä lisäyksellä, että tämä ei valitettavasti todellakaan koske pelkästään miehiä. Aika vajavaista se huomioiminen arjessa on myös naisten puolelta, miehet tuntuu vaan kestävän sitä paremmin. Ehkä sitten osittain sen takia, että nainen hoitaa usein isomman osan kotitöistä, tai ehkä sen takia että joillekin miehille riittää kunhan vain on seksiä. Mä toivon että suhteessa on molemmin puolin pieniä muistamisia, hierontoja ja kosketuksia (ilman että niissä on toivetta seksistä). Useammankin naisen kohdalla on kuitenkin tullut vastaan, että tämä ei vastavuoroisesti koskaan ohikulkiessa esim. sipaise hartioita tai peppua, ei tule spontaanisti antamaan suukkoa tai niskahierontaa, eikä tuo kaupasta sitä lempiolutta. Tulee vähän hassu olo: pitääkö mun oikeasti ääneen sanoa, että kyllä mäkin tykkäisin jos säkin joskus tekisit näin? No, olen sanonut, ja se on ainakin hetkellisesti parantanut tilannetta. Mutta kun se ei ole tullut alun perin spontaanisti vaan ainoastaan sen jälkeen kun olen erikseen toivonut, niin fiilis ei ole ihan sama kuitenkaan.Valitettavasti aivan liian moni esittää ensimmäiset kuukaudet jotakin roolia kehuen ja huomioiden naista, ja sitten kun ollaan eksklusiivisessa suhteessa kaikki tuo loppuu kuin seinään. Neuvoni siis on, että ottakaa se pysyväksi tavaksi. Jos toisen huomioiminen tuntuu teennäiseltä ja vaivaannuttavalta kannattaa pohtia miksi niin on, ja kuinka paljon sitä parisuhdetta ja kumppania sitten arvostaa vai arvostaako, jos ei ole halua näyttää sitä? Miehille kun tosiaan se huomioimattomuus voi maksaa lopulta koko parisuhteen.
Onko sitten kulttuuriset mallitkin vähän sellaisia, että miehen kuuluu huomioida, naisen ei niinkään tarvitse? Elokuvissakin se on aina mies joka kantaa kukkapuskaa tai suklaarasiaa, mutta mitä ne naiset elokuvissa antaa vastaavasti miehelle?
Kyllä näissä voisi molemmat sukupuolet tsempata aika paljon, niin parisuhteet olis kestävämpiä.

Olikohan Kevin Samuels(rauha hänen muistolleen), joka sanoi että mies tarvitsee parisuhteessa safkaa, seksiä ja rauhaa. Aasialaiset naiset tajuavat tämän, kun mun ikähaarukan naiset harvemmin ovat yksinhuoltajien kasvattamia.