Mun mielestä tässä nyt ei ole kyllä mitään kovin erikoista. Lue vaikka koko stoori alusta asti. Venalaine heitti muka positiivisen kommentin kuinka on taas yrittänyt pelailla pc:llä ja paskaahan se oli niiltä osin, mitkä liittyy itse alustaan. Minä ihmettelin omasta mielestä ihan aiheessa, miksi alkoi säätää pitkään ollutta konettaan vasta nyt, kun sen olisi voinut tehdä ajat sitten. Tai jos on tiennyt, että ei ole säädetty, niin miksi se pitää tuoda esiin, kuin se olisi yllättäen tullut vastaan. Ottaen huomioon henkilön aiemmat viestit ja suhtautumisen aiheeseen, alkoi toki vahvasti tuntua sillee että on haluttu taas vaan löytää negaa, mitä tänne heittää.
Venalaine on sanonut lukemattomia kertoja, että nuo asiat ei merkitse hänelle mitään, ja ne ei hänelle tee peleistä yhtään parempia, joten ei ne ole hänen mielestä asioita jotka tarjosivat hänelle parempaa pelikokemusta PC:llä. Aiheesta on keskusteltu viesti tolkulla, eikä esiin ole tullut yhtä ainoata asiaa/osa-aluetta, missä PC tarjoaisi hänelle parempaa pelikokemusta. Ei mitään.
Siksi minun on hyvin vaikeaa uskoa, että hän oikeasti ajattelisi, että PC voisi olla hänen mielestään alustana jossain asioissa parempi, tai että hänellä olisi oikeasti mitään oikeasti positiivista sanottavaa PC:stä pelialustana.
Minä voi ihan heti sanoa, että ihan mielellään ottaisin konsolin helppouden ja käytön sujuvuuden, jos sen voisi yhdistää niihin asioihin/etuihin, joita PC tarjoaa. Semmoinen laite kelpaisi kyllä.