PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

PS5 Has Best Holiday Ever, Overall Sales Pass 75 million - IGN

Oikein kun fanilasien takaa tiirailee niin voi nähdä 30 miljoonan myydyn Xbox konsolin olevan puolet Sonyn arviolta 80 miljoonasta :sgiggle:
Viimeisin analyytikkojen tekemä arvio myynneistä on 31.5 miljoonaa on viimevuoden marraskuusta, eiköhän laitteita ole senkin jälkeen myyty useampi miljoona, olihan siinä joulusesonkikin välissä, sanotaan nyt että vaikka 35 miljoonaa. Puolet on ihan hyvä palttiarallaa heitto. Jutun kontekstissa on aivan sama onko niitä Xboxeja 35 vai 40 miljoonaa.

Viimeksi muokattu:
PS5 Has Best Holiday Ever, Overall Sales Pass 75 million - IGN

Oikein kun fanilasien takaa tiirailee niin voi nähdä 30 miljoonan myydyn Xbox konsolin olevan puolet Sonyn arviolta 80 miljoonasta :sgiggle:
Mäsän leluja ei paikoin enää ole myynnissäkään joten hiljaista on lisämyyntien kanssa. Konsolimyyntien ero venyy päivä päivältä suuremmaksi ja on menossa 2/3 Sonylle ja mäsälle loput. Valtava floppi siis kyseessä mäsälle ja Sony on jälleen kerran rikkomassa 100 miljoonan myydyn konsolin rajapyykkiä.

Keskiarvollisesti yhdellä eurolla saa yhden pikselin ruudulle, ei yhtään huonompi diili tuo Series S, en ymmärrä mitä jengi vouhottaa. :thumbsup:
Vähän sama kuin ostaisi 30 eurolla auton joka kulkee 30 km/h, ja perustelisi kuinka eurolla saa yhden kilometrin tunnissa samalla kun mersut ja ferrarit maksaa enemmän per/kmh.

Minusta Series S ei ole edes tarkoitettu muille kuin kevyempiä pelejä pelaaville, sekä niille jotka haluaa pilvipelata. Viimeistähän Microsoftkin taisi kovasti mainostaa? Kevyempiin peleihin varmasti oivallinen laite. Raskaissa peleissä tuo kuvan tarkkuus on aivan huumori-osastoa.

Jos ei oikeasti yhtään kiinnosta kuvanlaatu, niin sitten Series S todella hyvää vastinetta rahalle. Silti säästäisin kyllä vähän ja ottaisin PS5 tai Series X ennemmin. Kauanko peliyhtiöt jaksaa julkaista tuolle Series Ässälle pelejä?

Mäsän leluja ei paikoin enää ole myynnissäkään joten hiljaista on lisämyyntien kanssa. Konsolimyyntien ero venyy päivä päivältä suuremmaksi ja on menossa 2/3 Sonylle ja mäsälle loput. Valtava floppi siis kyseessä mäsälle ja Sony on jälleen kerran rikkomassa 100 miljoonan myydyn konsolin rajapyykkiä.
Silti Sonykin on lähtenyt multiplatta tielle🤔 ehkä ne konsolimyynnit ei olekkaan ihan kaikki kaikessa🤷 kuinkahan paljon scalpereilla on ps femmaa varastoissa🫢

Silti Sonykin on lähtenyt multiplatta tielle🤔 ehkä ne konsolimyynnit ei olekkaan ihan kaikki kaikessa🤷 kuinkahan paljon scalpereilla on ps femmaa varastoissa🫢
Oletko kuullut firmojen kasvavista tulostavoitteista koskaan? Nämä mammutit kuten Sony ja mäsä eivät ole sinun eikä minun kavereita vaan kaikki keinot käytetään jotta kassavirta kiihtyisi. Mäsän tapauksessa pelit pakotetaan tuomaan muille koska konsolibisnes rypee huolella jo toista sukupolvea.

Oletko kuullut firmojen kasvavista tulostavoitteista koskaan? Nämä mammutit kuten Sony ja mäsä eivät ole sinun eikä minun kavereita vaan kaikki keinot käytetään jotta kassavirta kiihtyisi. Mäsän tapauksessa pelit pakotetaan tuomaan muille koska konsolibisnes rypee huolella jo toista sukupolvea.
Ai eikö me saadakkaan mitään palkintoa tästä sotimisesta😳
Rypeehän se, mutta kuten Sony just todisti niin ei se rautamyynti ole kaikki kaikessa.

Luo kelle luo. Juuri tässä Steam- ja Epic-kirjastojani selailin ja totesin, että täällä on muuten helkutin monta peliä, mitkä olen konsolilla pelannut, mutta PC:llä en edes käynnistänyt tai jos olen, niin vain pari minuuttia pelannut.

Luo kelle luo. Juuri tässä Steam- ja Epic-kirjastojani selailin ja totesin, että täällä on muuten helkutin monta peliä, mitkä olen konsolilla pelannut, mutta PC:llä en edes käynnistänyt tai jos olen, niin vain pari minuuttia pelannut.
Ja kyllähän sen tälläkin foorumilla huomaa kuinka useamman pelin aiheessa keskustellaan enemmän pc väen ongelmista ja niiden ratkaisuista kuin itse pelistä.

Ja kyllähän sen tälläkin foorumilla huomaa kuinka useamman pelin aiheessa keskustellaan enemmän pc väen ongelmista ja niiden ratkaisuista kuin itse pelistä.
Aika moni keskustelu koskee FPS:ää ja grafiikka-asetuksia, jotka on täysin vapaavalintaisia "ongelmia". PC:llä ei ole pakko säätää mitään noista, pelit ja Nvidian sovellus osaa automaattisesti laittaa PC-raudalle X riittävän oikeat asetukset keskiverto pelaajalle. Ja noin suurin osa PC:llä pelaakin, ja rautakin on lähempänä konsoleita kuin huippu PC:tä.

Täällä palstalla on paljon meitä "PC hifistelijöitä", jotka hakee sitä ultimaattista kokemusta, ja se voi joskus tuottaa päänvaivaa. Mutta lähes aina myös sen arvoista :)

Mutta, windows 95 ajasta asti säätäneenä, PC:llä on enemmän myös oikeita ongelmia ja bugeja. Jos Pleikkarille laitettaisiin mahdollisuus kenelle tahansa asentaa melkein mitä tahansa ohjelmia, niin niitä ongelmia olisi paljon myös pleikkarilla. Eli kortilla on kääntöpuolensa. Samalla PC mahdollistaa myös työnteon ja opiskelun tarvittaessa, ja näitä varten mm. tarvitaan eri ohjelmia.

Esimerkki keskiverto konsolipelaajien ja PC-pelaajien mentaliteetti eroista: Uusi peli Wuchang on huonosti optimoitu, ja FPS heittelee aiheuttaen "mikrolagia" liikkuvaan kuvaan, konsolipelaajat redditissä sanoo että peli pyörii hyvin konsolilla. Samalla PC-pelaajat kiroaa surkeaa optimointia, vaikka peli tosiaan on surkeasti optimoitu kaikille alustoille ja FPS droppeja on reilusti myös konsoleilla. Keskiverto konsolipelaajat ei hätkähdä samalla tavalla FPS-ongelmista, kuin PC-pelaajat, jotka aikanaan tottui "sulavaan pelikokemukseen". Nykyisin tulee näitä pökäleitä, joita ei osata tai jakseta optimoida kunnolla, ja siinä ei mikään super-PC tuota sulavaa pelikokemusta. Silti paras kokemus kuvanlaadussa ja FPS:ssä on tässäkin esimerkissä huippu PC:llä, joka myös maksaa.

Konsoli = helpompi "plug and play" pelaaminen. Lähes, mutta ei täysin bugivapaa kuitenkaan (PS5 tuossa olkkarissa). Hyvää rautaa peruspelaamiseen. Rajoitetumpi pelikokemus objektiivisesti katsottuna.

PC = Vaatii ajureiden asentamisen ekalla kerralla, sen jälkeen "plug and play" ja mahdollisuus, mutta ei pakko säätää esim. grafiikoita ja hakea haluamansa FPS:n. Mahdollistaa korkeamman kuvanlaadun ja sulavamman ruudunpäivityksen. Todennäköisyys törmätä ongelmiin pieni, mutta ehdottomasti isompi kuin konsoleilla.

Kannattaa toki ostaa vain pelejä mitä aikoo pelata. Refundi on hyvä idea sit jos huomaa parin minuutin aikana että peli ei oo oman ajan arvoinen.

Palkinto on se nautinto kun yhä useampi PC luo pelaajille ylivoimaisia elämyksiä.
Toki taitaa se tyypillisin pc:ee pelaaja pelata jollain ihan muulla kuin sillä 5090 ympärille kasatulla monsterilla.
Kannattaa toki ostaa vain pelejä mitä aikoo pelata. Refundi on hyvä idea sit jos huomaa parin minuutin aikana että peli ei oo oman ajan arvoinen.
Monelta hudilta säästynyt gamepassin takia🫡

Statistiikka

Viestiketjuista
283 092
Jäsenet
78 505
Uusin jäsen
Jokkee2

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom