Pixel-puhelimet

Pieni kysymys Googlen kalenteri appin toiminnasta: Aiemmissa Samsungin puhelimissani heidän oma kalenterisovelluksensa on tehnyt automaattisia ehdotuksia tapahtuman nimeksi, ajaksi, paikaksi jne, kun olen vain alkanut kirjoittamaan tapahtuman nimeksi samaa kuin kalenterissa on aiemmin ollut. Googlen omassa kalenteri appissa tämä ei toimi (vastaavasti), vaan joudun laittamaan kaikki yksityiskohdat erikseen kaikille uusille (mutta samanlaisille) tapahtumille. Googlettaminen antaisi ymmärtää, että vastaava toiminto löytyisi myös Googlen omasta sovelluksesta, mutta en ole saanut sitä toimimaan. Osaisikohan joku täällä auttaa?

Mulla siis Payoneeriltä 4 eri sähköpostia tullut, kun sen Googlen sähköpostilinkin mukaan toimin ja laitoin sinne mun 6a puhelimen IMEI tiedot ja ilmeisesti piti olla hyvitykseen oikeutettu malli.
1. email verification kun tili piti tehdä sinne.
2. Your request to get payments from Google LLC is under review
3. Your request to get payments from Google LLC is approved!
4. Welcome to Payoneer! (seuraavana päivänä tullut mainos jossa toivottivat tervetulleeks asiakkaana.)
Ja jos loggaudun sinne luotuun Payoneer tiliin ihan tyhjää näyttää, ettei mitään aktiviteettia ole koskaan ollut.

Tämän jälkeen tai lisäksi ei mitään muuta viestejä asiaan liittyen ei ole minulle tullut. Oliko sinulla samat viestit vai vielä jotain muita?

Onpa erikoinen tuo Tapsankin juttu sitten. Tosin iFixitistä tuota prosessii vähän luin ja ohan se kohtuu vaikee käyttäjän ite tehdä ja ilmeisesti näyttö on tiukasti liimattu tossa mallissa ja just vaikein osuus mitä niissä ohjeissakin neuvotaan olemaan varovainen.
Mulla tuli noi samat mailit nro 1-3, joiden jälkeen mielestäni jo seuraavana arkipäivänä tuli vielä neljäs maili, jossa sanottiin selkeästi maksun olevan matkalla heiltä mun pankkitilille. Sitäkö ei ole vieläkään näkynyt?

Mulla siis Payoneeriltä 4 eri sähköpostia tullut, kun sen Googlen sähköpostilinkin mukaan toimin ja laitoin sinne mun 6a puhelimen IMEI tiedot ja ilmeisesti piti olla hyvitykseen oikeutettu malli.
1. email verification kun tili piti tehdä sinne.
2. Your request to get payments from Google LLC is under review
3. Your request to get payments from Google LLC is approved!
4. Welcome to Payoneer! (seuraavana päivänä tullut mainos jossa toivottivat tervetulleeks asiakkaana.)
Ja jos loggaudun sinne luotuun Payoneer tiliin ihan tyhjää näyttää, ettei mitään aktiviteettia ole koskaan ollut.

Tämän jälkeen tai lisäksi ei mitään muuta viestejä asiaan liittyen ei ole minulle tullut. Oliko sinulla samat viestit vai vielä jotain muita?
Eikö siinä Google "pyytänyt" että sinulla pitää olla Payoneer tili luotuna, ennen kuin jatkat pidemmälle (jos haluat rahana). Ainakin minä pysäytin koko homman tähän, ja rekisteröidyin ensin Payoneer palveluun. Mikä ei ollut ihan tuosta noin vain klikkailua, mutta nyt siellä kuitenkin näkyy $100 Googlelta.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 329
Jäsenet
78 793
Uusin jäsen
Ruskeapala

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom