Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Voittaminen ei varmaankaan tunnu yhtä nautinnolliselta kuin 30min tappelun jälkeen, mutta jos on vain tunnin parin rako pelailla niin pikkumappi tuntuu mukavalta vaihtoehdolta.

Itse näkisin tän just päinvastasena, kun nykyään monesti etenkin Miramamarissa tuntuu ettei nää ketään. Hyppää jonnekkin, kukaan muu ei tule, etsi autoa, ei löydy, juokse aavikolla, eikä ees kuulu ketään. Sit juokset lähimpään kylään, ammut pari kertaa ilmaan jos joku tulis esiin mut ei. Kolmanneks viimeinen alue, 22 hengissä ja sit sua aletaan ampumaan kolmesta eri suunnasta.
Tapahtuu aivan liian usein itelle tossa mapissa... :D

Nytkun mappi pienenee noin paljon, jos ne sais lagin kuriin (mitä epäilen), luulis ton olevan paljon nautinnollisempaa voittaa kun on oikeesti selvinnyt jostain muustakin kun tappavan tylsästä juoksemisesta.
 
Itse näkisin tän just päinvastasena, kun nykyään monesti etenkin Miramamarissa tuntuu ettei nää ketään. Hyppää jonnekkin, kukaan muu ei tule, etsi autoa, ei löydy, juokse aavikolla, eikä ees kuulu ketään. Sit juokset lähimpään kylään, ammut pari kertaa ilmaan jos joku tulis esiin mut ei. Kolmanneks viimeinen alue, 22 hengissä ja sit sua aletaan ampumaan kolmesta eri suunnasta.
Tapahtuu aivan liian usein itelle tossa mapissa... :D

Nytkun mappi pienenee noin paljon, jos ne sais lagin kuriin (mitä epäilen), luulis ton olevan paljon nautinnollisempaa voittaa kun on oikeesti selvinnyt jostain muustakin kun tappavan tylsästä juoksemisesta.

Tätä hain takaa, että saatat tunnin pelata saamatta yhtäkään reilua 1v1 tappelua. Ihan perus, että lootit 20min ihan rauhassa hyvät kamat ja alueelle ajaessasi joku ampuu sinut autoon.

Mutta itsellä ehkä 1/5 kanapelistä on ollut jatkuvaa taistelua ja varpailla olemista. Se on hieno fiilis voittaa peli, kun sinulla/tiimillä on 5-25 tappoa.
 
Ostin tämän viikko sitten ja n. 15h on tullut pelattua. Ennätykseni on tähän mennessä neljäs sija soolona, ja olen useasti päässyt top 10:een. Outo peli sinänsä, että pahimmillaan tämä on helvetin kämäinen juoksemis- ja piiloutumissimulaattori, jossa lopulta joku ehtii ampua sut yllättäen sadan metrin päästä. Tuntuu, että tässä pelissä menestymiseen vaikuttaa yhtä paljon niin puhdas onni kuin taito. Parhaimmillaan peli on kuitenkin helvetin hauska ja jännittävä. Etenkin porukalla pelattuna.
 
Uutta pätkää taas vaihteeksi.
Hyvä video. Ensi sekunneilla pisti silmään kameran nykiminen joka taisi johtua näppis+hiiri yhdistelmästä. Luin jostain että PUBG-elokuvien tekijät käyttävät gamepadin analogitikkuja tuollaisiin "helikopterista" kuvattuihin kohtiin, ja sillä saa muutenkin tehtyä sulavampaa jälkeä jos replaysta nauhoittaa.
 
Ostin tämän viikko sitten ja n. 15h on tullut pelattua. Ennätykseni on tähän mennessä neljäs sija soolona, ja olen useasti päässyt top 10:een. Outo peli sinänsä, että pahimmillaan tämä on helvetin kämäinen juoksemis- ja piiloutumissimulaattori, jossa lopulta joku ehtii ampua sut yllättäen sadan metrin päästä. Tuntuu, että tässä pelissä menestymiseen vaikuttaa yhtä paljon niin puhdas onni kuin taito. Parhaimmillaan peli on kuitenkin helvetin hauska ja jännittävä. Etenkin porukalla pelattuna.

Sysopin striimuleita kun katsoo, niin pelkällä tuurilla pärjää paremmin kuin taidolla :rofl:

Siksi itse tykkäänki enemmän pelata duo/squadia, kun saa enempi taisteluita eikä niin helposti tule joku selkään ja tapa koko squadia vs solo.
 
Juu, SSD on on tälle pelille jotenkin erikoisen tärkeä.
Toki kuulostaa se inasen häiriityneeltä että kontrollit olisi sekaisin HDD:n takia. :D Toisaalta ehkä myös napit rekisteröityy viiveellä, ja siitä moinen efekti.
Oletettavasti tuollainen poistuu ajan X myötä kun vaan odottaa, mutta ootko näin pitkälle edes päässyt?
 
Tuskin kontrolli vika siitä johtuu että peli on HDD:llä. Tai aika vaikee olisi uskoa että siinä olisi syy tuohon ongelmaan. Itselläni oli joskus peli HDD:llä asennettuna niin ainakin teki sitä että tekstuurit latautu todella hitaasti,esim jos laskeuduit johonkin paikkaan ja menit taloon sisälle niin ei huonekalut sun muut asiat latautunut kun viiveellä.
 
Kontrollit menee välillä sekaisin alt+tabin kanssa leikkiessä edes takaisin. Kannattaa siis koittaa ettei ole siitä kiinni.
 
Pienempi mappi toivon mukaan vähentää sitä "midgame lullia", joka varmasti on jokaiselle pelaajalle tuttu. Yleisin pelihän menee siten, että alkupelissä tulee kohtaaminen tai pari jos et hyppää johonkin ihan hevon kuuseen. Sen jälkeen on pitkä 10-15 min pätkä jolloin et todennäköisesti törmää kehenkään ja loppupelissä sitten tapahtuu taas koko ajan.

Jotkut tykkäävät tästä rytmityksestä, mutta varmasti olisi kysyntää tiiviimmälle pelikokemukselle, josta tuo midgame lull puuttuu tai se on ainakin tuntuvasti lyhyempi.
 
Aluksi olin epäileväinen, mutta pikku hiljaa minäkin alan olla innoissani tuosta tulevasta pienestä kartasta. Ehkäpä vihaamani vesistön ylitys tuleekin olemaan tärkeä taktinen osa matsia johon oma pelaaminen pitää yrittää sopeuttaa. Toivottavasti ei käy niin että parempi tuurisen saaren asukit saavat ilmaisia tappoja kun toiset uivat epätoivoisesti minuutin verran vastarannalle.
 
Uutta pätkää taas vaihteeksi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Toinen 20 tapon ylitys NA-servulta ja 1 mansquadista

Steam Community :: Screenshot :: 1 man squad, NA


Tähän videoon kiteytyy hyvin se, minkä takia PUBG > Fortnite, näin siis oma mielipide. Yksinkertaisesti fragaaminen on niin paljon tyydyttävämpää PUBG:ssa kuin Fortnitessa, jossa damageluvut vain pomppivat ruudulla. Ei siis sillä, Fortnite on hyvä peli ja monessa asioissa PUBG:ta edellä, mutta se tärkein elementti, eli toisen pelaajan ampuminen ei tunnu lähellekään yhtä hyvältä!

Hyvä video btw :)
 
Aluksi olin epäileväinen, mutta pikku hiljaa minäkin alan olla innoissani tuosta tulevasta pienestä kartasta. Ehkäpä vihaamani vesistön ylitys tuleekin olemaan tärkeä taktinen osa matsia johon oma pelaaminen pitää yrittää sopeuttaa. Toivottavasti ei käy niin että parempi tuurisen saaren asukit saavat ilmaisia tappoja kun toiset uivat epätoivoisesti minuutin verran vastarannalle.

Voit sinäkin joskus olla se onnekkaampi, joka saa rannalle ampua.
Onhan se välillä mukavaa :cool:
 
Sysopin striimuleita kun katsoo, niin pelkällä tuurilla pärjää paremmin kuin taidolla :rofl:

Siksi itse tykkäänki enemmän pelata duo/squadia, kun saa enempi taisteluita eikä niin helposti tule joku selkään ja tapa koko squadia vs solo.
Jos pärjääminen on tyyliin 50 joukkoon pääsemistä niin ehkä. Mut voittamista on turha yrittää "tuurilla." 0 tapon voittoja on olemassa mut harvinaista.
 
Mä oon kyllä alkuaikoina voittanut tuurilla. Meni juoksemiseksi alueen perässä, ketään ei näy, meen talon pihaan kämppäämään muurin ja laatikoiden väliin kun kuumotti joka puolelta kuuluvat dmr ja ar äänet, itellä kädessä umppi. Alueet osu ja olin kolmanneksi viimeinen, toiset kaks juoksee vieressä yhteen ja mulle jäi ampua se viimeinen milli selkään. Kaks laukausta umpilla, 1 tappo ja kana..
 
Tuli vastaan hauka tapaus soolossa: kaverilla oli ilmeisesti mikki kokoajan päällä ja "all" kanavalla eli kun lähestyin äijää niin alkoi kuulua kohinaa ja hengistystä ja tiesin lopulta täsmälleen missä kaveri on niin ei ollut kuin katsoa kulman taakse ja poks :D Sen jälkeen kuului jotai cyka blyat tyyppistä
 
Kukaan muu sitä mieltä, että M4 sietäisi saada vähän nerffiä? Ei ole mitään syytä käyttää muita ei-crate rynkkyjä jos sellaisen löytää. AK on toki tehokkaampi per laukaus ja M16 aavistuksen tarkempi kauas ampuessa, mutta M4:n teho vs. rekyyli (varsinkin täysin "pimpattuna") vie sen kirkkaasti kärkeen melkein tilanteessa kuin tilanteessa.
 
Kukaan muu sitä mieltä, että M4 sietäisi saada vähän nerffiä? Ei ole mitään syytä käyttää muita ei-crate rynkkyjä jos sellaisen löytää. AK on toki tehokkaampi per laukaus ja M16 aavistuksen tarkempi kauas ampuessa, mutta M4:n teho vs. rekyyli (varsinkin täysin "pimpattuna") vie sen kirkkaasti kärkeen melkein tilanteessa kuin tilanteessa.

Miksi aseiden pitäisi olla samalla viivalla?
 
Miksei ne voisi olla? Enemmän vaihtelua on parempi kuin vähemmän.

En tarkoita, että niiden pitäisi olla identtisiä, mutta tällä hetkellä M4 on käytännössä parempi aina kuin AKM tai M16.

Sitä vaan, että pelissä on melko turha olla eri aseita, jos loppupeleissä on sama minkä nostaa. Tällä hetkellä aseissa on sopivasti vaihtelua (tosin saisi ehkä olla vielä enemmänkin) ja niitä joutuu käyttämään hieman erilailla.

Ei se taisteluja pääsääntöisesti ratkaise, onko sulla kädessä m4 vai akm (jos osaat niitä käyttää) vaan täysin muut asiat.
 
Menikös kellään muulla rikki peli pätsissä?
Ei meinaa lähteä käyntiin, tulee vaan joku crash report hommat ja sitten kun saa käyntiin pelaa pelin kuolee ja koittaa mennä lobbyyn niin taas kaatuu... Kaikki perus kikat on koitettu paitsi pelin uudelleen asennus. Se ei tällä netillä hirveesti kiinnostele vielä...
 
Se on muutenkin aika mahdoton saada täydellistä balanssia aseille. Ei M416 nyt ole millään tasolla niin OP ettei M16:lla tai AK:lla voisi voittaa taistelua sellaista pelaajaa vastaan jolla on M416. Läheltä M16 burst ja AK sarja on todella tehokkaita. Tosin itsekin aika otan M416 jos on tilaisuus. Rekyyli on kyllä suhteessa muihin rynkkyihin aika suhteettoman pieni.

Jännä nähdä miten se tuleva FAL/STG 58 tasapainotetaan. Periaatteessa sen pitäisi tehdä enemmän lämää kuin AK:n tai ainakin luodin pitäisi olla nopeampi (oikeasti 823 m/s), koska käyttää samaa NATO 7.62 patruunaa kuin M24. Sitten jos/kun on vielä sarjatuli niin rekyylin pitää olla kyllä sarjalla melkoinen ettei tuo ole liian OP. Toinen vaihtoehto on myös rajoittaa kiikareita, teaserissä oli ainakin normaali kisko eli sen perusteella kiikarit menis kiinni mutta onko se sitten rajattu max 4x:ään, luulisin näin. Ainakin toivoin että tuo ei ole crate ase.
 
Eikä mun mielestä todellakaan pidä olla täydellistä balanssia aseille, toki "loottaa tämä ja voita kaikki" tason eroja ei tarttisi olla.

Itellä riippuu ihan täysin omista / squadin aseistuksesta mitä tulee noukittua. Jos mulla on esim sks/kar98, niin silloin nousee m416. Jos mulla on mini, sillon nousee akm. Jos mulla ei ole matkalle asetta vaan esim. Vector silulla jne, nousee m16. Jos koko squadi käyttää 5.56, nousee itellä akm/sks/kar ihan siksi ettei tule ammuspulaa
 
Jos ei ole kiire minnekään niin minä vaihdan M4 -> Scar-L jos tulee tilaisuus. Scar-L:ssä rekyyli tuntuu olevan "reilusti" pienempi kuin M4:ssa ja sillä tuntuu saavan ne pari ratkaisevaa kutia osumaan jotka menisivät ohi M4:lla. Näin siis sarjalla alle 50m ampuessa. Tulee tehtyä tuota "paniikkinappulasarjaa" vieläkin vaikka neuvon muille että nopeita kertalaukauksia kannattaisi ampua.

Scar-L > M4 :D
Miramar > Erangel :D
 
Minunkin suosikkiaseeni on M4. Hyvä vain että aseissa on eroa ja sattumaltahan ne löytääkin. M4:llä olen saanut kummatkin solo voittoni. Sillä on hyvä sprayata, auttaa varsinkin kun olen huono ampumaan. Toimii myös singlellä hyvin 4x:n kanssa. Hyvä moneen käyttöön mutta kaipaa kyllä täyttä upgradea jotka tosin on helppo löytää.
 
M4:n teho vs. rekyyli (varsinkin täysin "pimpattuna") vie sen kirkkaasti kärkeen melkein tilanteessa kuin tilanteessa.

Eikös näin kuuluisi ollakin, kun M4 saa aseen käyttäytymiseen 3 vaikuttavaa attachmenttia (piippu, grip, stock) ja M16 vain tuon yhden eli piipun. Kai aseen johon menee (= johon tarvitsee eniten) lisäosia kuuluisi täyteen kerättynä ollakin paras, eihän siinä muuten olisi varsinaisesti järkeä. (Enkä tiedä onko tuo muutenkaan absoluuttisesti paras, monipuolisin kylläkin.) Kyllähän tässä pelissä muutenkin on tietynlainen hierarkia aseiden suhteen ja tuurikin vaikuttaa paljon --> hyvällä tuurilla saat hyviä aseita ja apuvälineitä --> näillä pärjää pidemmälle. Mikään assault rifleistä ei kuitenkaan ole niin heikko, ettäkö se estäisi pärjäämästä.

M16 taitaa muuten olla burstilla lähitaistelussa kaikista tehokkain AR. Siinä mielessä hullunkurista, kun yleensä M16 mieltäisi nimenomaan hyväksi pidemmälle etäisyydelle ja M4:n lähietäisyydelle. Nythän M16 ei saa enää edes 8x scopea, jolla se oli ennen käytännössä Minin korvike.

AK:sta voisi kuitenkin höllätä tuota screen shakea. En nyt toki ole hetkeen käyttänyt sitä mutta ainakin ennen tuota oli ihan älyttömästi oikeasti korkean rekyylin lisäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä pelaaja voi voittaa vaikka pistoolilla ilman armoria :D Saattaa vaatia myös tuuria

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Joka tapauksessa jos on mikä tahansa rynkky, level 2 armorit ja optiikkaa ja healeja niin ei voi syyttää juuri vehkeitä jos häviää. Alue saattaa toki laittaa kuivana kakkoseen mutta sille taas ei voi minkään. Skilli (ja/tai tuuri) vie sitten aterialle asti
 
EVzbbBYh.jpg

Nähtävästi vähän päivitelleet sisätiloja.
 
Viimeksi muokattu:
Huomasin jo eilen, että aavikolle on lisätty palmuja. Tiedä sitten mitä kaikkea muuta on tullut.
 
Eikös näin kuuluisi ollakin, kun M4 saa aseen käyttäytymiseen 3 vaikuttavaa attachmenttia (piippu, grip, stock) ja M16 vain tuon yhden eli piipun. Kai aseen johon menee (= johon tarvitsee eniten) lisäosia kuuluisi täyteen kerättynä ollakin paras, eihän siinä muuten olisi varsinaisesti järkeä. (Enkä tiedä onko tuo muutenkaan absoluuttisesti paras, monipuolisin kylläkin.) Kyllähän tässä pelissä muutenkin on tietynlainen hierarkia aseiden suhteen ja tuurikin vaikuttaa paljon --> hyvällä tuurilla saat hyviä aseita ja apuvälineitä --> näillä pärjää pidemmälle. Mikään assault rifleistä ei kuitenkaan ole niin heikko, ettäkö se estäisi pärjäämästä.

M16 taitaa muuten olla burstilla lähitaistelussa kaikista tehokkain AR. Siinä mielessä hullunkurista, kun yleensä M16 mieltäisi nimenomaan hyväksi pidemmälle etäisyydelle ja M4:n lähietäisyydelle. Nythän M16 ei saa enää edes 8x scopea, jolla se oli ennen käytännössä Minin korvike.

AK:sta voisi kuitenkin höllätä tuota screen shakea. En nyt toki ole hetkeen käyttänyt sitä mutta ainakin ennen tuota oli ihan älyttömästi oikeasti korkean rekyylin lisäksi.

Jos mulla on M16 ja M416 aseina niin käytän nimenomaan M16 lähitaisteluaseena koska M416 on niin paljon parempi kauas ammuttaessa koska vertical gripillä ei ole juuri mitään pystyrekyyliä eli voi kertatulella käytännössä ampua niin nopeasti kuin sormesta lähtee aika kauaskin. Sitten taas M16 on läheltä burstilla semmoinen peto ettei mitään järkeä ja kohtuu kauas red dotilla kertatulellakin.
 
Kanapäivällistä heti toisesta duo-matsista. Onpas helppo peli. :cool:

Pitkään tuli lykättyä tämän testaamista, mutta kun sukulaispoika pelailee niin lähdin sitten kaveriksi. Ihan hauskaa mähinää ja äänimaailma tuntui hyvältä, syke nousi varmaan 100 lyöntiä kun tuli eka vihupari vastaan mikä saatiin alas.
 
Nyt on pelitunteja takana 20 tuntia, ja chicken dinner oli eilen käsinkosketeltavissa. Tulin toiseksi. Viimeinen taistelu käytiin pellon keskellä todella pienellä pläntillä. Sieltä heinien seasta on todella vaikea nähdä mitään ja ketään. Osuin pari laukausta, mutta vihollinen oli nopeampi ja parempi. Eiköhän tämä tästä.
 
Ennen käytin M16 burstilla jatkuvasti mutta kun tickraten tai jonkun muun takia peli ei rekisteröi kaikkia osumia siitä läheskään aina tai jopa harvoin niin M4 on parempi läheltäkin ja varsinkin kauaksi.
 
Olenkohan väärässä vai en, mutta tuntuu, että n. 1600-1700 ratingin tienoilla alkaa tulemaan kova nousu haastavuudessa! Nyt tuossa haarukassa ja tuntuu, että ”kaikki” tiputtelee liikkeessä tai suojassa olevaa meikäläistä 150+ metristä hetkessä tai onnistuu pelaamaan fiksusti pussiin ja kanat jää haaveeksi. 12 aiempaa kanaa sekaisin eri FPP muodoista, n. 15 pelituntia per kana-ateria tahdilla (toki ensimmäisen kanan kohdalla oli yli 40h pelikellossa, nyt 180h)
 
Viimeksi muokattu:
Onko täällä keskusteltu xbox versiosta, vai pitäiskö sille olla oma ketju kun on aikalailla eri buildi?
 
Onko täällä keskusteltu xbox versiosta, vai pitäiskö sille olla oma ketju kun on aikalailla eri buildi?

Eipä juuri ole ollut keskustelua kun suurin osa täällä varmaan PC:llä veivaa kuitenkin. Eiköhän ne keskustelut mahdu tähän samaan.
 
Milloinhan rankingit nollattiin viimeksi? Mullekin on tullut tuon päivityksen jälkeen pari todella helppoa matsia, joissa oon voittanut tulitaisteluita lähinnä siksi ettei vastapuoli osannut ampua. Tuntui kuin olisin pelannut täysiä aloittelijoita vastaan.

Uudet tähtäimet on ihan kivoja, eipä noissa isoja muutoksia ole. 2x on todella seksikkään näköinen. Jostain käsittämättömästä syystä tykkään kuitenkin eniten käyttää M416:sta ilman tähtäintä. Pelkillä raudoilla on paljon mukavampi röpötellä menemään ja oon saanut sillä reilusti enemmän tappoja kuin holoa tai punapistettä käyttäessä.
 
Milloinhan rankingit nollattiin viimeksi? Mullekin on tullut tuon päivityksen jälkeen pari todella helppoa matsia, joissa oon voittanut tulitaisteluita lähinnä siksi ettei vastapuoli osannut ampua. Tuntui kuin olisin pelannut täysiä aloittelijoita vastaan.
Taisi olla 28.2.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Onko toi yleensä kuukauden välein, tietääkö joku? Eli joka kuukausi nollasta.
Jotain tälläistä muistelen.
Ainakin PUBG Trackerissa seasonit pelaajaprofiileissa merkattu 2018-02, 2018-03, jne.
 
Heh tässä sitä aiemmin pyydettyä 4X DP-sniputtelua. Burstit on nössöille, se on full auto tai gtfo!

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Havainnointikykysi on erinomainen.

Kiitos. Pointtini oli kuitenkin se, että käsite "sniputtelu" ei ainakaan omassa päässäni vastaa ihan tuota.

E: Eli siis sitä, että vapautetaan yli 30 metrin matkalla koko konekiväärin lippaallinen vihollisen suurpiirteiseen suuntaan tietynlaisella "toivotaan että osuu" meiningillä. Ei siinä, hyvä tappo (eikä sillä väliä miten se tappo tulee) ja kyllähän tuon DP:n pitäisi bipodilta tuollaisella matkalla vielä helpostikin pystyä tappoihin. Suurin heikkoushan tuossa on siinä, että bipodilla makoilevan LMG-kaverin pää on aika helppo kohde oikealle tarkkuuskiväärille. (Jos vastassa on osaava kaveri tarkkuuskiväärillä niin se hakeutuu äkkiä suojaan ja vetää takaisin ampuessa yhdestä kumoon.)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos. Pointtini oli kuitenkin se, että käsite "sniputtelu" ei ainakaan omassa päässäni vastaa ihan tuota.

E: Eli siis sitä, että vapautetaan yli 30 metrin matkalla koko konekiväärin lippaallinen vihollisen suurpiirteiseen suuntaan tietynlaisella "toivotaan että osuu" meiningillä. Ei siinä, hyvä tappo (eikä sillä väliä miten se tappo tulee) ja kyllähän tuon DP:n pitäisi bipodilta tuollaisella matkalla vielä helpostikin pystyä tappoihin. Suurin heikkoushan tuossa on siinä, että bipodilla makoilevan LMG-kaverin pää on aika helppo kohde oikealle tarkkuuskiväärille. (Jos vastassa on osaava kaveri tarkkuuskiväärillä niin se hakeutuu äkkiä suojaan ja vetää takaisin ampuessa yhdestä kumoon.)

Ei tuo mitenkään erityisen hyvä tappo ollut, taitavammat tekee tuon nopeammin ja tosiaan vähemmillä kudeilla SKS:llä. Mut hauskuus ja helppous 5/5. Harmi kun toi m249 on käyttökelvoton tähän hassutteluun epätarkkuudensa takia.
 
Kyllä taas parin päivän takaiseen vert. osu enää mihinkään ja kaverit pistää heti nassuun..kyllä osaa vttaa..huoh!

Ekat tapot helposti mutta heti kun parempaa asetta niin vaikka miten pääset ampumaan niin kaveri vaan heilahtaa ja kaikki kaverin kudit kyllä osuu heti, kerkeä kissaa sanoa ja itte jäät ihmettelemään että miten vitussa ei kuollut..prkl huoh. Ja joo tod.näk olen ohi ampunut.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 725
Viestejä
5 049 432
Jäsenet
80 975
Uusin jäsen
konstadaonly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom