Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Onko Steamin FPS overlay luotettava? Minulla on Qnixin 27" QHD led -näyttö ja olen laittanut siihen uuden firmwaren, jolla pitäisi saada 60+ virkistystaajuuksia. Nyt Nvidia ohjauspaneelissa näytön asetuksen kuitenkin näkyi 2560x1440 @ 60Hz. Olen pelin command lineen lisännyt fps:n 96:een. Onko fps tosiasiassa 60 vai näyttääkö tuo steamin overlay oikein?

Kyllä se ihan suht. hyvin näyttää. Jos FPS kokoajan 60, niin olisiko Vsync jäänyt päälle 60Hz?
 
Sitä että ilman vsyncciä näyttis voi piirtää miten tahansa paljon ruutuja sekunnissa mitä tehot antaa myöden mutta sun näyttösi näyttää niistä ainoastaan 60kpl per sekunti.

edit: Eli tuossa firmwaresäädössä on nyt joku vialla. Oletan että olet ainakin esim. käynnistänyt koneen ja näytön välissä uudestaan ennen kuin koitit että saako nvidian paneelissa yli 60hz?

Millä johdolla se näyttö on kiinni? Jos vaikkapa hdmi niin silloin käsittääkseni pitäisi olla vähintään hdmi2.0 että tukee yli 60hz. Displayport johdolla pitäisi ainakin toimia.

Näytti olevan hdmi -> adapteri -> näytönohjaimen DVI-portti. Pitääpä vaihtaa DVI:ksi, kun noita lojuu ylimääräisenä.

Oletko näytönohjaimen asetuksissa luonut uuden resoluution jossa on käytössä tämä 96Hz?

Siis Nvidia Control Panelista (?) olen säätänyt noita tarkkuuksia. Lienee oikea paikka.

Kyllä se ihan suht. hyvin näyttää. Jos FPS kokoajan 60, niin olisiko Vsync jäänyt päälle 60Hz?

FPS ei ole koko ajan 60, vaan 80-105. Vsync ei ole päällä Nvidian pelikohtaisissa asetuksissa tai PUBG:n asetuksissa.

Koita luoda uusiksi nuo custom modet, nykyisellään mennään 60hz.

Ei antanut luoda custom profileja nyt ollenkaan. Näytön firmwarea en ole päivittänyt, mutta Nvidian asetuksia olen kyllä. Pitääpä alkaa etsimään (rajoittuneilla omilla taidoilla) vikaa.



Tämän hyvän lisäksi koneesta on (toivottavasti) poweri rikki. Sain juuri Seasonicin X-Series-powerin tulla uuden Prime-mallin pari kuukautta sitten takuuseen. Testataanpa illalla uudella powerilla.
 
Siis Nvidia Control Panelista (?) olen säätänyt noita tarkkuuksia. Lienee oikea paikka.

Kyllä.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Resoluution annat olla natiivin mutta refreshiin säädät sen halutun, 96. Itse käytin ko. ruudussa 100Hz.
Ylikelloitus toimii ainoastaan Dual-DVI -kaapelilla, ei HDMI.
 
Kyllä.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Resoluution annat olla natiivin mutta refreshiin säädät sen halutun, 96. Itse käytin ko. ruudussa 100Hz.
Ylikelloitus toimii ainoastaan Dual-DVI -kaapelilla, ei HDMI.


Näin minä olen niitä tehnyt, mutta taisi olla Customize-nappi harmaana nyt.
 
Ihan jeppis tuo uus kartta , pyöriikin ihan hyvin. Luultavasti tulee pihalle aika pian.. ?:cigar2:
 
Tämä peli ei ole tallentanut vielä kertaakaan statsejani; kaikki tilastot näyttävät nollaa, vaikka olen pelannut monta peliä. Onko muilla sama juttu?
 
Uuden kartan peluu jäi vain pariin kertaan kun siellä ei ole kuin soolo ja kartta on muutenkin kesken.

Isona erona rinkula liikkui juoksuvauhtia koko pelin ajan ja näkyvyys suurimmassa osassa karttaa on paria sataa metriä, enkä keksinyt käyttöä ajoneuvoille. Heti löytyi myös pari senttiä korkea kynnys jonka yli pitää hypätä ja vene ei kuluttanut bensaa ollenkaan. Talojen tyhjyys vei yllättävän paljon tunnelmaa ja nyt huomaa kuinka paljon pientä säätöä hyvä kartta vaatii vaikka sen luulisi olevan valmis.

Valituksesta huolimatta kartta taitaa olla erittäin hyvä kunhan sitä pääsisi pelaamaan porukalla.
 
Tämä peli ei ole tallentanut vielä kertaakaan statsejani; kaikki tilastot näyttävät nollaa, vaikka olen pelannut monta peliä. Onko muilla sama juttu?
Tarkasteletko varmasti oikeaa pelimuotoa ja oikeaa serveriä, EU, TPP vai FPP?
 
Taitaa olla sen verran uusia pelaajia, että postaan nämä hyödylliset kuvat taas:

Yleinen opas 4x ja 8x tähtäimille eri kaliibereilla.
pubg_4x-8x.jpg

https://s31.postimg.org/c26yu6nbv/pubg_4x-8x.jpg

8x tarkemmin.
pu_556_4x_by_wackyjacky101.png

https://s31.postimg.org/an5e5h1ob/pu_556_4x_by_wackyjacky101.png

4x 7.62
pu_762_4x_by_wackyjacky101.png

https://s31.postimg.org/h0uh8pyuj/pu_762_4x_by_wackyjacky101.png

Miramarin autolla ajettavat kinttupolut.
miramarin_kinttupolut.jpg

https://s31.postimg.org/8vcfajv63/miramarin_kinttupolut.jpg
 
Nyt sain custom modet näkyviin ja näytön pitäisi olla 1440p @ 100 Hz. Otin Nvidian asetuksista VSyncinkin pois päältä ihan kaikesta käytöstä ja silti TestUFO: Frameskipping näyttää 60 Hz.

Onkohan näyttö edelleen 60 hz?
 
Nyt sain custom modet näkyviin ja näytön pitäisi olla 1440p @ 100 Hz. Otin Nvidian asetuksista VSyncinkin pois päältä ihan kaikesta käytöstä ja silti TestUFO: Frameskipping näyttää 60 Hz.

Onkohan näyttö edelleen 60 hz?
Niin vaihdoitko jo DVI > DVI liittimiin, kuten täällä puhuttiin aiemmin?

Eli DVI-D > DVI-D.
Huomiona että DVI-D kaapelissa on kaikki pinnit, kun puhuit että sulla on noita DVI piuhoja ennestään. Jos keskeltä puuttuu pinnejä, se on vain single-link kaapeli ja max 60 Hz.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, ja sorry jos Cumbo tuttua juttua.

Oliko se tosiaan HDMI:llä kiinni aiemmin, siis monitorin päässä? Tosta Qnix 27" 1440p löytyy vähän ristiriitaista infoa. Täälläkin myyty yksi moinen joulukuussa, ja tekstin mukaan monitorissa pelkkä DVI sisääntulo.
 
Testiservuilla olevan patchin infot:

Spectating Your Killer
  • Players can now spectate their killer by clicking the “watch” button on their match result screen
  • Solo killer spectating
    • If you get killed by the Blue Zone, the Red Zone or from falling, you can spectate the nearest player from your death location
    • When the player you were spectating dies, you can continue spectating the killer of that player
    • If the player you were spectating gets disconnected, you can continue spectating their killer
  • Duo / Squad killer spectating
    • Same as above but can only spectate the enemy team after all your team members are dead
  • You can report a player you are spectating in Killer Spectate mode by pressing R
  • If you click Death Cam, you won’t be able to use the Killer Spectate mode

UI/UX
  • The default setting for voice chat changed to “Team Only”

Bug Fixes
  • Fixed a bug where vehicles suddenly flip, go flying or come back to the starting point while driving
  • Fixed a bug where the IGN of your killer was not shown when viewing Death Cam
  • Adjusted the rotation axis for the preview model in customization menu for better usability

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #9

Liveen kun on stabiili, joka nykyään tuntuu tarkoittavan jotain vuorokautta tai jopa alle. :rofl:
...joka ei välttämättä ihan paras idea, kun täällä jengillä näennäisesti pieni patchi aiheuttanut stutteria yms.
 
Niin vaihdoitko jo DVI > DVI liittimiin, kuten täällä puhuttiin aiemmin?

Eli DVI-D > DVI-D.
Huomiona että DVI-D kaapelissa on kaikki pinnit, kun puhuit että sulla on noita DVI piuhoja ennestään. Jos keskeltä puuttuu pinnejä, se on vain single-link kaapeli ja max 60 Hz.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, ja sorry jos Cumbo tuttua juttua.

Oliko se tosiaan HDMI:llä kiinni aiemmin, siis monitorin päässä? Tosta Qnix 27" 1440p löytyy vähän ristiriitaista infoa. Täälläkin myyty yksi moinen joulukuussa, ja tekstin mukaan monitorissa pelkkä DVI sisääntulo.

On tällä hetkellä nimenomaan tollaisella dual-link DVI-D -piuhalla, jossa on kaikki pinnit. Ja siis piuha molemmista päästä tollainen. Qnixissä ei ole muuta videoulostuloa kuin tuo DVI-portti.

Ja on ollut jatkuvasti samalla piuhalla.
 
Testikartta ei pyörinyt yhtä sulavasti kuin peruspeli, välillä putoili alle 50fps ja lähes koko ajan pientä nykimistä. 1440p ja high/medium asetukset.
Joistain rakennuksista puuttui tekstuurit kokonaan.

Yhdessä matsissa onnistuin pääsemään kympin sakkiin näkemättä yhtäkään vihollista ennen kuolemaani, ilmeisesti tuossa pienessä kartassa suurin osa porukasta pääsee hengestään ensimmäisten minuuttien aikana :bored:
 
On tällä hetkellä nimenomaan tollaisella dual-link DVI-D -piuhalla, jossa on kaikki pinnit. Ja siis piuha molemmista päästä tollainen. Qnixissä ei ole muuta videoulostuloa kuin tuo DVI-portti.

Ja on ollut jatkuvasti samalla piuhalla.
Okei.
Tähän tosiaan viittasin:

Näytti olevan hdmi -> adapteri -> näytönohjaimen DVI-portti.

Mulla ei löydy kokemusta noista OC näytöistä, joten paha sanoa missä mättää. Miten niille tavallaan luodaan se Hz tuki käyttiksessä vai miten se ikinä meneekään.
Out-of-the-box 120/144Hz näytöt toiminut suoraan, ja olen ihan vain näyttöadapterin asetuksista sen valinnut enkä muuta tehnyt. Eli onko se nyt tuossa W7 tuolla:
Right-click the desktop. > Choose Screen Resolution. > In the Screen Resolution window, click the link Advanced Settings. > Monitor tab
 
Testikartta ei pyörinyt yhtä sulavasti kuin peruspeli, välillä putoili alle 50fps ja lähes koko ajan pientä nykimistä. 1440p ja high/medium asetukset.
Joistain rakennuksista puuttui tekstuurit kokonaan.

Yhdessä matsissa onnistuin pääsemään kympin sakkiin näkemättä yhtäkään vihollista ennen kuolemaani, ilmeisesti tuossa pienessä kartassa suurin osa porukasta pääsee hengestään ensimmäisten minuuttien aikana :bored:

Joo täällä kans aika napakkaa fps droppia havaittavissa. Siellä missä on se vuori keskellä sitä saarta niin dippaa just tuonne 50fps tienoolla ja ei meinaa sieltä nousta mihinkään.. Muuten pyöritään siellä 100fps paremmalla puolella yleensä.
Ite kyllä tykkäilin, että oli enemmän vihuja ku normi kartassa kun muutaman kerran top 10 pääsin..
 
Yhdessä matsissa onnistuin pääsemään kympin sakkiin näkemättä yhtäkään vihollista ennen kuolemaani, ilmeisesti tuossa pienessä kartassa suurin osa porukasta pääsee hengestään ensimmäisten minuuttien aikana :bored:

Pelasin pari matsia, ja tuntui myös että parin alkutaistelun jälkeen oli alle 30 hengissä. Voi toki johtua siitä, että uusi mappi ja porukka haluaa heti taistelemaan - - > hyppää oletettuun hotspottiin.

Itse kartasta ei oikein osaa sanoa vielä, kun on todella keskeneräinen ja paljon on vielä tekemistä.
 
Nyt pääsi ensimmäistä kertaa pelaamaan. Yksi surullisen lyhyt rundi takana, mutta tosiaan kuten jo osa sanoi pyörii kyllä todella huonosti.
Noh, karttahan on aivan alkutekijöissään vielä.
 
Jos pyörii huonosti, niin koittakaa vaihtaa display modea. Alussa tuntu pyörivän tosi huonosti kunnes kävin vaihtamassa full screen -> full screen (windowed) -> full screen. Itselle tuo nosti 20-30fps.
 
Uutta karttaa testattu ja kolmas on paras sijoitus. Hirveet lootit kyllä tullu joka matsissa, AR ja SR siluja löytyy :D. Tekstuurien ja talojen sisällön puute varmaan menee sen piikkiin että kartta on varhaisessa testi aiheessa. Pyöri eniwei itellä ihan mukavasti.

Tykkäsin tosta alueiden rytmityksestä loppupäässä. Alueet liikkuu sen verran hitaasti että kaukaakin ehtii juosta helposto aluetta karkuun mutta seuraava alue lähtee jo 30sek kuluttua liikkeelle
 
Tunnin parin sisään about tulee experimental test servulle myös squadit, ja nyt saa myös lisää avaimia testiin: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Codename: Savage Beta - Day Two Update

Muita muutoksia tuolla experimentalilla:

  • Increased the item and weapon spawn rates inside residential buildings and small cabins to improve the looting experience along the outskirts of the map.
  • The first blue zone circle will show up right at the beginning of the match so players can plan their strategy before parachuting.
  • Blue zone time adjusted to speed up gameplay during the first phase of the match.
  • Red zone frequency has been lowered
  • There are now fewer explosions inside each red zone. The size of the red zone remains the same.
  • Vans now spawn less often. The two-wheeled motorcycle spawns more often. Motorbikes with sidecars have been removed from Codename: Savage.
 
Nyt on löytynyt aika toimivat napit. Tällaiset muutokset tällä hetkellä:

CAPS LOCK = walk (toggle, ei hold)
SHIFT = sprint (hold) ja split stack
CTRL = crouch (toggle)
ALT = prone (toggle)
V = freelook
hiiren rulla vasemmalle = 1 (primary weapon)
hiiren rulla oikealle = 2 (secondary weapon)
etummainen peukalonappi hiiressä = firing mode
takimmainen peukalonappi hiiressä = map (toggle)
hiiren oikean laidan etummainen nappi = smoke
hiiren oikean laidan takimmainen nappi = stun grenade
T = bandage
Y = first aid kit
H = booster
§ = push to talk

Nyt olisi mm. Z, C ja B vapaana, jos keksisi jotain järkevää tarvetta.

Olisiko muuten mahdollista (ja sallittua) tehdä sellaista makroa, että kun painat jotain nappia (G- tai M-nappi, näppiksenä Logitechin G710+), niin ensin suoritetaan Insert ja samalla samaiselle napille bindataan Delete. Ja taas kun painaa, niin se bindaisi Deleten suoritettuaan nappiin Insertin. Näin voisi yhdellä napilla lisätä ja poistaa markeria omaan sijaintiinsa. Vastaavanlainen nappi voisi olla hyvä kranaateille. Eli että namiska kierrättäisi throwablesia vain sitä yhtä nappia painamalla.
 
Olisiko muuten mahdollista (ja sallittua) tehdä sellaista makroa, että kun painat jotain nappia (G- tai M-nappi, näppiksenä Logitechin G710+), niin ensin suoritetaan Insert ja samalla samaiselle napille bindataan Delete. Ja taas kun painaa, niin se bindaisi Deleten suoritettuaan nappiin Insertin. Näin voisi yhdellä napilla lisätä ja poistaa markeria omaan sijaintiinsa. Vastaavanlainen nappi voisi olla hyvä kranaateille. Eli että namiska kierrättäisi throwablesia vain sitä yhtä nappia painamalla.
Macrojen kanssa kannattaa sitten olla todella varovainen.
Logitechin omalla softalla jos saat jotain tehtyä, niin luultavasti fine. Luulisi että varmasti ok...
Tosin en ole itse katsonut pystyykö se millaisia tekemään, vaikka täältä G910 löytyy.

Sen sijaan softat mitkä ei ole jonkun tunnetun oheislaitevalmistajan tekemiä jättäisin koskematta.
Meinaan niistä on bannia heilunut.
Yksi on se Autohotkey tjsp, mutta se on ymmärrettävää koska sillä voi koodata ihan rekyylit pois..... se ei oikein riitä perusteluksi että "käytän sitä vain asiaan X", koska ei sellaista voi varmaan järkevästi erotella BattlEye puolella.
 
Macrojen kanssa kannattaa sitten olla todella varovainen.
Logitechin omalla softalla jos saat jotain tehtyä, niin luultavasti fine. Luulisi että varmasti ok...
Tosin en ole itse katsonut pystyykö se millaisia tekemään, vaikka täältä G910 löytyy.

Sen sijaan softat mitkä ei ole jonkun tunnetun oheislaitevalmistajan tekemiä jättäisin koskematta.
Meinaan niistä on bannia heilunut.
Yksi on se Autohotkey tjsp, mutta se on ymmärrettävää koska sillä voi koodata ihan rekyylit pois..... se ei oikein riitä perusteluksi että "käytän sitä vain asiaan X", koska ei sellaista voi varmaan järkevästi erotella BattlEye puolella.
Tossa tais olla ihan sellanen kyseessä, että toiminnolle valitaan joku random näppäin vaikkapa L joka on aika kaukana kädestä ja makrolle bindataan sitten vain tuo L näppäin. Eli pikkurillin viereiseen makroriviin saadaan toimintoja, koska ilman bindausta ei ainakaan omassa pelinäppiksessä saa suoraan makronäppäimiä tuolla pelivalikossa bindattua.
 
Tossa tais olla ihan sellanen kyseessä, että toiminnolle valitaan joku random näppäin vaikkapa L joka on aika kaukana kädestä ja makrolle bindataan sitten vain tuo L näppäin. Eli pikkurillin viereiseen makroriviin saadaan toimintoja, koska ilman bindausta ei ainakaan omassa pelinäppiksessä saa suoraan makronäppäimiä tuolla pelivalikossa bindattua.
Juu, ja itse olen Logitechin omaa softaa käyttänyt siihen että Shadowplay toiminnot on noissa "G-näppäimissä". Niille on bindattu joku absurdi yhdistelmä näppäimiä, niin ei ainakaan menee ristiin minkään kanssa.
Mulla siellä siis Shadowplay screenshot, last 5 min, ja manual start.

Juu, tuskin missään pelissä saa makronäppäimiä suoraan bindattu.
Tai no, ehkä joku on tehnyt valmistajakohtaisia säätöjä, kuten vaikka se että osa peleistä veivaa noita mun näppiksen valoja omalla logiikalla. Oliko joku GTA missä jos poliisit on perässä, niin funktionäppäimet vilkkuu poliisivaloina.
BF1 taisi tehdä sen, että jos kuolee muuttuu näppis punaiseksi tjsp.
 
Onko muilla ollut käynnistysonglemia pelin kanssa viimeaikoina? Eilen ei päässyt peliin koko illan aikana, startatessa tulee ne tekstit mitä normaalistikkin ja kerkeää vilahtamaan se lobbyruutu mutta vaihtuu samantein siihen Battlegrounds kuvaan missä äijä seisoo potta päässä.

Jos ei muu auta niin re-install tänään, kelasin jos on tuttukin ongelma. Itselläni toiminut mukisematta ihan noista pre 1.0 ajoista asti sama installi tähän päivään asti.
 
Onko muilla ollut käynnistysonglemia pelin kanssa viimeaikoina? Eilen ei päässyt peliin koko illan aikana, startatessa tulee ne tekstit mitä normaalistikkin ja kerkeää vilahtamaan se lobbyruutu mutta vaihtuu samantein siihen Battlegrounds kuvaan missä äijä seisoo potta päässä.

Jos ei muu auta niin re-install tänään, kelasin jos on tuttukin ongelma. Itselläni toiminut mukisematta ihan noista pre 1.0 ajoista asti sama installi tähän päivään asti.

Mulla teki tuota samaa edellisen ison pätsin aikaan, syynä oli discord. Senkun sammutti niin pääsi heti lobbyyn. Sen jälkeen sitten pystyi laittamaan discon takasi päälle. Nyt tosin korjaantunut tuo vika...
 
Siihen oli eilen jaossa testauskoodeja, mutta ne loppuivat jo. Tänään jaetaan vielä PUBG Finland Twitterissä koodeja n. 150 kpl, joten kannattaa olla valppaana, klikata seuraajaksi ja seurata tiliä: PUBG Finland (@PUBGFinland) | Twitter



Itse sain koodin, mutta jostain syystä väitti "invalid code"=ei toimi.

My Summer Car:in CrashCrashCrash koodikaan ei toiminut vaikka ennen ihan hyvin toiminut.
 
Tulipa testattua uutta mappia, koodin sain aamulla viralliselta sivulta. Pienempi mappi sopii hyvin eikä sekään haittaa että loottia löytyy paljon helpommin, voi keskittyä paremmin harjoittelemiseen. Kovin montaa paikkaa ei ole mihin kukaan muu ei laskeutuisi ja veneistä on hyötyä kun kartalla on kolme saarta joiden välistä pääsee ajamaan. Ei pääse yhtä helposti kämppäämällä top 10 kun pienemällä alueella on saman verran ihmisiä kuin toisilla kartoilla. Peli nopeutuu kun zone on tiedossa jo koneesta hypätessä ja liikkuu sopivan hitaasti. Ainakin ensimmäinen zone tuntuu tekevän aika vähän damagea. 4/5.
 
Onkohan tuota loottia saman verran kuin muissakin kartoissa, nyt vaan pienemmällä alueella niin tuntuu että sitä on helvetisti :confused:
 
No toivottavasti on saman verran ku pelaajiakin on. Muuten kuolis puolet alussa ilman asetta
 
Onkohan tuota loottia saman verran kuin muissakin kartoissa, nyt vaan pienemmällä alueella niin tuntuu että sitä on helvetisti :confused:
Serverin asetuksissa pystyy muuttamaan rinkulan ja joitain luutin asetuksia. Veikkaan että AR spawn rate on nyt 5x tai enemmän. Suojia löytyy alussa sen verran hintsusti että kuolema koittaa jo 1-3 luodista, eikä SMG:tä kannata edes nostaa matkaan kun seuraavasta huoneesta löytyy kumminkin rynkky. Voisivat oikeastaan poistaa tuosta kartasta SMG:t, pistoolit ja haulikot kokonaan kuten poistivat vaate spawnit, nehän on nyt turhia.

Hyvä puoli kartassa on että joka paikkaan kerkeää juosten ja metsässä on hauska edetä squadina.
 
Pari matsia testiservulla takana, ajatuksia on seuraavia: Liikaa loottia, olis jo melkein sama ko annettais jo lentokoneessa kaikille pyssyt mitä haluaa ja loppumattomat ammukset niin pääsis koko loottimisesta eroon. Eka rinkula näkyy jo lentokoneessa, siinä meni sitte taas yks rng vähemmäksi. Minusta tuo on ollu parempi systeemi ettet tiedä mihin tuo eka rinkula tulee, toki näin pienessä mapissa sillä ei niin isoa merkitystä ole, mutta kuitenki. Hyvin kuitenki pyörii omalla vanhalla myllylä, ehkä jopa hieman paremmin ko tuolla varsinaisen pelin puolella. Kaunis kenttä ja hyvin kasvillisuutta suojaksi, maastossaki muotoja ihan mukavasti. Paljon muuttuu peli kyllä tässä pikkumapissa, sitä en oikein osaa sanoa, tykkäänkö eli en. Vaihtelu kummiski virkistää, mutta jos tämä tuotantoon tulee nopeastikki, niin samalla sais tulla kyllä se mappivalinta.
 
Joo pidemmmän päällä käy tylsäks ku joka mökissä on vähintään kaks m4:Sta mutta kyllä muuten tykkään tuosta pienemmästä kartasta, intensiivisempää menoa ja pääse tuota ampumista harjottelee kivasti. Ja mitä pyörimiseen tulee nii ihellä pyörii huomattavasti huonommin tämä uusi kartta.
 
Pääseekö kasvillisuuden sekaan piiloon snipuja? Eniten ärsyttävä piirre Erangelissa, Miramarissa tuo ei niin häiritse. Kuulostaa vahvasti, että peli muuttumassa poispäin omasta mieltymyksestä. Tykkää pidemmästä erästä, jossa lopussa kohtaa erilaisia pelaajia edes hiukan eri varustein.

Pahasti näyttää, että ovat pilaamassa tätä yksinkertaistamalla.
 
Miten peli menee pilalle jos tulee yksi huomattavasti erilainen kartta? Etenkin jos myöhemmin tulee toivottavasti se map select?
Vai meinaatko että tämä loot malli tulisi joka karttaan? Veikkaisin että pienemmässä kartassa tuolla loot mallilla haetaan vielä erilaisempaa kokemusta, ja että ei ne vastaavaa tee isoihin karttoihin.
Map select ja pienempi kartta tai pari mahdollistaisi juuri sen että erilaisista peleistä tykkäävät viihtyisi pelin parissa.

Jos oikein muistan, jo tekeillä oleva neljäs kartta on 8x8km eli kuten pari ensimmäistä.
 
Tietysti vaihtelu virkistää. En yhtään epäile ettenkö tykkäisi tuostakin.

Silti, tulee mieleen, että vahva pelaajapopulaatio ei perusräiskinnällä tälle pelille tullut vaan nimenomaan pelin seikkailuelementillä.

Nyt vielä Special Eventiks malli, jossa medic -jutuilla voi ainoastaan hidastaa kuolemaansa, ei yhtään palauttaa. :)
 
Tietysti vaihtelu virkistää. En yhtään epäile ettenkö tykkäisi tuostakin.

Silti, tulee mieleen, että vahva pelaajapopulaatio ei perusräiskinnällä tälle pelille tullut vaan nimenomaan pelin seikkailuelementillä.
Joo tätä minäkin tarkoitin, edellinen viestini saattoi kuulostaa turhan negatiiviselta. Luuttaus, ja etenkin tapetun vihollisen luuttaus olivat isoja asioita joihin ihastuin silloin puoli vuotta sitten kun pelasin ensimmäistä kertaa. Onhan tässäkin kartassa samaa mutta aika minimaalisesti.
 
Joo tätä minäkin tarkoitin, edellinen viestini saattoi kuulostaa turhan negatiiviselta. Luuttaus, ja etenkin tapetun vihollisen luuttaus olivat isoja asioita joihin ihastuin silloin puoli vuotta sitten kun pelasin ensimmäistä kertaa. Onhan tässäkin kartassa samaa mutta aika minimaalisesti.

Se on kyllä totta, että ei paljon tarvinnut lootin takia jengiä tappaa ku tarvittavat rojut yleensä oli jo lyötynu ja toisekseen ei kyllä ollut yleensä oikein aikaakaan mennä rauhassa loottaamaan, ku henki aika herkässä jos jää pällistelemään..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 850
Viestejä
5 051 428
Jäsenet
80 970
Uusin jäsen
io-bot

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom