- Liittynyt
- 10.07.2017
- Viestejä
- 1 619
Mitä tulee tuohon käytetyn sähkötäpärin ostoon:
Voimansiirron uusiminen on kyllä niin helppoa ja halpaa verratuna muihin sähkötäpärin komponentteihin, että siihen en paljoo kiinnittäisi huomiota. Itse kiinnittäisin lähinnä akun kuntoon, rungon jousituksen linkuston kutoon huomiota. Linkuston voi todeta tiputtamalla iskarin paineet lähes nolliin ja painelemalla jousitusta. Ei pitäisi kuulua mitään nitinää tai vinkumista. Lisäksi kannattaa ottaa toisella kädellä rungosta ja toisella takarenkaasta kiinni ja kevyesti vääntää vastakkaisiin suuntiin niin selviää onko linkustossa välystä tai kolinaa sivusuunnassa.
Jousitukset pitäs olla ainakin kerran täyshuollettu tuossa 2-3 vuoden aikana että suostusin ostaa. tai sitten ottaa sen 300€ pois hintaa että voi ite huollattaa ne.
Voimansiirron uusiminen on kyllä niin helppoa ja halpaa verratuna muihin sähkötäpärin komponentteihin, että siihen en paljoo kiinnittäisi huomiota. Itse kiinnittäisin lähinnä akun kuntoon, rungon jousituksen linkuston kutoon huomiota. Linkuston voi todeta tiputtamalla iskarin paineet lähes nolliin ja painelemalla jousitusta. Ei pitäisi kuulua mitään nitinää tai vinkumista. Lisäksi kannattaa ottaa toisella kädellä rungosta ja toisella takarenkaasta kiinni ja kevyesti vääntää vastakkaisiin suuntiin niin selviää onko linkustossa välystä tai kolinaa sivusuunnassa.
Jousitukset pitäs olla ainakin kerran täyshuollettu tuossa 2-3 vuoden aikana että suostusin ostaa. tai sitten ottaa sen 300€ pois hintaa että voi ite huollattaa ne.