DaNightlander
Powered by 3dfx Voodoo
Afterburner sai epävirallisen tuen 9000-sarjalle. Tuntuisi toimivan hyvin ja yhteistyö Fan Controlin kanssa sekin sujui ongelmitta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Overclocking reset: Any fan setting applied from the software will reset the overclocking tuning settings in Adrenaline to their default values.
Kun toisessa paikassa testataan samalla raudalla niin tuleekin eri tulokset. On todellakin katsomisen arvoinen video.
Mitäs ajattelit tuolla saavuttaa? Steel Legendin sivuilta:onko kenelläkään tietoa mitkä on gpusirun tarkat mitat?
vaihdoin 4090 tahnat phasesheettiin ja jäi jonkun verran yli niin kävi mielessä jos 9070xt perslegendaan vaihtaisi nuo jämät joku kaunis päivä kun iskee räpeltämisenhalu.
ei löytynyt etsimisellä kuin sirun pinta-ala mutta luulisi tuon nyt jostain löytyvän niin ei tarvitse sirun kuvista alkaa noita laskeskelemaan.
hmm jaa tuossako sitten oli jo tuota tököttiä, miten muistelin aiemmin lukeneeni että steel legendissä ja parissa muussa kortissa olisi ollut perinteistä tahnaa ja lopuissa ptm, joko muistan väärin tai sitten kyseinen listaus oli fake. kiitos korjauksesta.Mitäs ajattelit tuolla saavuttaa? Steel Legendin sivuilta:
Vähän kuulostaa, että Pro-ajurit on asennettu, koska "Pro". Pelikäyttöön tarkoitetut ajurit löytävät täältä: https://www.amd.com/en/support/download/drivers.html Ei niitäkään tarvitse kaikkia versioita asennella, kunhan katsoo, onko julkaisutiedotteessa (löytyy myös täältä uutisista) mitään itseä koskettavaa. Ja toki uusi tuote kun on kysymyksessä, niin ihan julkaisuajureihin ei kannata jäädä ajan mittaan tehtävien pelikohtaisten optimointien takia, joita ei välttämättä julkaisutiedotteissa mainita.Minä olen jotenkin vähän ummikko tämän AMDn puolen kanssa, ja Nvidiallakin käytin sen GeForce Experienceä vaan silloin kun päivitin ajurit.
En äkkiseltään löytänyt yleistä AMDn ajurisoftakeskustelua, joten kysytään täällä. Mistä täältä uudesta AMD Radeon Software PROsta oikein näkee päivityshistorian, tai saa edes tarkistettua päivitykset?
Mun Cog -> System täbi näyttää vaan tältä:
![]()
Siinä vaiheessa kun tämä uusi "PRO" päivitys tuli softaan ja ikoni muuttui siniseksi, en enää löydä täältä mistään mitään päivityksien tarkistusmahdollisuutta tai päivityksien asetuksia. Oon käyttänyt vähänlaisesti konetta viime viikkoina. Tuntuu vähän urpolta, kun en nyt millään löydä mistä näkisin onko asiat ajantasalla vai ei, vaikka mielestäni kävin kaikki tabit läpi. Home osion "driver & software" linkkikin vie tasan tänne system-osioon.
Vähän kuulostaa, että Pro-ajurit on asennettu, koska "Pro". Pelikäyttöön tarkoitetut ajurit löytävät täältä:
Voi olla edessä DDU-keikka, en tiedä antaako asentaa eri tarkoitukseen tarkoitettuja ajureita päälle. Normisoftassa en usko, että on Pro-päivitysoptiota, mutta tuolla sivuilla on kyllä toki Radeon Pro-ajuritkin saatavilla.Jahas, liekö normisoftassa ollut tarjolla sitten nämä, koska oli kyllä aluksi ilman tätä "pro"ta ja vaihtui kun yritin vaan mielestäni päivittää.Linkistäsi olen kuitenkin alunperinkin noi asentanut.
Noh, pitääpä korjata tilanne kun taas ensi viikosta koneen äärellä. Onkohan syytä vetää ihan DDUlla tai muuten uninstalloida tuo pro pois ensin?
Normisoftassa en usko, että on Pro-päivitysoptiota
No kappas, AMD siellä vähän sekoillut.Googlasin huvikseen tätä, ja näemmä en ole ollut yllätykseni kanssa yksin, vaan redditistä löytyy kohtalotovereita:
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Juuri tuolloin samoihin aikoihin olen itsekin päivitellyt, ja nuo Pro-ajurit ilmestyivät samalla, mutta en silloin asiaan kiinnittänyt enempää kuin huomasin että softan nimi vaihtui ja ikoni muuttui siniseksi, minkä ohitin että "jännä värimuutos ja uudelleenbrändäys niin punaisena tunnetulta AMDltä".
Mietinkin, että en mä niin tuuhio tampio sentään ole että olisin alunperin vetässyt väärät.![]()
Itsellä eilen vai toissapäivänä maagisesti myös muuttui peo versioksi, kun adrenalinen kautta päivitin ajurit. Netistä vedin päälle vaan sitten uusiksi samat ajurit ja muuttui takaisin normaaliksi.Googlasin huvikseen tätä, ja näemmä en ole ollut yllätykseni kanssa yksin, vaan redditistä löytyy kohtalotovereita:
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Juuri tuolloin samoihin aikoihin olen itsekin päivitellyt, ja nuo Pro-ajurit ilmestyivät samalla, mutta en silloin asiaan kiinnittänyt enempää kuin huomasin että softan nimi vaihtui ja ikoni muuttui siniseksi, minkä ohitin että "jännä värimuutos ja uudelleenbrändäys niin punaisena tunnetulta AMDltä".
Mietinkin, että en mä niin tuuhio tampio sentään ole että olisin alunperin vetässyt väärät.![]()