Mä pelailen enimmäkseen orkkis raudalla.
Telkkarin takana on ps2 ja wii odottelee vuoroaan vaatehuoneen hyllyllä.
Boxilla ja pleikkarilla tulee pelattua vaan alkuperäisiä pelejä, mutta wii on modattu vaikka sillekin on tullut osteltua useampi peli.
Myös wiiu on modattu ja sillä tulee pelattua gba, snes ja megadrive pelit ihan gamepadin näytöltä. Pelit näyttää sillä hemmetin hyvältä ja se on erittäin mukava pitää kädessä.
Wiiu:n gamepad toimii myös tuon telkkarin kaukosäätimenä. En olis uskonut, että tuollekin ominaisuudelle tulee joskus käyttöä.
Ohjaimena toimii enimmäkseen duaslshock 4 jota voin adapterien kanssa käyttää ps2:lla, boxilla ja wiillä kun pelaan cube pelejä.
Tämä on nyt neljäs kesä kun mun kämpässä näyttää tuollaiselta parin kuukauden ajan.
Joku ihme perinne tullut siitä, että ensin pelaan vr pelejä kuukauden tai kaksi ja siitä hyppään retropeleihin.
Koko homma tais alkaa siitä kun playstation classicilla pelaamisen jälkeen päätin kaivaa tuon yli 20 vuotta vanhan telkkarin ja ps1:n esille ja kokeilla toimiiko ne vielä ja toimihan ne.
Sen jälkeen tuli ostettua vpd:sta xbox ja porin pelipisteestä ps2 kun oma ps2 ei enää lukenut levyjä ja xbox sanoi poks ja päästi savut about 15 vuotta sitten.
Tänään sain aikaiseksi vaihtaa siitä toimivasta lootasta tuohon mun orkkikseen sisuskalut.
Wii sentään toimi vielä.
Pelejäkin tullut ostettua yhteensä varmaan yli 200kpl tässä kolmen vuoden aikana joten ehkä olis ollut parempi etten olis silloin kokeillut toimiiko vanhat laitteet vielä