Kaksi (kolme) erittäin kovaa peliä. Urban Chaos ~ Oni ~Trespasser
En nyt löytänyt parempaa ketjua. Eli ihan on vaan (mun) tarkoitus kehua näitä

No enköhän tehnyt sitä jo tarpeeksi. Ketjun aiheeseen (jos nyt oikein ymmärsin):
GoG on hyvä paikka. Jäi aikoinaan
Outcast pelaamatta. En tiedä, onko se nykyään enään "pelikelpoinen". No tuolta sen ostin, en ole vaan saanut aikaseksi pelattua (sen verran "vaativa" peli kuitenkin).
Urban Chaos - pelin tosiaan tuolta ostin, mun mielestä se on hyvin kestänyt aikaa. Väittäisin jopa, että se on parempi kun tuleva GTA6

(tekisi mieli tehdä joku video sen "paremmuudesta" - no, joo).
Oni olisi myös kiva saada, todella kova peli oli.
Trespasser myös, vaikka "tynkäkäsi" oli aika naurettava - mutta itse pelasin sen joku 5 kertaa läpi. Nyt voisin ottaa kuudennen erän.
System Shock 2 -pelin ostin myös, ehdottomia lemppareita. Saman tyylinen
Deus Ex jäi myös välistä (sen olen myös ostanut, vaativa peli myös).
---
Driver 2 jäi myös välistä, ja se harmittaa. Minulla oli sillon vaan PC, se tuli pleikka yhdelle. Ykkönen on hemmetin kova, muutaman kerran olen läpäissyt sen. Noh, siitä päästäänkin itse aiheeseen:
Aikomuksena on ostaa PS2, ja sillä pelata näitä vanhoja pelejä (esim.
Stuntman, joka jäi myös välistä).
Torista jo tilasin läjän pelejä, ja lisää tekisi mieli ostaa. Vaikka mulla ei ole edes sitä konsolia vielä.
Tiedän yhden paikan, mistä saa PS2 Slim. Sen olisi tarkoitus tukea myös PS1 pelejä (varmistan asian ennen ostoa). Ilmeisesti PS1 pelit vaatii oman muistikortin. Noh, semmoiseen pistin 25e haisemaan.
Onneksi on toi "turha" vara-TV (32"), jossa on kaikki Scart/AV.
---
Kysymys onkin, onko tämä järkevää. Eikö PC:lle saa kaikki emulaattorit yms. Tulee halvemmaksi, ja tallentaminen on ilmeisesti helpompaa.
Noh, kivi pyörii jo - pelejä alkaa postiin sadella, ja konsoli olisi tarkoitus huomenna hakea.
P.S. Yksi kova peli on myös
Spiderman (2000-lukua). Sille taitaa olla joku jatko-osakin (Electro jotain), hinnat on vaan hyvinkin pilvillä (mitä katselin).
Noh, saapa pelata laatua, eikä mitään naurettavaa GTA6 (sori faneille

)