Minä sain ainakin uuden mukisematta ja olis antaneet jonkun eri mallinkin. Tosin Vantaalla huolto ensin katsoi sen voiko korjata.Ja kai näissä takuu toimii ihan normaalisti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä sain ainakin uuden mukisematta ja olis antaneet jonkun eri mallinkin. Tosin Vantaalla huolto ensin katsoi sen voiko korjata.Ja kai näissä takuu toimii ihan normaalisti
Dreame tuntuu olevan sen suhteen kyllä aika hanuristien näköinen / nettisivuston supportit yms. harvinaisen persiin näkösiä. Roborockilla sentään suomalainen aspa ja puhelin jne. joskin nettisivun alareunassakin "Finalnd"Ja kai näissä takuu toimii ihan normaalisti
Onks Dreamella joku paikallishuolto Vantaalla vai?Minä sain ainakin uuden mukisematta ja olis antaneet jonkun eri mallinkin. Tosin Vantaalla huolto ensin katsoi sen voiko korjata.
Näin sanoivat Gigantissa.Onks Dreamella joku paikallishuolto Vantaalla vai?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.